Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

no pätevät rekkakuskit

taxsikuskit

tehän ajelette enemmän ojaa kun aloittelevat henkilö auto kuskit kaahaatte ja menetätte rekan hallinnan kun ,ette tajua fysiikanlaista mitään?Rekkakuskiksi pääsee nykyään mielisairaalan avohoito potilas.eli ammatti ajotaito on nolla.Pärjäisitte varmasti suomen surkein kuski voittajina varmasti hyvin .Puhumatta kuorma ja rekka-autoista!

26

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SelväKirjailija

      Kieliopillisesti hyvin kirjoitettu. Yhdyssanat ja lauseenrakenteet täydellisiä. Oletko ajatellut kirjoittaa kirjan? Suosittelen.

    • tolpallaruuhkaa

      Taxirenki on isäntänsä renki.Provikapalkka näinä aikoina niin pieni että tuntipalkaksi jää sama kun MAMU siivoojalle .Siksi tää kirjoittelee.Nahkatakki.

    • taxsiherrasmiehet

      meidän ei sentään tarvitse olla pakkasella paskasella lavalla pumppukärryjä työntelemässä.Lisäksi yöpyä hytissä tai spurku majoissa.Niin ja lisäksi voimme huolehtia hygieeniasta,mikä on teille rupusakille outo käsite!

      • TosiAmmattilainen

        Nykyään varastoissa on talvisin lämmitykset, joten siellä kelpaa pumppukärryjä työnnellä. Ja kyllähän nyt ihminen osaa pukea enemmän vaatetta kun on kylmä. Ja harvemmin ne lavat mitään paskasia ovat kun tavarat menee puisten lavojen päällä. Etkö tiennyt, että huoltoasemilla on tänäpäivänä kunnon saunat ja suihkut nimenomaan kuskeille? Kuskit pitää hyttiä siistinä niin kyllä niissä nukkuu. Sekä huolehtivat omasta hygieniasta niin ei haise muiden ilmoilla. Tänä päivänä SUOMALAISET kuskit ovat PUHTAITA ammattilaisia. Ei rupusakkia.

        Te vaan keksitte tarinoita meistä kuljettajista, koska itse olette niin saamattomia paskoja ettette muuta osaa. Istutte kotona äitinne läppäreillä päivät pitkät eläen sossutuella. Minun ei tarvitse sossutuella elää, koska palkkani AMMATTIKULJETTAJANA on moninkerroin parempi.


    • taxiherrasmiehet

      Me tienataan enemmän kuin te.Ei tarvita sossuntukia ja nää ei ole läppäreitä vaan mac idab joka kulkee helposti mukana niin kuin nytkin kirjoitan pokaa odottaessani käynti paikastaan ja odotus taxsa juoksee.Nukuitko hyvin paskalle haisevassa hytissä.Minä nukun aina kotona puhtaiden lakanoiden välissä.

      • Rahtirane

        meillä maksimi työaika on 15 tuntia ja sitä ei saa edes kokoajan tehdä. Te joudutte istumaan siellä hikisessä taksissa kolmattakymmentä tuntia kun meikäläiset tulee heilutteleen rahatuppoa teiän nokalle. Onkos herra taksikuskia alkanut vituttamaan kun kunnon rahtarirane on kerrankin päässyt tilittämään taksikuskien röyhkeästä, häikäilemättömästä ja turhantärkeästä ajotyylistä ja asenteesta muuta ammattiliikennettä kohtaan? Trollaustakin tässä on aikalailla havaittavissa, mutta itse ylpeänä ammattilaisena voin sanoa, että tangoon tarvitaan aina kaksi :)


    • Vittu_just_enny_muista

      Usiee rekkakuski on saanu yhyristelmäkorttinsa armeijasta ja karvanoppa Tompalla on meno ku teini corollalla.

    • taxiherrasmiehet

      no miksi te rekkakuskit olette aina perseauki ja kuljette paskaset rahtitakit päällä ja sotkette kunnon ihmisten jotka tekevät yhteiskuntaa hyödyntävää työtä kaikkien huoltoasema kahvi ja ruokapaikkojen penkit.Sitä paitsi teidä välinpitämätöm röyhkeä ohitus tapanne on aiheuttanut ,esim.viimeksi aiheutti asuntovaunun rikkoutumisen ja sitä vetävän auton.No saimpa siitä keikan ja nautin joka hetkestä kun haukkuivat teitä koko matkan mökkialueelle.Muuten se rekka oli yksin syypää onnettomuuteen ,näin poliisin kirjoittaman sakko lapun ja ilmoituksen.Minä tienasin hyvin kuskaessani heitä vakuutuksen piikkiin joka paikkaan.Kiitos hyvistä teinesteistä. Meitä kehuttiin ja teitä hakuttiin ympäri kylää kuskit.Hahaa!

