kerron kun menin maataloon miniäksi ja siellä asui myös vanhempaa väkeä. osallistuimme kaikki maatalon töihin ja syntyi lapsia. asuimme silloin samassa talossa mieheni vanhempien kanssa. ja halusin että meillä olisi oma talo, ettei tarvitse asua anopin ja apen kanssa samassa taloudessa. niinpä mieheni sanoi että rakennetaan tilalle talviasuttava mökki, johon voimme muuttaa. ja mökki rakennettiin. mieheni suurimmaksi osaksi rakensi sen ja minäkin olin mukana naulaamassa ym. minun omat vanhempani olivat iloisia että saadaan oma asunto ja he antoivat rakennustavaraa mökkiin. sitten kun mökki oli valmis niin, perheen muut lapset, jotka olivat jo muualla asumassa, mieheni veli ja sisar, he laittoivat lukon siihen mökkiin ja kielsivät käymästä siellä, vaikka meidän piti muuttaa sinne asumaan. he omivat sen mökin kokonaan, vaikka heillä oli omat asuntonsa muualla. he pitivät sitä kesämökkinään, eikä minulla ollut sinne asiaa. mieheni kuitenkin kävi siellä juhlimassa isänsä ja veljensä kanssa ja siskonsa. he eivät koskaan maksaneet minun vanhempien ostamia rakennustarvikkeita heille takaisin, isä totesi, että kieroa porukkaa, kun hänen tyttärensä ei saanut muuttaa sinne, vaikka työtä oli tehtävä. isä ei olisi ostanut sinne rakennustavaraa, jos olisi tiennyt kuka sen mökin valtaa.
maatalon miniänä
kiusattuminiä
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204335Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103184Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432388Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811206- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.217986Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880