minkä ikäisenä voi aloittaa ns. satu baletin ? onkohan sitä joka kaupungissa ? mistä vois kysyä? onko kenelläkään kokemuksia.....
Vastaukset 5
- Privateerswoman
Jos satujumppa ja satubaletti nyt on yhtaan samaa juttua (luulisin etta on) niin eikos sen voi aloittaa jo ihan 3-4 vuotiaana. Muistaakseni mina olin 4v. kun menin satujumppaan....tai siis vanhempani veivat tokikin. Hieno juttu!
- mimmu
3-4-vuotiaana voi joo. Satubalettia ei löydy ihan joka kunnasta, satujumppaa kyllä. Mutta sama asia ne eivät periaatteessa ole.
- tanssipojan äiti
Monilla tanssikouluilla on ainakin 4-5 vuotiaille omat lastentanssi/baletti ryhmät. Oma POIKANI aloitti 3-vuotiaana ja on nyt ollut jo kolme vuotta harrastuksessa mukana.
- piipi
Täällä meillä ainakin konservatoriossa järjestetään lastentanssia käsittääkseni 4-5-vuotiaille, siitä sitten edetään "oikeaan" balettiin, mikäli intoa riittää.
- 4- vuotiaan balleriinan mamma
Kysy kansalaisopistosta, siellä on ryhmiä monenikäisille- 3-4v. ja siitä ylöspäin. Jos oman kunnan alueelta ei löydy, kysy lähikunnista. Kansalaisopisto on edullinen- puoli vuotta kerrallaan ja lapsi ehtii miettiä haluaako jatkaa seuraavalla kaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.862709Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442273Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391103- 35958
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153829Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58680Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7635- 21545
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk37541- 35533