renko eroaa hämeen linnasta

erotaan-heti

renkossa järjestetään vaalit . kaupunkin renkoa syrjivästä politiikasta johtuen renkossa järjestetään vaalit . niihin on jo saatu e.u.n ihmis oikeus komission rahoitus lupaus. koska meidän oikeuksiamme poljetaan on meillä oikeus viedä päättäjät oikeuteen

14

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiIkinäTonne

Sisäsiittoinen paikka....

• Anonyymi

Koko renko on! Vanhempi ihminen puhu että siellä pidettiin ihmisiä vielä 1900 luvun alussa jalkapuussa ba kytiin räkimässä päälle. Pitäs vittu höyhentää täällä nää kaikki separit. Saunan taakke

• abcde...hp

Ainakin sisäsiittoista kirjoitustaitoa aloittajalla...

• abcde-PilkutJaPisteet

Kiinnitin samaan huomiota että verbaalinen lahjakkuus ei yllä ihan normitasolle, lieneekö koulu jäänyt kesken?

• Anonyymi
        abcde-PilkutJaPisteet kirjoitti:

Kiinnitin samaan huomiota että verbaalinen lahjakkuus ei yllä ihan normitasolle, lieneekö koulu jäänyt kesken?

Ei renkossa kelläån ole. Saati hämäläisillä lainkaan. Tossuja tussuja! Pärjäis ikinä isolla kirkolla

• Ieil

Rautaa vaan rajalle, prkl! Ja pihlajalinnalta sotilaita.

• EiTuleIkävä

Tervemenoa.

• pianpois

mitä pikemmin sen parempi renkolle. miksi maksamme hml hölmöilyjä

• Myllymaekelaeinen

Ei kaupunki ole Renkoa syrjinyt, päinvastoin. Juurihan sinne perustettiin turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus, johon tuli kymmeniä asukkaita!
      Rengon kanta-asukkaat saivat sillä valoa tulevaisuuteen, kun yritysten ei tarvitse kauppoja tai muitakaan palveluita taas vähentää alhaisen kannattavuuden vuoksi. Julkisiakin palveluja järjestetään vain sinne, missä on niiden käyttäjiä.

• hienoa

tuleeks meille poliisi asema tuntuu nuo matut niin paljon poliisia työllistävän

• Toiseltpuoleltjokkee
        hienoa kirjoitti:

Turkulaiset voi hoitaa.

• Myllymaekelaeinen
        hienoa kirjoitti:

Kysy poliisilta, he varmaankin tietävät. Ei tarvitse niin paljon mutu-tuntumalla elellä.

• regostajomuuttanut

Sielä ootte te ja pakolaiset, aidataan Renko, ja Rengiaan katutappelukisoja!

• kovajano

viina kauppa tars saara

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1083
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1003
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe