Menin äskön vessaan ja huomasin housuissani jotain punaista. Sitten pyyhin ja paperi oli punainen. Uskaltauduin heti kertomaan äidille tästä. Olen tyytyväinen että kerroin :)
Milloin teillä alkoi kuukautiset?
menkat alkoi
11
140
Vastaukset
- Naisia
Hei! Onneksi olkoon menkoista ja hyvä että uskalsit kertoa heti äidille :) itselläni menkat alkoivat täytettyäni juuri 11v menkat on alussa luultavasti epäsäännölliset, eli älä hätäänny jos seuraavia menkkoja ei pariin kuukauteen näy.
- 12-weee
No kiitos :) Oli kyllä hyvä juttu että kerroin äidille heti, niin kannattaa tehdä kaikkien.
- Edellinenvastaaja
Vaikutat kyllä tosi fiksulta ikäiseksi ja hyvä niin! Mukavat viikonloput sinulle :3
- 12-weee
No kiitos samoin! :)
- 69831
No vähän myöhään ehkä mutta Mulla alkoi juuri kuukautta ennen kun täytin 12. Mulla on aina ihan karseat selkä kivut ennen menkkoja. Niin oli myös Ekalla kerralla. Ajattelin kipujen johtuvan siitä että kävin heittämässä talviturkin. Asia paljastui joksikin ihan muuksi :D kerroin äidilleni samana iltana itku kurkussa. Jouduin käyttämään paperia ensimmäisen illan kun äidiltä oli päässyt loppumaan siteet. Seuraavat menkat tulivat sitten kahden kuukauden päästä :). Kerro aina äidillesi jos sinulla on jokin mielessä esimerkiksi koulu uinnin kanssa. Jos et halua kertoa opettajallesi suoraan että sinulla on menkat voitte sanoa esim. Että sinulla on korvatulehdus, migreeniä, olit kuumeessa vähän aikaa sitten, sinulla on silmätulehdus tai että olet flunssassa. Hyvää talvea sinulle! :)
- 12-weee
Kiitos, hyvää talvea sinullekkin! Kyllä musta tuntuu että voin opettajalle ihan suoraan kertoa, paitsi jos seiskalle tulee sitten miesopettaja niin se voi vaikeuttaa vähän.
- 1säpappa
12-weee kirjoitti:
Kiitos, hyvää talvea sinullekkin! Kyllä musta tuntuu että voin opettajalle ihan suoraan kertoa, paitsi jos seiskalle tulee sitten miesopettaja niin se voi vaikeuttaa vähän.
Miksei miesopettajalle muka voi sanoa todellista syytä?
- Menkatovatpaskaa
Mulla alko 14v eli surullist teille joil alko 11v
- Tyttös00
Oon 15 ja mul alko vast viime kuus :") Olihan niitä jo pari vuotta odoteltu ni en oikeestaan ees säikähtäny.
- menkat.alko.10v
Mulla alko 10-vuotiaana D: Epii jollain alkaa vasta 14-15 vuotiaan.
- 13-wee
Mulla ei oo alkanu vieläkää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833