Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yllätyin todella tänään

Hierojatar

Minulla oli tänään asiakkaana noin 35-40v mies. Hän tuli kokovartalo hierontaan. Pyysin häntä riisumaan vaatteet ja sanoin kalsarit voit jättää jalkaan. Hän riisui paitansa ja sitten farkut ja kysyi otanko myös sukkahousut pois vai voiko ne olla jalassa. Käännyin kokonaan häneen päin ja katsoin häntä ja totta tosiaan hänellä oli mustat sukkahousut jalassa. Menin hieman hämilleni koska en ollut ennen nähnyt miestä sukkahousuissa. Sanoin voit pitää sukkahousut jalassa. Nyt kun aloin asiaa miettimään niin olen kyllä kuullut että miehillekkin on sukkahousuja myynnissä mutta en olisi ihan heti uskonut näkeväni miestä sukkahousuissa.

17

2291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvilassa

      Olen nähnyt muutaman kerran. Syksyllä kahvilassa istuessani viereisen pöydän miehen lahe oli senverran ylhäällä että mustat noin 15- 20 den sukat/sukkahousut näkyi aivan selvästi

    • vakavanan

      työssä tosiaan vaaditaan pokkaa.

    • 101realhetsku

      outojamiehoo tommoset tulevia vaihtajia varmaan siis sukupuolen

    • Hieroja75

      Minulla on ollut muutama mies asiakas joilla ollut sukkahousut. Aluksi hämmästyin, sitten se oli ihan normaalia minun mielestä että miehetkin pukeutuu sukkahousuihin. Eniten hämmystyin kun eräällä miehellä oli ohuet ihonväriset sukkahousut ja ei alushousuja ollenkaan. En oikein tienny mihin oisin katsellut :)

    • eiihansama

      no ehkä nykyään ja varsinkin suuris kaupungeissa ollaan amsterdammiehii eli onko nää nyt niiä transsui sit kun ei tommonen nimisivistys oikein ole mulla hallus. joka tapauksesesa miesten kalsarit pitäs riittää miehille eikä mikään hamesukkispelleily

      • Anonyymi

        Näinhän se aina menee että joka asia mikä on uusi niin vanhemmat ovat heti morkkaamassa sitä
        Missä se lukee ettei miehet voi sukkahousuja käyttää .
        Muista kauan sitten kun miehet alkoivat käyttämään vaaleanpunaista paitaa hyvin sopivan ravatin kanssa, nii oli siinä eräillä ihmettelemistä, nythän se sitten on ihan normi väri paidoissa muiden värien joukossa eikä kukaan metelöi siitä . Niin että uusien asioiden tullessa markkinoille saa jotkut ihmiset reagoimaan vahvasti


    • pierueetu

      eihän tuo vielä mitään koska miehet pitää myös rintaliivejä korsetteja sukkanauha liivejä ym joten ihan normaaliahan tuo on ollut

    • Nkyaikaa

      Kyllä miesten sukkahousuja myydään ja ne ovat tosi hyviä ja lämpimiä. Nyt eletään 2000 lukua. Herätys urpot.

      • turbo987

        mitäsvälii sillä mitä lukua eletään, mies on mies ja hame/sukknuh mies on trnssu eikä mies


      • Anonyymi
        turbo987 kirjoitti:

        mitäsvälii sillä mitä lukua eletään, mies on mies ja hame/sukknuh mies on trnssu eikä mies

        1600 - 1700 luvulla oli sitten paljon transuja, koska sukkikset oli miesten vaate :D


    • naistenkosukkahousut

      KAUHEETA ! Minäkin näin tänään litlissä kun mies osti 3 erilaiset sukkahousut . Kassalla kyttäsin kokoa ja ne oli L. Varmaan se osti sukkahousut itselleen ! ! Tarkemmin katsoen paketissa lukee" sukkahousut ", eikä naisten sukkahousut kuten kotimaisissa.

    • Ohimeneva

      Mulla veli on Amerikoissa taistelulentäjänä, kertoi että talvivarustukseen kuuluu naisten sukkahousut, myös erikoisjoukkueiden jotka palvelevat talviolosuhteissa on sukkahousut käytössä. Myös tutkijat Antarktiksessa ja pohjoisnavalla käytävät sukkahousuja. Sukkahousut ovat paras lämpösuoja housujen alle, todistetusti.

    • Todellaoutoa

      Onhan noissa pyöräilijöissä paljonkin sukkahousuhemmoja.

    • Anonyymi

      mielelläni tulisin hierottavaksi sukkiksissa.. olen haaveillut hyvästä pohje/reisihieronnasta sukkikset jalassa.

    • Anonyymi

      Minä käytän housujen alla sukkahousuja. Eri paksuisia tai värisiä kelin mukaan . Eikä kukaan ole vielä pyörtynyt 20 den sukkahousujen takia. Jotkut jopa kehuneet kuviollisia sukkahousuja. Nuorempi sukupolvi on suvaitsevampaa kuin 70 v. ihmiset. Nykyään on trendikästä olla erilainen . Kuten pojista tehdään 'tissiposkia ' , ai niin henkilöista !

    • Anonyymi

      Onhan se miehillekin hyvä kun ei jää sitä väliä sukan ja pitkien alushousujen lahkeiden väliin.
      Joten hyvä että miehillekin on sukkahousuja nykyisin

      • Anonyymi

        Ja hei, kätevää kun pysyy tena-suoja paremmin paikallaan eikä valu virtsa kenkään päivän mittaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe