Hotelli Athena

hoomoilanen66

Hei kaikki hotellissa olleet, kertokaa kokemuksia, millaiset huoneistot, parvekenäkymä, toimiiko netti miten hyvin jne. Ensi kesänä suunnitteilla matka Rodokselle monen vuoden jälkeen.
Entäs miten hyvin pääsee kaupungista Falirakin vesipuistoon, onko millainen paikka ?

7

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Athenaaaaan

      Tietoa kaivataan tääläkin hotellist, matka varattu athenaan paremmalla huoneella.

    • Rodos2016

      Olen lomaillut Athenassa 10 kertaa ja ensi kesänäkin matkaamme sinne. Hotelli on siisti, aamiainen hyvä, henkilökunta ystävällistä ja sijainti hyvä. Ainut miinus on ruotsalaiset nuoret, jotka, bailaavat ajoittain äänekkäästi. Viime kesänä häirintään puututtiin onneksi napakasti. Suomalaiset ovat hotellissa hyvässä huudossa. Netti toimi suhteellisen hyvin. Parvekenäkymillä hotelli ei loista, mutta en ole kokenut sitä suurena miinuksena.

    • Julianana

      Olen ollut kerran Athenassa ja se oli samalla myös viimeinen kerta.
      Hotelli oli perussiisti, mutta huoneet kaipais hieman korjausta. Meidän parvekkeelta näkymät oli naapuri hotellin parvekkeille, joten eipä siellä parvekkeella hirveesti tullu istuttua.
      Tallelokeroa ei huoneessa ole, vaan ne ovat aulassa respan vieressä.
      Täältä löytyi myös elämäni ensimmäinen puhuva hissi, joka kertoi missä kerroksessa ollaan. :D
      Ruoka ei mielestäni ollut mitenkään erikoisen hyvää, mutta ihan peruskamaa 3* hotelliin.
      Allasalue on todella pieni, samoin uima-allas, mutta hyvin siellä sai aurinkoa otettua ja altaassa oli hyvä käyä viilentymässä.
      Hotellissa on myös pieni baari, mutta ei ravintolaa, vaan pieni aamupalatila. Haittapuolia hotellissa on sen sijainti ihan baarikadun vieressä. Ainakaan meidän huoneeseen se baarikadun meteli ei kuulunut, mutta sijaintinsa puolesta se houkuttelee juuri rellestäviä nuoria. Parvekkeiden välissä on huurrelasiseinä, joiden alla on niin iso rako, että sieltä pääsee ihan kevyesti ryömiin naapurihuoneen parvekkeelle, jonka haitta me jouduttiin myös kokemaan. Olin laittanut illalla bikinit kuivumaan parvekkeelle ja aamulla bikinien alaosa oli tipotiessään. Aattelin tuulen lennättäneen ne parvekkeelta pois, mutta missään ei mitään näkynyt. Harmitti ihan vietävästi, koska olin juuri bikinit ostanut kyseiselle reissulle ja käyttänyt niitä vain kerran. Onneksi mukana oli useampia bikineitä, niin pääsimme altaille, jossa kuulimme ruotsalaisten nuorten kerkustelevan, kuinka he olivat käyneet varastamassa useamman huoneen parvekkeilta bikinit ja käyneet niillä meressä uimassa. Ilmoitimme asiasta respaan ja respan työntekijä meni jutteleen näille kyseisille nuorille. No, bikinit saatiin kyllä takasin ja ilmeisesti niillä oli jotaki tehty, ku ne oli ihan märät, kun ne takasin sain.
      Hotellin toiminta tämän asian suhteen oli todella huonoa. Respan työntekijä kävi vain nuorten kanssa juttelemassa ja pyysi bikinien palauttamista. Juteltiin siellä ihmisten kanssa, niin moni ihmetteli hotellin toimintaa ja he olivat sitä mieltä, että nämä tyypit olisi pitäny heittää ulos hotellista tai ainaki vaihtaa niiden tai meidän huonetta, koska ne olivat meidän naapurihuoneessa. Hieman paska maku jäi hotellin toiminnasta.
      Olen täysin samaa mieltä Rodos2016 kanssa, eli miinuksena ruotsalaiset nuoret, jotka ilmeisesti ovat aika äänekkäitä.
      Oltiin siellä elokuun alussa ja se on kuulema juuri kuuminta aikaa ruotsalaisten nuorten matkustamisessa. Elokuun puoleen väliin asti niitä siellä kuulema on paljon.

