tasapaino skootteri

tasapainottomuus

Hei. Haluaisin kysyä kannattaako tähän aikaan ostaa tasapainoskootteri alennuksella, vai odottaa kun lumet sulaa ja ostaa ehkä uusin malli jos semmonen tulee ettei myöhemmin katuisi sitä että muilla on juuri sitä uusinta mallia ja minulla vanhempi.

12

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se_toinen_kaveri

Minullakin on samanlainen ongelma joka liikkuu päässä

• halvalla

ei tuosta ongelmaa kannata ottaa. tehokkaampia malleja ei ainakaan ole tulossa, sillä suurin mahdollinen laillinen nopeus on 15 kilsaa timmassa ja tuollasia pelejä on jo saatavilla. jos haluat tasapainoskootterin halvalla niin täältä löytyy monia eri kauppoja joissa tarjouksia http://tasapainoskootteri.fi/tasapainoskootteri-halvalla/

• myös_kiinnostunut

Ainoo alennus hinta mitä mä oon nähnyt on www.speedom.fi sivulla

• JuEr_89

Minä en usko että tulisi uutta mallia tuonlaisesta härvelistä vähään aikaan

• juromuro

Mul o semmone ongelma että mu faija ei anna ostaa tommosta koska ei muka ole sopiva ilma siihe tai missä sä sillä ajaisit ku ei oo sisällä tilaa. Tosi ärsyttävää ei anna käyttää omii rahoja vaikka se vain ajattelee "mun parasta"

• jnl

tuttavan firma käynnistyy varmaan kevään kynnyksellä jos kaikki mennee hienosti, ja jälleenmyynisopimus tehtaan kanssa saadaan, on neuvotteluvaiheessa, tulee uutta mallia suomen markkinoille, ja jopa 150kg painorajoille, ja isommilla renkailla jopa 10 tuumaa!.
      Kannattaa odttaa, ja googlettaa harrasteputiikki.com
      Suora tehdastoimitus 12 kk takuulla, ilman tulliveroa, koska yhteistyökumppanilla eu logistiikka

• jnl

Suosin ainakin itse fillarikypärää kokeillessa meidän sampletuotetta, ostimme testikappaleen laatu yllätti positiivisesti, painorajasieto on kohdallaan, tehdas lupaa jopa 35km yhdellä latauksella riippuen käyttäjän painosta.

• jnl

Kantsuu oottaa kesään, tuttavan firma käynnistyy silloin, jos jm sopimus saadaan, tulee uutta mallia, ja parempaa kalustoa :) Jani

• jnl
    • Tasapainoskootteri

Hei haluaisiko joku teistä ostaa tasapainoskootterin

• hfdfdf

Haluaisiko joku ostaa sinisen tasapainoskootterin 150€

• Jutustelija1

Kerrohan merkki ja malli niin kansa vastaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      232
      10226
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      66
      4773
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      152
      4211
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      149
      4139
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      221
      4045
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      78
      3335
    7. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      12
      2636
    8. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      40
      2479
    9. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      1
      2325
    10. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      29
      2196
    Aihe