Heippa.
Olen 19- vuotias tyttö, joka tajusi pitävänsä naisista 15- vuotiaana. En ole koskaan seurustellut naisen kanssa, mutta ihastunut olen ollut.
Tapasin netissä todella ihanan naisen, jonka kanssa olemme tunteneet puoli vuotta. Hän tuli luokseni käymään viime viikonloppuna. Halusin tehdä häneen vaikutuksen heti - siivosin asuntoni, tein hyvää ruokaa ja syötiin kynttilöiden valossa, juotiin hieman viiniä ja kuunneltiin musiikkia.
Tuo nainen oli jotain niin ihanaa, enkä koskaan uskonut että voin kokea tällaista kunnes;
seuraava päivä ja yhteinen kauppareissu.
En uskaltanut pitää häntä kädestä, en olla liian lähellä ja vastaantuleville tutuille tyydyin vain sanomaan että hän on ystävä.
Nyt tuntuu että olen hukassa itseni kanssa. Pidän hänestä todella paljon, mutta en kehtaa olla hänen lähellään julkisesti. Ahdistaa :(
Kohtalontovereita?
Häpeän lesbouttani
5
482
Vastaukset
- Nojooo123p
Sun pitää tavallaa oppii hyväksyy olla semmonen ku oot ja nykyään kulaan ei välitä siitä edes ulkona tai ihasama missä on nii ei ketää kiinnosta seuruteletko naisenkanssa tai et. Itel meni aikaa kanss alkaa pitää kädestä kii tai suudella julkisella paikalla mut siihe oppii joskivaihees. Aluks muaki ahdisti ja en voinu tehä kaikkee sitä mitä haluu mut ku huomaa et ei kukaa välitä eikä kukaa jää huutaa et hyiii lesboi nii kyl siihe tottuu. Sun pitää vaa uskaltaa
- vainyksielämä_
Siis, eihän sinun ole pakko julkisella paikalla pidellä kädestä tai suudella. Ei ne kaikki heteroparitkaan niin tee. Varsinkaan ne, jotka ovat olleet pidempään yhdessä. Katselepa ympärillesi. On paljon heteroparejakin, jotka kävelevät ilman, että pitävät kädestä kiinni tai ovat kylki kyljessä jatkuvasti. Voihan sitä hellyyttä sun muuta osoittaa vaikka sitten kotona kahden kesken. Eikä kaikille ole heti pakko mainostaa olevansa naisen kanssa jos ei halua. Mitä se muille kuuluu kenenkä kanssa makaa. Valinta on sinun.
Noin muutenkin, kannattaisi päästä tosiaan eroon siitä, että miettii koko ajan mitä muut ajattelee. Et voi koskaan miellyttää kuitenkaan kaikkia ihmisiä. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, miten sinä haluaisit sen käyttää? - SATEENKAAARI
Älä välitä mitä muut sanoo. Oon ite 14v lesbo (tänä vuonna 15v) opin et ihsm mitä muut sanoo jos joku kattoo mua vinoon sit kattoo. Me eletään vaan kerran nauti siit. Viime vuon viel häpesin sitä et oon lesbo löysin tosi hyviä tubettajia jotka ovat lesboja. Mee kattoo tubesta : ally hills hän tekee myös musiikkia yks musa kertoo kaapista tulemisesta eli sen musan voi lähettää kaverille ja se musa puhuu sun puolesta. Ja hänen tyttöystävänsä : stevie boebi löytyy tubesta nimellä : stevie. Käykää kattoo noi noitten kahden ansiosta tulin kaapista ulos vanhemmilleni.
- Lesbomyöskin
It's ok to be gay~
- Nuorisovalistusseuran-pj
Ei todellakaan ole ok olla gay.
Aloittaja, nimim. JuliA_4, Sinulla on toivoa: et ole vielä täysin paatunut etkä menetetty tapaus, ja sinulla on vielä olemassa ymmärrys oikeasta ja väärästä sekä hyvästä ja pahasta, kun kuitenkin ymmärrät hävetä tuota eriskummallista vikaa, joka kovasti yrittää koukuttaa sinua.
Älä noteeraa näitä yllyttäjiä, vaan pysy lujana: älä anna periksi näille kieorutuneille muotivillityksille. Älä tule ulos kaapista milloinkaan, koska sitä ei saa enää myöhemmin tekemättömäksi.
Ala etsiskellä poikaystävää, jonka kanssa myöhemmin voit mennä oikeaan avioliittoon ja perustaa oikean perheen. Kyllä ne lesbohöyryt sieltä päästä sitten aikanaan haihtuvat.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139