Olen haaveillut tässä muuttavani omaan asuntoon, olen 19 vuotias. Tarkoitus oli muuttaa kun kouluni loppuu, mutta nyt näyttää siltä että en pääsekkään muuttamaan heti koska minulta puuttuu budjetistani 10 000e :(
Ja nyt mietin että mistä saisin nopeiten tämän summan rahaa kasaan että pääsisin viimeinkin muuttamaan...
Tosin voin säästää ja pienentää rahan kulutustani....mutta hyvät ihmiset miten muuten saisin tämän summan kokoon nopeasti ?
10 000 e mistä ?
10
229
Vastaukset
- TYÄUKO
Tekisit töitä sossupummi!
- kslle
Kerää ahkerasti pulloja ja tee kotitöitä
Pärinäsusku kirjoitti:
Pulloja keräilen joo, mutta valitettavasti en saa kotitöistä rahea :)
sit ei kannata tehä kotitöitä
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
sit ei kannata tehä kotitöitä
ja jos rakennat pohjois-korealle atominhalkaisijan niin saat vähän enemmäm kun 1000€
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
ja jos rakennat pohjois-korealle atominhalkaisijan niin saat vähän enemmäm kun 1000€
se ois jotain miljardien luokkaa
- opamox
Mihin tarvit 10 000? Ei takuu vuokrat noin paljoa maksa :D tai edes koko kodin sisustaminen.
- mikäonmeilisi
Sun täytyy rupee ottamaan miehiä rahasta.....aina nuori neito nyt tommosen rahan saa aikaseksi!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128