Uusi Yaris 2017.

se-vaihtuu-sitte

Pitäis vaihtaa auto justiinsa 2017, mutta onko tulossa uutta mallia, ei viittis samanlaiseen vaihtaa? Voin siirtää 2018 jos silloin olis tulossa? Tai sitten pitää ottaa Auris jos ei malli ala vaihtumaan.

24

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairastaUskoaAasialaisee

      tuo on jo sairasta. Markkinoilla on parempiakin autoja samaan hintaan.

      • Näinsevaanonpoija

        Parempia kuin hybridi yaris? Mielenkiintoista,haukotus. Eipä löydy ei.


    • ewrcc1w

      Kaikki muut on jo kokeiltu, pitää olla Toyota ja CVT.

    • Y-isti
    • YarisMake

      Tulisko 2017 . 4:n vuoden välein uusi . Mulla 2012 Yaris ja vaihtuu hybridiin kun tulee uusi malli Yariksesta. Nykyinen neljä vuotta ainuttakaan vikaa. Tuulilasin pyyhkijä(rikoin viime talvena) ja pari lamppua mennyt.

    • se-vaan-kulkee

      """Tuulilasin pyyhkijä(rikoin viime talvena) ja pari lamppua mennyt."""

      Aika paljon on sulla ollut ongelmia tuon auton kanssa, itsellä ei mitään vikaa 2011 mallin kanssa.

      • ParasYaris

        Lienee eräs kaikkien aikojen vähävikaisimmista Toyotista tuo Yaris ja sehän tarkoittaa siis että kaikistakin merkeistä. Toyotan laatu on timantinkova ja aivan varmasti uusi Yaris, jos se tulisi jo 2017, jatkaa samaa linjaa.
        Luokassaan Yaris on muutenkin täysin ylivoimainen, tilava, hyvin varusteltu, erittäin taloudellinen ja turboton kone (ei turbo-ongelmia ja hybridi vieläkin taloudellisempi), erinomainen ajettavuus... sanalla sanoen auto vailla ensimmäistäkään heikkoutta. Silkkaa parhautta!


      • YarisIlmanvikoja

        Itsellä 4,5v, "vanha" Yaris ja ei edes"sitä vähäistä" vikaa! Paras auto minkä olen 40vuoden aikana omistanut! Vaihtuu uuteen Yarikseen muutaman vuoden päästä.


      • ParasYaris kirjoitti:

        Lienee eräs kaikkien aikojen vähävikaisimmista Toyotista tuo Yaris ja sehän tarkoittaa siis että kaikistakin merkeistä. Toyotan laatu on timantinkova ja aivan varmasti uusi Yaris, jos se tulisi jo 2017, jatkaa samaa linjaa.
        Luokassaan Yaris on muutenkin täysin ylivoimainen, tilava, hyvin varusteltu, erittäin taloudellinen ja turboton kone (ei turbo-ongelmia ja hybridi vieläkin taloudellisempi), erinomainen ajettavuus... sanalla sanoen auto vailla ensimmäistäkään heikkoutta. Silkkaa parhautta!

        Juuri kävin leimalla. 2012 Yaris . Kysyin Inssiltä onko ruostetta alustassa,kun auto oli nosturilla. Kertoi: Ei Näissä Ole Ruostetta! Vanhemmissa 2005 ja vanhemmat kuulemma on. Oli mun Yaris niin hyvässä kunnossa,että vaihto Hybridiin siirtyy ainakin vuodella eteenpäin.


    • Toyota_Mies

      Toyota paras auto ikinä.

      • Toyotaykkönenjälleen

        Tämän totuuden tietävät kaikki Toyotan omistajat! Trolleille "piikki lihassa". Kovin kiinnostava myös heidän keskuudessaan ;) Jatkuvasti näillä sivuilla päivystävät.


      • kuva-arvoitus

      • tuo.se.iskee


    • VoittiKisan

      Toyota Yaris on myös edullinen pitää pienen polttoaineen kulutuksennkin vuoksi.
      Voitti kulutuskisan:

      https://www.toyota.fi/ajankohtaista/uutiset/yaris_hybrid_voitti_auto_bild-lehden_kulutusvertailun.json

    • Molemmatomistanut

      Ford Fiesta on paras pikkuauto, mutta yaris tulee hyvänä kakkosena. Fordilta tulee 2017 uusi Fiesta ulos, esitellään syksyllä maailmalle.

    • DeLeon

      Ehdottomasti Yaris, uusittu (vaan ei ihan uusi) malli tulossa keväällä. :)

      • YarisMake

        Esitellään maaliskuussa Geneven autonäyttelyssä. Suomeen tulevat huhti -toukok.
        1,33 kone jää pois,tilalle 1.5 ja tehokkaampi,pienempi kulutus ,mutta kestää kuitenkin sen yli 500tkm. ilman remonttia kuten edeltäjänsikin!
        Eli autokaupoille alkukesästa viaton 2012 Sol vaihtuu Yaris Hybridiin. Jos hinta passeli.


    • Anita_52

      Täytyypä tutustua uuteen malliin keväällä. Entinen yaris-2002 1.0 alkaa olla jo vanhahko. Ajettukin vasta n. 360 000 km ja akku, laturi, startti, pakoputki yms ns. 'kulutusosat'kin ovat vielä alkuperäisiä. Jarrupaloja ja renkaita on joutunut vaihtamaan pariin kertaan.

    • setuleejoskus

      Joo, tulee uus, mutta vaikka kone vaihtuu 1,5, se on kuiteski faselifti, ja viimeinen, sitten tulee kokonaan uusittu auto, voisko olla 2019? No, täytyy vielä katella ja miettiä.

      • YarisYlivoimaa

        Samoin . Vaihto ilmeisesti siirtyy tuonne 2019 . On vielä 2012 Yaris kuin "pakasta vedetty". Juuri katsastin. Ei ruostetta missään. Inssikin totesi : Ei nämä Ruostu! Vanhemmat (2005 ja vanhemmat) ruostuvat jo.


    • kkkddddttttt

      mulle kelpaa vain hybrid

      • YarisMake

        Kelpais varmaan mullekin. Uusi Hybrid tuleekin vasta 2019 sitä odotellessa kelpaa Loistokuntoinen (ilman ainuttakaan vikaa )oleva 2012 Yaris Sol!!


    • toju2017

      4.5 2017 tilattiin 1,5 dual VVT -i launch edition 26.5 olis luovutus.suas nähä minkälainen pärpätin se rouvan uutuus on.10 vuotta sitten toyotasta tiet erosi ja nyt takasin toyota kantaan.ensimmäinen uusi auto meillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe