Poliisi epäilee HOTELS.COMin tietoturvaa

huijauspetis

10

295

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyödyntäjä

Itse olen käyttänyt tuota vain sopivan hotellin etsimiseen ja olen tehnyt varauksen suoraan ko. hotellin sivuilta, hintakin on joskus edullisempi näin päin, mutta eipä ole ylimääräisiä välikäsiä, jos hinta ei ole selvästi halvempi.

• korttisikopioidaan

• Täsmälääkitys

Erillinen luottokortti ja aluerajoitus päälle on parempi. Silloin ei mene käyttötililtä suoraan mitään ja jostain kaukaa tulevat veloitukset ei mene läpi, jos ko. alue on estossa.

• Junnu672

Kannattaa ehdottomasti sulkea kortti ja tilata uusi jos on tuonne kortin tiedot laittanut.Minun kortin tiedoilla oli yritetty tehda satoja ostoyrityksiä onneksi siinä onnistumatta.

• Huijattuolen

Minulle juuri tänään ilmoitettiin, että luottokorttiani oli käytetty ulkomailla. Ainoa paikka mihin olen sitä käyttänyt pitkiinaikoihin on hotels. com, kun varasin hotellin Helsingistä. Eli huijatuksi tulin:( Opin tästä sen, etten koskaan itse enää osta mistään, mihin täytyy luottokortin numero laittaa. Tuskin olen ainut, ketä tämä koskee. Tilasin huoneen muistaakseni n. pariviikkoa sitten

• 352523

Itselle tuli tänään ilmoitus että korttitiedot varastettu, ja mitään muuta palvelua en ole käyttänyt kuin Hotels.comia. 200e ehti mennä...

• Einari___

Millä ajalla olette korttia käyttäneet? Siis onko käytetty kuukausia, viikkoja vai päiviä ennen kuin väärinkäytöksiä ilmeni?

• 352523
        Einari___ kirjoitti:

Millä ajalla olette korttia käyttäneet? Siis onko käytetty kuukausia, viikkoja vai päiviä ennen kuin väärinkäytöksiä ilmeni?

Syyskuussa ja marraskuussa 2015 eli voi tulla yli puolen vuoden viiveellä nämä varkaudet. Suosittelen kortin sulkemista jos on koskaan käyttänyt Hotels.com palvelua.

• 352523
        352523 kirjoitti:

Syyskuussa ja marraskuussa 2015 eli voi tulla yli puolen vuoden viiveellä nämä varkaudet. Suosittelen kortin sulkemista jos on koskaan käyttänyt Hotels.com palvelua.

Tarkoitan siis että tuolloin käytin Hotels.comia. Väärinkäytökset ilmeni heti, ainakin Aktia sulki luottokortin automaattisesti kahden epäilyttävän ostoksen jälkeen, keskellä yötä tuli tekstiviesti pankilta että kortti suljettu. Ilman tätä automatiikkaa varmaan olisi koko luottoraja käytetty, nyt ehti mennä vain 200e.

• rikosta

10% maksukorttipetoksista vuosittain hotels.com aiheuttamia, eikö tuota sivua voida lopullisesti sulkea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1031
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      36
      619
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      557
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      532
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      318
      491
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      458
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      441
    Aihe