Häpeän lesbouttani

JuliA_4

Heippa.

Olen 19- vuotias tyttö, joka tajusi pitävänsä naisista 15- vuotiaana. En ole koskaan seurustellut naisen kanssa, mutta ihastunut olen ollut.
Tapasin netissä todella ihanan naisen, jonka kanssa olemme tunteneet puoli vuotta. Hän tuli luokseni käymään viime viikonloppuna. Halusin tehdä häneen vaikutuksen heti - siivosin asuntoni, tein hyvää ruokaa ja syötiin kynttilöiden valossa, juotiin hieman viiniä ja kuunneltiin musiikkia.
Tuo nainen oli jotain niin ihanaa, enkä koskaan uskonut että voin kokea tällaista kunnes;
seuraava päivä ja yhteinen kauppareissu.
En uskaltanut pitää häntä kädestä, en olla liian lähellä ja vastaantuleville tutuille tyydyin vain sanomaan että hän on ystävä.
Nyt tuntuu että olen hukassa itseni kanssa. Pidän hänestä todella paljon, mutta en kehtaa olla hänen lähellään julkisesti. Ahdistaa :(

Kohtalontovereita?

5

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nojooo123p

      Sun pitää tavallaa oppii hyväksyy olla semmonen ku oot ja nykyään kulaan ei välitä siitä edes ulkona tai ihasama missä on nii ei ketää kiinnosta seuruteletko naisenkanssa tai et. Itel meni aikaa kanss alkaa pitää kädestä kii tai suudella julkisella paikalla mut siihe oppii joskivaihees. Aluks muaki ahdisti ja en voinu tehä kaikkee sitä mitä haluu mut ku huomaa et ei kukaa välitä eikä kukaa jää huutaa et hyiii lesboi nii kyl siihe tottuu. Sun pitää vaa uskaltaa

    • vainyksielämä_

      Siis, eihän sinun ole pakko julkisella paikalla pidellä kädestä tai suudella. Ei ne kaikki heteroparitkaan niin tee. Varsinkaan ne, jotka ovat olleet pidempään yhdessä. Katselepa ympärillesi. On paljon heteroparejakin, jotka kävelevät ilman, että pitävät kädestä kiinni tai ovat kylki kyljessä jatkuvasti. Voihan sitä hellyyttä sun muuta osoittaa vaikka sitten kotona kahden kesken. Eikä kaikille ole heti pakko mainostaa olevansa naisen kanssa jos ei halua. Mitä se muille kuuluu kenenkä kanssa makaa. Valinta on sinun.

      Noin muutenkin, kannattaisi päästä tosiaan eroon siitä, että miettii koko ajan mitä muut ajattelee. Et voi koskaan miellyttää kuitenkaan kaikkia ihmisiä. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, miten sinä haluaisit sen käyttää?

    • SATEENKAAARI

      Älä välitä mitä muut sanoo. Oon ite 14v lesbo (tänä vuonna 15v) opin et ihsm mitä muut sanoo jos joku kattoo mua vinoon sit kattoo. Me eletään vaan kerran nauti siit. Viime vuon viel häpesin sitä et oon lesbo löysin tosi hyviä tubettajia jotka ovat lesboja. Mee kattoo tubesta : ally hills hän tekee myös musiikkia yks musa kertoo kaapista tulemisesta eli sen musan voi lähettää kaverille ja se musa puhuu sun puolesta. Ja hänen tyttöystävänsä : stevie boebi löytyy tubesta nimellä : stevie. Käykää kattoo noi noitten kahden ansiosta tulin kaapista ulos vanhemmilleni.

    • Lesbomyöskin

      It's ok to be gay~

    • Nuorisovalistusseuran-pj

      Ei todellakaan ole ok olla gay.

      Aloittaja, nimim. JuliA_4, Sinulla on toivoa: et ole vielä täysin paatunut etkä menetetty tapaus, ja sinulla on vielä olemassa ymmärrys oikeasta ja väärästä sekä hyvästä ja pahasta, kun kuitenkin ymmärrät hävetä tuota eriskummallista vikaa, joka kovasti yrittää koukuttaa sinua.

      Älä noteeraa näitä yllyttäjiä, vaan pysy lujana: älä anna periksi näille kieorutuneille muotivillityksille. Älä tule ulos kaapista milloinkaan, koska sitä ei saa enää myöhemmin tekemättömäksi.

      Ala etsiskellä poikaystävää, jonka kanssa myöhemmin voit mennä oikeaan avioliittoon ja perustaa oikean perheen. Kyllä ne lesbohöyryt sieltä päästä sitten aikanaan haihtuvat.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe