tasapaino skootteri

tasapainottomuus

Hei. Haluaisin kysyä kannattaako tähän aikaan ostaa tasapainoskootteri alennuksella, vai odottaa kun lumet sulaa ja ostaa ehkä uusin malli jos semmonen tulee ettei myöhemmin katuisi sitä että muilla on juuri sitä uusinta mallia ja minulla vanhempi.

12

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se_toinen_kaveri

      Minullakin on samanlainen ongelma joka liikkuu päässä

      • halvalla

        ei tuosta ongelmaa kannata ottaa. tehokkaampia malleja ei ainakaan ole tulossa, sillä suurin mahdollinen laillinen nopeus on 15 kilsaa timmassa ja tuollasia pelejä on jo saatavilla. jos haluat tasapainoskootterin halvalla niin täältä löytyy monia eri kauppoja joissa tarjouksia http://tasapainoskootteri.fi/tasapainoskootteri-halvalla/


    • myös_kiinnostunut

      Ainoo alennus hinta mitä mä oon nähnyt on www.speedom.fi sivulla

    • JuEr_89

      Minä en usko että tulisi uutta mallia tuonlaisesta härvelistä vähään aikaan

    • juromuro

      Mul o semmone ongelma että mu faija ei anna ostaa tommosta koska ei muka ole sopiva ilma siihe tai missä sä sillä ajaisit ku ei oo sisällä tilaa. Tosi ärsyttävää ei anna käyttää omii rahoja vaikka se vain ajattelee "mun parasta"

    • jnl

      tuttavan firma käynnistyy varmaan kevään kynnyksellä jos kaikki mennee hienosti, ja jälleenmyynisopimus tehtaan kanssa saadaan, on neuvotteluvaiheessa, tulee uutta mallia suomen markkinoille, ja jopa 150kg painorajoille, ja isommilla renkailla jopa 10 tuumaa!.
      Kannattaa odttaa, ja googlettaa harrasteputiikki.com
      Suora tehdastoimitus 12 kk takuulla, ilman tulliveroa, koska yhteistyökumppanilla eu logistiikka

      • jnl

        Suosin ainakin itse fillarikypärää kokeillessa meidän sampletuotetta, ostimme testikappaleen laatu yllätti positiivisesti, painorajasieto on kohdallaan, tehdas lupaa jopa 35km yhdellä latauksella riippuen käyttäjän painosta.


    • jnl

      Kantsuu oottaa kesään, tuttavan firma käynnistyy silloin, jos jm sopimus saadaan, tulee uutta mallia, ja parempaa kalustoa :) Jani

    • jnl
    • Tasapainoskootteri

      Hei haluaisiko joku teistä ostaa tasapainoskootterin

    • hfdfdf

      Haluaisiko joku ostaa sinisen tasapainoskootterin 150€

      • Jutustelija1

        Kerrohan merkki ja malli niin kansa vastaa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe