Olen haaveillut tässä muuttavani omaan asuntoon, olen 19 vuotias. Tarkoitus oli muuttaa kun kouluni loppuu, mutta nyt näyttää siltä että en pääsekkään muuttamaan heti koska minulta puuttuu budjetistani 10 000e :(
Ja nyt mietin että mistä saisin nopeiten tämän summan rahaa kasaan että pääsisin viimeinkin muuttamaan...
Tosin voin säästää ja pienentää rahan kulutustani....mutta hyvät ihmiset miten muuten saisin tämän summan kokoon nopeasti ?
10 000 e mistä ?
10
205
Vastaukset
- TYÄUKO
Tekisit töitä sossupummi!
- kslle
Kerää ahkerasti pulloja ja tee kotitöitä
Pärinäsusku kirjoitti:
Pulloja keräilen joo, mutta valitettavasti en saa kotitöistä rahea :)
sit ei kannata tehä kotitöitä
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
sit ei kannata tehä kotitöitä
ja jos rakennat pohjois-korealle atominhalkaisijan niin saat vähän enemmäm kun 1000€
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
ja jos rakennat pohjois-korealle atominhalkaisijan niin saat vähän enemmäm kun 1000€
se ois jotain miljardien luokkaa
- opamox
Mihin tarvit 10 000? Ei takuu vuokrat noin paljoa maksa :D tai edes koko kodin sisustaminen.
- mikäonmeilisi
Sun täytyy rupee ottamaan miehiä rahasta.....aina nuori neito nyt tommosen rahan saa aikaseksi!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813