      • TosiAmmattilainen

        Minun hytti se sentään on siisti. Sinne ei edes virkavalta saa mennä ke gät jalassa. Me rekkakuskit myös uskallamme liata kätemme kun kalusto sitä vaatii ja tehdä asialle jotain kun sinä taas pelkäät pukusi puolesta ja soitat hinurin samantien kun et kädettömänä osaa tehdä muuta kuin kirjoitella äitisi läppärillä vanhempiesi luona keksien tarinoita uroteoistasi ja valheita rekkakuskeista. Niin saamaton paska kun olet... siellä äitisi läppärillä kotisohvalla toimettomana paskakasana makoillen. Lienee liikakilojakin kertynyt. HAHHAHHAH


    • taxiherrasmiehet

      Sain eilen iltana elämäni upeimman asiakkaan! Komean tummatukkaisen miehen! Puhui hienosti pehmeämmällä S:llä ja kun ajoin osoitteeseen hän otti minulta tippiä!!!! Kollegani kertoivat samankaltaisista kokemuksista miesasiakkaiden kanssa. Ei kuulemma rahattomuus ole heitä haitannut ;) Tällaisia me herrasmies taksinkuljettajat olemme. Tervetuloa elämänne kyytiin ja rekat pois Suomesta!

      • BussillaTuomasVauhdissa

        Bussilla pelle vaihtanut nimimerkkiä. Jäljet johtavat Turkuun. Joten keksit sitten ryhtyä Tuomas taas taksikuskiksi ja kirjoittamaan tuubaa. Homous paistaa taas läpi. Kuinka ihminen voi olla noin saatanan tyhmä?


      • rekkakuski64

        Hieno homma tämä toistemme haukkuminen. Olen aloittamassa kahdella yhdistelmällä ajoa suomi, ruotsi, norja ja en todellakaan viitsi vittuilla takseille verottomien autojen hintoja, koska olen sijoittamassa yhdistelmiin yhteensä yli 650.000€ alv 0%. Sillä rahalla voisi ostaa pienen kaupungin kaikki verottomat taksit. Minä olen teille pienille takseille aina herrasmies isoine yhdistelmineni.
        Hyvää yhteistyötä ja liikennesilmää Kaikille Teille.


    • takastolpalle

      Sanasotahan tastä tulee,mut kädettömät taksarit(käpit)niinkun tääl hesas sanotaan.Ne on lihaskunnoltaan heikkoja,ei perse nouse penkiltä matkalaukkuja nostamaan ellei KOMENNETA.Radioviisautta vittuillaan,tietävät kaiken päivänpolitiikasta.Mut eivät tiedä kukas kyytiin tulikaan.Sitten kaiken huippu,jos vuosi sitten sai LAHTEEN keikan,kehuu sitä kaikille pari vuotta.Tais eksyä matkalla.

      • DinoStadista

        Siinä juntti avautui huolella; tääl hesas. Stadilainen ei kutsu Helsinkiä hesaksi eikä käytä sanaa tääl. Puristaako harmaat stiflat liikaa klappeja, pönde? Hyppää takas stågeen ja mee himaas sinne skuttaan.


    • taxaristadista

      tässä pönde.ponjaa .oli mulla klapeissa tonin stiflat ei ne tonnii paina ne pungaa sen.snaijasko linkku öökaaja.

    • vora

      Helesingin murret on venäjää.Huono itsetunto,sitä yritetään nostaa puhumalla venäjää ja muutama sana ruattia.

    • tolpallaruuhkaa

      Lähe nyt tolpalle sieltä eltsun nesteeltä.Vielä kehuskeli isoon ääneen lahdenkeikkaa2014.Katsos rekkapuolella ei ole monikultturisuutta.Tolppaapinax pääsee mamut,ym sun kolleegat.Siitä junallakulkemisesta,ei vielä pääse tapiolaan.

    • mamuttaja

      Onko aloittaja mamu ?Kuulostaa siltä..

      • mamuttaja2.0

        Aivan muuten.... hyvä huomio!


      • käogvö

        Ei ole se on trollaaja.


    • virolainentyämies

      hullut rekkakuskit mä panen teitä pakaraan koska olette neitejä.

    • eivironr

      Varttiryssä,pysy housuissass.

    • virolaiset

      tyhmä suomalainen me virolaiset vie teidän kaiki tööt.

    • Libetee
    • virupoikavauhdissa

      Varttiryssä on pannu pakaraa ajaessa

    • raekakuskit

      Ei näissä ,hommissa tarvitse olla hullu,mutta kyllä se auttaa asiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe