Enää ei kestä katsoa/kuunnella ohjelmia missä on kimittäviä, koilottavia tai muuten epämiellyttävä-äänisiä juontajia/esiintyjiä.
Nyt sattuu korviin jo pelkkä mainoskin, keventäjät/Hanna Partanen, heti kääntyy kanava kun kuulen sen koilotuksen.
Onko muilla joitain tiettyjä kriteerejä mikä saa kanavan vaihtumaan?
Ääni ratkaisee.
12
53
Vastaukset
- eppu2
Niinkutus kääntää kanavan.
Äsken katsoin tuota uutta perjantai-ohjelmaa.
Juontajan ensimmäinen lause koski toisen juontajan sepalusta.
Meinasin jo siinä vaiheessa kääntää kanavaa. Ajattelin sitten, että katsotaan nyt, kun on uusi ohjelma. Mutta ei minun mielestäni kyllä hääppönen ollut.
Koskenkin kanssa pitkä aika pelkkää ulkonäköjankutusta.- Viatonsivullinen
Ehkä ohjelma parantaa kun sika juoksuaan ajanmittaan.
Taitaa olla jo niinpaljon nähty ettei mikään enää pure~:-)
- Viatonsivullinen
Heti kääntyy kanava jos on ihmisen tappaminen menossa, en siedä yhtään.
Toinen törkeys on kun lasta huudatetaan. Kun villieläin ajaa saalista, se
on kaikkein kuvottavampaa. Mainosta en myöskään katso.
Minua kenkuttaa kun haastateltava sanoo vähänväliä aaa, aaa, aaa, miksi? Minua viehättää ärrän sorauttaminen. Mainokset.
Yleensä katselen kanavia ilman mainoksia. Jos jokin mielenkiintoinen ohjelma tulee mainoskanavalta, niin niiden mainosten aikana, ehdin surffailla vaikka missä muualla.- eppu2
Mainosten aikana, toisinaan kurkkaan tänne, useimmiten ratkon jotain ristikkoa.
eppu2 kirjoitti:
Mainosten aikana, toisinaan kurkkaan tänne, useimmiten ratkon jotain ristikkoa.
Tuttuja juttuja, ja joskus jos on joku kinkkinen käsityö vaiheessaan, niin siihen on mainosten aikana hyvä keskittyä, muuten tavallisia näppihommia tekee ohjelmiakin katsellessa.
- niinpäjoopa
rosaliiin kirjoitti:
Tuttuja juttuja, ja joskus jos on joku kinkkinen käsityö vaiheessaan, niin siihen on mainosten aikana hyvä keskittyä, muuten tavallisia näppihommia tekee ohjelmiakin katsellessa.
Käsityötä minäkin teen mainosten aikana ja suomenkielisten ohjelmien aikana.
- Sanoisin-neutraali
Vaihdoin kaikki kanavat päittäin OFF nappiin jo vuosia sitten ja sen jälkeen telkkarissani on ollut minua tyydyttävä mustanharmaa ruutu: se on tasapuolinen kaikille kanaville, ei näy kuvaa, ei ääntele, ei herätä aggressioita, ei kyllä itkuakaan eikä naurua.
Äärimmäisen harvoin painan ON nappia kun haluan katsoa elävät TV-1 uutiset. On muutama inhokki, en viitsi mainita nimiä. Onneksi kaukosäädin on keksitty, jos olisi manuaalinen ei viitsisi vaihtaa kanavaa joka mainoksen aikaan. Minäkään en tykkää kun villieläimet raatelee saalistaan vaikka sellainen luonto on.
- 1eero
Katson par aikaa mtv 3 elokuvaa, tappelua räiskimistä ym. Se on vain filmi ei haitanne mielialaan sama kuin katselisi pikku kakkosta en katsele pikku kakkosta. Yleensä katson areenasta valikoiden, urheilua suorana mitä mielyttää.
- Kikintti.suosittelee
Jos ei kellä ole, niin viimeistään maanantaina kannattaa hankkia nauhoittava digiboksi. Ja hips hei mainokset ovat tiessään kun pääsee kelaamaan ne pois ärsyttämästä.
Kiitos hyvästä vinkistä, se on sitten gigantiin meno maanantaina. Sitten alkaa uusi elämäni ilman mainoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472