PENTILLE PASKAT.

j.s.46

On se hirvittävää vuosia lukea tämä saman ihmisen provokatiivista kirjoittelua.
Mistään ei näymmä liikene apua.! Onko todellisuudessa niin. että tämän foorumin ylläpitäjä saa kaikesta kirjoittelustamme sen ylläpidollisesti kannattavan tuotetuloksen johon yhtiössä ollaan tyytyväisiä! Me, ristiriitaisinä mielipiteineimenämme olemme osaksi kasvuna tällä formaatille!
Meidän pitää ymmärtäää mitä teemme nyt ja tässä.

-juhani-

26

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.muuta

      Älä sitten kirjoittele :)

      • hämeen.hiras

        PItäähän "juhaninkin" saada joskus kirjoitella tuolla nikillään. Tavallisestihan nikki on muu.
        Aloitushan on sinänsä asiaton ja tarpeeton. Aloittajahan haluaa todellisuudessa sanoa ketjun otsakkeessa: Leppoisalle palstalle p...cat.


    • Miksi pitää lukea kaikki, mitä tänne kirjoitetaan?

      Jos jonkun kirjoittelu loukkaa, älä lue niitä.

      Kirjoita ihmeessä tänne jatkossakin, mutta internetissä, kuten maailmassakin, on kaikenlaisia ääliöitä. Näissä kirjoituksissa ei ole ääntä, joten sinun ei tarvitse huomioida niitä mitenkään.

      Ymmärrän, että loukkaavien ajatusten esittäminen loukkaa. Voit kuitenkin olla ylpeä, että joku huomioi sinua, vaikka loukkaamalla, mutta kuitenkin.

    • omituinen-alotus-

      Alotus oli sekava, ei päätä eikä häntää, mikä tarkotus oli,
      oliko pelkkä mollaus yritys,
      seki epäonnistu,
      mollaus käiki omaan nilkaan, alotuksen tekijän tyhmyys paljastui,

    • pärjäile

      Miten olet jaksanut vuosikausia täällä, siksi kun olet yksinkertainen hölmö ääliö

      • rauhotu-yritä-edes-

        " pärjäile "

        69v, ekakertaa tällä,
        katsoppa mitä kirjoitit, jospa opit jotain, tei sitten et,
        tyhmyytesi kyllä palastit,


    • 11.....3

      Tuon otsakkeen toivotuksen voi osoittaa myös kaikille tässä ketjussa jo esiintyneille kirjoittajille.
      Eivät uskalla käyttää vakionikkejään. Niin muuten kiltintuntuisia kahvipirtin mummojakin siinä on riehumassa.

    • tietävä1

      Voitko olla aivan varma?

      • hihihihih

        hyvä kysymys


    • On arvokasta palstalle kirjoittaa rekisteröitynä. Kun palstalle kirjoittaa, on kyseessä mielipiteen ilmaisu ja silloin on kohdekin ilmaistava.

      Kuka on Pentti? Onko hän se tunnettu vihreä kalastaja, jota kunnioiteaankin? Onko Pentti se joka opastaa ihmisiä pitämään maailma elinkelpoisena? Syytä noudattaa tämän Pentin ohjeita!

      Palstalla on myös toinen Pentti, joka haukkuu tätä kirjoittajaa, entistä sheriffiä, Ruuneperiä?

      • hyväksy-hylkää

        ruunemanni

        Mietippä sitä nyt siellä Turun Suurtorin laidalla, että kumpi mahtaa olla kysymyksessä?

        Mielestäni noilla mainitsemillasi Penteillä on melkoinen poikkeama minun mielipiteisiini, mutta olen mielessäni hyväksynyt molemmat, kuten mieheni veli-Pentin.

        Koska olet itse tuonnut usein esiin sairastumisesi Polioon jo lapsena ja joskus jopa, ...mielestäni hieman "kalastellut" sillä suosiota, niin ehkä sinunkin täytyisi ymmärtää paremmin, jos joku on erimieltä kanssasi, ei osaa kirjoittaa oikein ja mikä huvittavin huomio, kun ennen moitit Kahvipirttiä, niin sinnekkin olet tullut.....häntä koipien välissä, mutta tuskin se sieltä enää edes nousisikaan?:)))


      • Sivuosa
        hyväksy-hylkää kirjoitti:

        ruunemanni

        Mietippä sitä nyt siellä Turun Suurtorin laidalla, että kumpi mahtaa olla kysymyksessä?

        Mielestäni noilla mainitsemillasi Penteillä on melkoinen poikkeama minun mielipiteisiini, mutta olen mielessäni hyväksynyt molemmat, kuten mieheni veli-Pentin.

        Koska olet itse tuonnut usein esiin sairastumisesi Polioon jo lapsena ja joskus jopa, ...mielestäni hieman "kalastellut" sillä suosiota, niin ehkä sinunkin täytyisi ymmärtää paremmin, jos joku on erimieltä kanssasi, ei osaa kirjoittaa oikein ja mikä huvittavin huomio, kun ennen moitit Kahvipirttiä, niin sinnekkin olet tullut.....häntä koipien välissä, mutta tuskin se sieltä enää edes nousisikaan?:)))

        Olet ilkeä ja osaamaton kirjoittaja. Ei Ruunemanniruunemanniksi kirjoituksilla suosiota kalustetta. Itse pystyt vai loukkaamaan


      • hyväksy-hylkää
        Sivuosa kirjoitti:

        Olet ilkeä ja osaamaton kirjoittaja. Ei Ruunemanniruunemanniksi kirjoituksilla suosiota kalustetta. Itse pystyt vai loukkaamaan

        "kalustetta"

        Onneksi sinä olet noin osaava!


      • se_ex_sefu
        hyväksy-hylkää kirjoitti:

        ruunemanni

        Mietippä sitä nyt siellä Turun Suurtorin laidalla, että kumpi mahtaa olla kysymyksessä?

        Mielestäni noilla mainitsemillasi Penteillä on melkoinen poikkeama minun mielipiteisiini, mutta olen mielessäni hyväksynyt molemmat, kuten mieheni veli-Pentin.

        Koska olet itse tuonnut usein esiin sairastumisesi Polioon jo lapsena ja joskus jopa, ...mielestäni hieman "kalastellut" sillä suosiota, niin ehkä sinunkin täytyisi ymmärtää paremmin, jos joku on erimieltä kanssasi, ei osaa kirjoittaa oikein ja mikä huvittavin huomio, kun ennen moitit Kahvipirttiä, niin sinnekkin olet tullut.....häntä koipien välissä, mutta tuskin se sieltä enää edes nousisikaan?:)))

        Ruune, Ruune! Kirjoitat kauniisti periaatteista ja toisten kunnioittamisesta. Sefuna ollessani jouduin useasti huomauttamaan Sinua näiden ohjeiden laiminlyömisestä. varsin silmiinpistävää oli paatoksesi hyökätessäsi toisten henkisiä arvoja vastaan.
        Laitoin tämän teksitin vahingossa tuonne tarpeeton luotsi osioon, järkevämppää laittaa tänne


      • Ruuneeri
        se_ex_sefu kirjoitti:

        Ruune, Ruune! Kirjoitat kauniisti periaatteista ja toisten kunnioittamisesta. Sefuna ollessani jouduin useasti huomauttamaan Sinua näiden ohjeiden laiminlyömisestä. varsin silmiinpistävää oli paatoksesi hyökätessäsi toisten henkisiä arvoja vastaan.
        Laitoin tämän teksitin vahingossa tuonne tarpeeton luotsi osioon, järkevämppää laittaa tänne

        Mitä henkisiä arvoja?


      • 26.6.MM

        Ruuneperi sheriffinäkin kirjoitti törkeitä viestejä palstoille,
        jotka täyttävät jopa rikoksen tunnusmerkit jatkuessaan.
        Olin jo aD MM rekisteröitynyt julkiosin yhteystiedoin kun Kai Lindroos tuli mukaan heti häiriköiden. Hänen ystävättärensä kertoi tutustuessamme:
        - Älä ala ruuneperin kanssa millekään.
        Noudatin neuvoa ja vain kerran menin hänen keskusteluunsa vahingossa ja pyysin oitis anteeksi,
        Juhannusyönä F. nukkui ja menion tietsikalle, jossa ruuneperi yksin chatissa ja tervehdin häntä, Syntyi sananvaihtoa joka ei kunniaksi kummallekaan,
        - T O I V O M U S
        viestiini keskustelupalstalle oli 27.6.2003 ettei palstalla loukattaisi poissaolevia - ruuneperiakaan, joka ei sanailumme jäökeen näkynyt...hmm
        Toiveeni ei milloinkaan ole toteutunut.
        Sheriffit, luotsit kokevat edelleen oikeudekseen kirjoittaa perättömiä tietoja eikä YLLÄPITO ole puuttunut koskaan näihin eikä vastannut OIKAISUPYYNTÖIHINI.


      • se_ex_sefu
        Ruuneeri kirjoitti:

        Mitä henkisiä arvoja?

        olet oletettua pahemmin dementoitunut jos et muista.


    • arvon_maailma

      Ruunemanni kirjoittaa

      "On arvokasta palstalle kirjoittaa rekisteröitynä. Kun palstalle kirjoittaa, on kyseessä mielipiteen ilmaisu ja silloin on kohdekin ilmaistava"

      Jos rekisteröityminen palstalle on arvokasta, niin jo on arvomaailma täysin sekaisin.

