Poliisi epäilee HOTELS.COMin tietoturvaa

huijauspetis

10

295

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyödyntäjä

Itse olen käyttänyt tuota vain sopivan hotellin etsimiseen ja olen tehnyt varauksen suoraan ko. hotellin sivuilta, hintakin on joskus edullisempi näin päin, mutta eipä ole ylimääräisiä välikäsiä, jos hinta ei ole selvästi halvempi.

• korttisikopioidaan

• Täsmälääkitys

Erillinen luottokortti ja aluerajoitus päälle on parempi. Silloin ei mene käyttötililtä suoraan mitään ja jostain kaukaa tulevat veloitukset ei mene läpi, jos ko. alue on estossa.

• Junnu672

Kannattaa ehdottomasti sulkea kortti ja tilata uusi jos on tuonne kortin tiedot laittanut.Minun kortin tiedoilla oli yritetty tehda satoja ostoyrityksiä onneksi siinä onnistumatta.

• Huijattuolen

Minulle juuri tänään ilmoitettiin, että luottokorttiani oli käytetty ulkomailla. Ainoa paikka mihin olen sitä käyttänyt pitkiinaikoihin on hotels. com, kun varasin hotellin Helsingistä. Eli huijatuksi tulin:( Opin tästä sen, etten koskaan itse enää osta mistään, mihin täytyy luottokortin numero laittaa. Tuskin olen ainut, ketä tämä koskee. Tilasin huoneen muistaakseni n. pariviikkoa sitten

• 352523

Itselle tuli tänään ilmoitus että korttitiedot varastettu, ja mitään muuta palvelua en ole käyttänyt kuin Hotels.comia. 200e ehti mennä...

• Einari___

Millä ajalla olette korttia käyttäneet? Siis onko käytetty kuukausia, viikkoja vai päiviä ennen kuin väärinkäytöksiä ilmeni?

• 352523
        Einari___ kirjoitti:

Millä ajalla olette korttia käyttäneet? Siis onko käytetty kuukausia, viikkoja vai päiviä ennen kuin väärinkäytöksiä ilmeni?

Syyskuussa ja marraskuussa 2015 eli voi tulla yli puolen vuoden viiveellä nämä varkaudet. Suosittelen kortin sulkemista jos on koskaan käyttänyt Hotels.com palvelua.

• 352523
        352523 kirjoitti:

Syyskuussa ja marraskuussa 2015 eli voi tulla yli puolen vuoden viiveellä nämä varkaudet. Suosittelen kortin sulkemista jos on koskaan käyttänyt Hotels.com palvelua.

Tarkoitan siis että tuolloin käytin Hotels.comia. Väärinkäytökset ilmeni heti, ainakin Aktia sulki luottokortin automaattisesti kahden epäilyttävän ostoksen jälkeen, keskellä yötä tuli tekstiviesti pankilta että kortti suljettu. Ilman tätä automatiikkaa varmaan olisi koko luottoraja käytetty, nyt ehti mennä vain 200e.

• rikosta

10% maksukorttipetoksista vuosittain hotels.com aiheuttamia, eikö tuota sivua voida lopullisesti sulkea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe