renkossa järjestetään vaalit . kaupunkin renkoa syrjivästä politiikasta johtuen renkossa järjestetään vaalit . niihin on jo saatu e.u.n ihmis oikeus komission rahoitus lupaus. koska meidän oikeuksiamme poljetaan on meillä oikeus viedä päättäjät oikeuteen
renko eroaa hämeen linnasta
14
325
Vastaukset
- eiIkinäTonne
Sisäsiittoinen paikka....
- Anonyymi
Koko renko on! Vanhempi ihminen puhu että siellä pidettiin ihmisiä vielä 1900 luvun alussa jalkapuussa ba kytiin räkimässä päälle. Pitäs vittu höyhentää täällä nää kaikki separit. Saunan taakke
- abcde...hp
Ainakin sisäsiittoista kirjoitustaitoa aloittajalla...
- abcde-PilkutJaPisteet
Kiinnitin samaan huomiota että verbaalinen lahjakkuus ei yllä ihan normitasolle, lieneekö koulu jäänyt kesken?
- Anonyymi
abcde-PilkutJaPisteet kirjoitti:
Kiinnitin samaan huomiota että verbaalinen lahjakkuus ei yllä ihan normitasolle, lieneekö koulu jäänyt kesken?
Ei renkossa kelläån ole. Saati hämäläisillä lainkaan. Tossuja tussuja! Pärjäis ikinä isolla kirkolla
- Ieil
Rautaa vaan rajalle, prkl! Ja pihlajalinnalta sotilaita.
- EiTuleIkävä
Tervemenoa.
- pianpois
mitä pikemmin sen parempi renkolle. miksi maksamme hml hölmöilyjä
- Myllymaekelaeinen
Ei kaupunki ole Renkoa syrjinyt, päinvastoin. Juurihan sinne perustettiin turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus, johon tuli kymmeniä asukkaita!
Rengon kanta-asukkaat saivat sillä valoa tulevaisuuteen, kun yritysten ei tarvitse kauppoja tai muitakaan palveluita taas vähentää alhaisen kannattavuuden vuoksi. Julkisiakin palveluja järjestetään vain sinne, missä on niiden käyttäjiä.- hienoa
tuleeks meille poliisi asema tuntuu nuo matut niin paljon poliisia työllistävän
- Toiseltpuoleltjokkee
hienoa kirjoitti:
Turkulaiset voi hoitaa.
- Myllymaekelaeinen
hienoa kirjoitti:
Kysy poliisilta, he varmaankin tietävät. Ei tarvitse niin paljon mutu-tuntumalla elellä.
- regostajomuuttanut
Sielä ootte te ja pakolaiset, aidataan Renko, ja Rengiaan katutappelukisoja!
- kovajano
viina kauppa tars saara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734