      Jos laittaa syntymätodistuksen, sosiaaliturvatunnuksen ja värivalokuvan niin onko vielä arvokkaampi?

      • Eikö täällä nimenomaan vaadita, että puskista huutelijat tulisivat omilla nimmareillaan esiin. Heitä kaivataan vuosikausia, pidetään päivämäärän mukaan kirjaa siitä, mitä milloinkin on lausuttu ja kirjoitettu. Vaaditaan todistamaan virheet ja erheet. Muistetaan 45-ikäpalstalta asti jotkut osallistujat.
        Sanotaan, ettei itse ikinä kirjoita kuin rekatullaan. Nyt on kuitenkin arvomaailma sekaisin, jos rekisteröityy! Saivarrellaan jo syntymätodistukseen asti.
        Jotain johdonmukaisuutta pitäisi olla.
        Mikä keskustelupalsta tällainen on, kun keskustelu juuttuu taisteluksi nimimerkeistä?


    • noinhan.pitääkin.kirjoit

      Ihmetyttää tuo Penan ja toisen Penankin jatkuva sortaminen.
      Penat ovat täällä jopa arvokkaampia kirjoittajia kuin kaiken maailman tyhjänpäiväisyyksien pölöttäjät.
      Vauhtia vain lisää, molemmat Penat! Ainahan risuja ja männynkäpyjä tielle ilmaantuu, mutta ne ylitetään kevyesti! Hiio-hoi!

      • 3...21

        0nkohan swiellä jälleen ollut "automies" asialla?


    • noinhan_on_ja_pulinat_po

      Näkee että Penasta on tullut palstan keskeinen hahmo. Hän kirjoittaa itse menestyksellä. Hänen aloituksensa johtavat pitkiin ketjuihin.
      Pena on yleensäkin palstan kestopuheenaihe, kuten tämäkin nänelle osoitettu ketju näkyvästi osoittaa.
      Kateellisia kyllä löytyy! Antaa olla. - Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee, sanoo arabialainen sananlasku.

    • noinhan_juhanin_nolasiv

      Aloittaja -juhani- näki asiakseen kirjoittaa epätavallisella nikillä halutessaan varsin epäsovinnaisella tavalla korostaa Penan ansioita palstalla.

      Olettaa voi, että odottamattoman vähäinen kiinnostus on ollut paha pettymys juhanille, joka sentään panosti sanomaansa paljon ja käytti sen valmistamiseen aikaa kolmisen kuukautta.

    • eihaluasulkeutuasuosioon

      Oma kehu haisee, ei vaan haise vaan suorastaan löyhkää.
      Niin tässäkin kun Pena ylistelee itseään ja kehuu kuinka hänen
      kirjoittamansa hengentuotteet johtavat PITKIIN KETJUIHIN.

      Täällä ei yhtään ihmistä, joka ei olisi huomannut että haiseva Pena itse sepittää kaikki ketjut. Istuu p***e tenässä ja suoltaa sontaa. Alkaa ketjujensa päivityksen jo pikkutunneilla että kaikki aikaansaannokset, "suuret viisaudet" ovat taatusti tukkimassa etusivun.

    • Uudet.tulijat.ja.tuulet

      Haloo! Tälle palstalle yrittää osallistua joukko sellaisia kirjoittajia, joille nämä Pentit ja Juhanit ovat täysin tuntemattomia.
      Ei pidä olla niin itserakas, että kuvittelee olevansa jokaisen tuntema suuruus.
      Täällä pyörii keskinäisen kaunan kerho, joka estää kaiken keskustelun ja tönii ulos ne, jotka ovat uusia eivätkä ole perillä tästä keskinäisestä nokittelusta ja menneiden muistelusta.
      Jotkut ihan oikeasti haluaisivat kirjoitella maailman menosta ja eri aiheista.
      Miksi ette salli omaa ketjua niille, joita ette tunne, ja jotka ehkä eivät halua teihin tutustua.
      Pysykää omilla kaunaketjuillanne ja sallikaa mielipiteen vaihto toisille.

    • mikseipä_joka_pentille

      Eihän otsakkeessa sanota, kuka Pentti on kyseessä. On sentään aika monta sennimistä. Niitä on tällä palstallakin.

      Kirjoittaja juhani tarkoittaakin varmaan sitä, että hän tarjoaa niin Pentille kuin Pentille, kaikille niistä, p...kat. Hän yksinkertaisesti inhoaa sitä nimeäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      149
      2150
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1643
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1460
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      96
      1431
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1312
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1175
    7. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      214
      1157
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1141
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1081
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      942
    Aihe