Ei tullut kiitosta. Ei etes joulukorttia.
Lähetin tyttären perheelle 10 kg joululahjoja
8
70
Vastaukset
- mikäolimotiivisi
Eikös se kissa kiitoksilla elä. Ja lahja on pyyteetön hyvänmielen ja rakkauden osoitus. Kaunis ja kohtelias tapa on kyllä kiittää, mutta jos sydämestään antaa, niin ei mitään odota vastaosoituksena.
- lahjoille_stop
Niinpä niin, kauniita ovat sanasi, mutta kyllä se ottaa päähän, kun ei viitsitä edes kiittää. Eikä voi edes kasvatukseen puuttua, kun kyseessä on oma lapsi. Tiedän tunteen, sama juttu täällä.
Kai se on ihan sama lähettääkö lahjoja vai ei, jos ne eivät saa mitään reaktiota aikaan. Pidä se mielessä, kun seuraavaksi mietit lahja asioita.
- efad
Ja olet aivan varma, että pakettisi on mennyt perille? Postilla on tapana hukata asioita.
Jos kiitoksen perässä olet, niin kysäisepä itse olivatko joululahjat mieluisia. - kiitostakiitosta
Opettakaa lapsenne kiittämään.Minulla oli äiti joka teroitti sitä aina.Monta muuten fiksua aikuista ei voi millään kiittää,vaan mutisee muuten hyväksyvänsä lahjan.Anteeksi pyyhtö myös on hirmusen vaikeaa,juuri näille joille ei sitä opeteta pienestä pitäen.
- lkpo
Pieni vaiva tuo kiitos, mutta tekee tosi iloiseksi.
Siksi vanhempien pitäisi se opettaa.
- kierolieroja
Eipä minullekaan vaikka lähetin rahnaa ja kortin. Nykyajan lapset taitaa saada niin paljon lahjoja ettei perheellä mitään merkitystä. Perhe ja yhdessäolo ei merkitse paljookaa, kuhan saa lahjoja. Perhe on toissijainen.
On kyllä niin sairaita kaikki ihmiset, meidät on kasvatettu niin kieroon. Exäki niin kieroliero kun olla voi. RAHA RAHA RAHA, MINÄ MINÄ MINÄ... - Treenivaihde.päällä
Se nostelee nyt niitä lähettämiäsi käsipainoja, eikä ehdi kiittelemään. Haluaa päästä eroon läskeistään.
- joulupukkiakiitetään
Jos et ole joulupukki, niin et saa kiitosta. Joulupukilta lapset toivovat lahjoja. Joulukuun alusta lähtien heillä vain lahjat mielessä. Joulu on yhtä lahjarumbaa ja vanhemmat sen on saanut aikaiseksi. Lasten arvot ihan pielessä. Ei ihme että yhteiskunta niin sairas, kun vanhemmat niin sairaita ja lapset kasvatetaan samaan paskaan. Yhdessäolo ja ruokailu ja hiljentyminen ei merkkaa lapsille mitään. Vain lahjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059