Hei te huonokuuloiset kohtalotoverit!
Mulla lumian kännykkä ja päivitysten ja käyttöjärjestelmien muuttuessa,puhelimen soittoääni hiljentynyt . Känny yöpöydällä ja täydessä unessa kun olen ,niinen kuule hälytysääntä. Onko tuttua ,mikä ratkaisu olisi olemassa. Ps. siis nukkuessa en pidä kuulokojetta....päivällä ongelma ei niin paha,kun kojeet korvissa.
Huono kuulo ja kännykän hälytysääni
5
138
Vastaukset
- nokia-classik
hei! tiedä sun puhelimesta?? mutta mulla on "värinä" toiminto joka auttaa huomaamaan kun lähellä itseä..!! siiis kunnon "perus känny"!
- känny
Harmi,kun näissä älykännyköissä värinä täristys, ei ole niin tehokas,kun peruskännyissä. Kovin radikaalia muutosta viitsi tehdä puhelimen vaihtoon,kun kuitenkaan puheluita ei tule joka aamu ,kun nukun. Mutta ongelma kuitenkin.
- murheet-pienet-sulla
ainahan voi soittaa " takaisin"...!!! tai laittaa "vastaaja"???? jos "tärkeää" asiaa.....?????
- kuulon-alenema
herätys tietenkin erikseen....???? jos töihin....
- 123jake
Säädä se äänen voimakkuus kovemmalle. Se on voinut muuttua päivityksen yhteydessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099