Hei te huonokuuloiset kohtalotoverit!
Mulla lumian kännykkä ja päivitysten ja käyttöjärjestelmien muuttuessa,puhelimen soittoääni hiljentynyt . Känny yöpöydällä ja täydessä unessa kun olen ,niinen kuule hälytysääntä. Onko tuttua ,mikä ratkaisu olisi olemassa. Ps. siis nukkuessa en pidä kuulokojetta....päivällä ongelma ei niin paha,kun kojeet korvissa.
Huono kuulo ja kännykän hälytysääni
5
214
Vastaukset 5
- nokia-classik
hei! tiedä sun puhelimesta?? mutta mulla on "värinä" toiminto joka auttaa huomaamaan kun lähellä itseä..!! siiis kunnon "perus känny"!
- känny
Harmi,kun näissä älykännyköissä värinä täristys, ei ole niin tehokas,kun peruskännyissä. Kovin radikaalia muutosta viitsi tehdä puhelimen vaihtoon,kun kuitenkaan puheluita ei tule joka aamu ,kun nukun. Mutta ongelma kuitenkin.
- murheet-pienet-sulla
ainahan voi soittaa " takaisin"...!!! tai laittaa "vastaaja"???? jos "tärkeää" asiaa.....?????
- kuulon-alenema
herätys tietenkin erikseen....???? jos töihin....
- 123jake
Säädä se äänen voimakkuus kovemmalle. Se on voinut muuttua päivityksen yhteydessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761642
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 132604
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo78561- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510