      Athena on todella hyvällä paikalla. Ympärilla on vähän kaikkea ja tuulinen ranta on kivenheiton päässä. Suosittelen hankkimaan uimakengät, koska tuulinen ranta on kivistä. Kivet ovat aika pyöreitä, mutta oli niillä kyllä tyly kävellä.

      Mukavaa matkaa teille kaikille Roodokselle.

      • hoomoilanen66

        Kiitos hyvästä vastauksesta, ehkäpä täytyy katsella muitakin vaihtoehtoja.Juuri tuo parvekenäkymä vastapäiseen hotelliin mietitytti...


    • Hotelli

      Olen itse ollut useasti kyseisessä hotellissa, eikä minulla ainakaan ole valittamista. Ystäväni ovat olleet samaan aikaan viereisessä Manousoksessa ja kyllä he valittivat huomattavasti enemmän ruotsalaisnuorten elämöinnistä. No mutta, sitä sattuu varmaankin joka hotellissa milloin minkäkin maan kansalaisten toimesta. Minusta hotelli on siisti ja aamiainen ihan hyvä. No, parveke saattaa sijaita siellä tuulisen puolella ja silloin ei kyllä näe muuta kuin naapurihotellin parvekkeet. Mutta ei kai kukaan meistä koko aikaa hotellissa vietä. Yöllä nukutaan ja on pimeää, muusta viis. Parasta että rannat ovat mukavan lähellä. Asennetta kehiin! Minusta hotellissa hyvä hinta laatusuhde. Mukavaa matkaa teille, mekin lähdemme taas matkaan alkusyksystä:)

      • 6980

        Olen samaa mieltä nimimerkin "Hotelli" kanssa. Jos hotelli sijaitsee kaupunkialueella, on hyvin todennäköistä, että ikkunasta näkyy toinen rakennus. Kaupungeissa rakennuksia on nimittäin tiheämmässä kuin keskellä korpea. Jos huone on baarikadun puolella, baarien ääniä voi kuulua huoneeseen.
        Nuorisoa saattaa sattua naapuriksi kaikissa niissä hotelleissa, joihin nuorisolla on varaa. Jos haluaa varmistua nuorison poissaolosta, on varattava huone sellaisesta hotellista, johon nuorisolla ei ole varaa.
        Hotelli on hyvä hintaisekseen. Aamiainen on niukahko valikoimiltaan, mutta eipä hintakaan päätä huimaa. Yllätyksekseni netti toimi paremmin omassa huoneessa kuin respassa. Sen toteutus olisi voinut olla parempi. Tarvittiin usein vaihtuvaa käyttäjätunnusta, eikä nettiin pääsy ihan aina edes onnistunut respassa metrin päässä reitittimen alla.


    • hyvämieliParempiloma

      Yleensä Kreikassa on huonoa,sängyt. Paikalliset ihmettelee miksi turistit eivät vaadi itselleen mieluisia olosuhteita, löytyy useimmiten halukkuutta korjata ongelmat

      . Rodoksella viimevuonna,kävin ostamassa tyynyn ja petarin lidlistä. Maksoi 55 euroa.. Seuraavana päivänä kun siivooja oli käynyt,tuli Tavros( Hotellin osaomistaja) loukkaantuneena ja ihmetteli miksi en kysynyt häneltä ensin.
      Lähdettyämme pois antoi paketin missä tsantali ouzo ja kirjeessä 55 euroa.
      Athenassa on 2 suomea puhuvaa eli siitä vaan sanomaan jos muut turistit häiriköivät teidän hotellissa oloa ja eloa. Puuttuvat heti ongelmiin, samoin muualla on "laitettu" kuriin brittejä, venäläisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe