nytonvähän

ginnyviinaa

viikon päästä tähän aikaan taidan nauttia gin tonicia khao lakissa

58

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti matkastasi tulee ikimuistoinen.

      Minä odottelen kiireisemmät ehtii matkansa tehdä. 3kk aikaa vielä :)

      Itse en niin hirveästi juo, joskus singhan (tai leon) rannalla, sielläkin enempi menee alkotonta juomaa. Kuuma aurinko ja vahva juoma ei sovi mulle yhtäaikaa.

      Kerran pari reissuakohden pitää käydä kunnolla tuulettumassa illalla. Silloin ostan Hong thong:a soodalla. Etenkin jos on useampi nauttimassa. 400thb pullo ja 5 pulloa soodaa. Jos hong thongia jää, sen voi ottaa mukaansa. Pitää muistaa kotelo, jos vie mennessään ravintolaan, muuten voi joutua maksamaan kahteen kertaan.
      Kumma kyllä aina loput on joku huolinut mukaansa, vaikken itse niitä välitä ottaakaan.

      Kun nyt tuli juomista puhetta, niin ravintoloissa unohtuu usein sanoa ettei jäitä olueeseen :) . Siellä kun se on monasti tapana.

    • tiitsi75

      Nyt on vielä vähemmän, huomenna 21.15 kone nousee...
      Hauskaa matkaa teillekin.

      • pessimistitietää

        Lentosi tulee myöhästymään.


      • Kohtapääsee

        Meillä vielä 18 päivää eli perästä tullaan :)


      • Kohtapääsee

        Kaksi päivää lähtöön ja kesto ihanat 22 päivää :) Lauantaina nähdään.


      • OdottamisenTuskaa
        Kohtapääsee kirjoitti:

        Kaksi päivää lähtöön ja kesto ihanat 22 päivää :) Lauantaina nähdään.

        Ymmärrän tunteet. Itse olin marras- joulukuussa 28 päivää ja vappuna lähden uudelleen kuukaudeksi.


      • Minusta matkan odottelu on hyvää aikaa. Paljon menee aikaan suunnitteluun ja etsimiseen. Se on tärkeä osa matkaa.
        Monesti ne suunnitelmat muuttuvat sitten vielä kohteessa.

        Kiva käydä töissäkin, tietäen mitä odottaa raadannalle vastineeksi.

        Levotonta aikaa on vain se aika kun ei lentoja ole varattu. Sopivien lentojen etsintäkin on ihan mukavaa, etenkin kun löytää mieleisensä. Samoin sen parhaan hotelli vaihtoehdon itselle löytäminen, on mielekästä puuhaa. Kun tekee mielestään hyvät *löydöt*, se tuottaa mielihyvää. Juuri maksoin sisäiset lennot, ja hotellin, sekin tuntui yllättävän mukavalta, verrattuna normilaskujenmaksuun.

        Nyt on vapunpäivän jälkeiseksi maanantaiksi, eli 2.5 lennot varattu. Myös 10 ekaa yötä mieleiseen hotelliin varattu. Toiset kymmenen yötä sitten pohditaan vasta paikanpäällä. Tosin viimeinen yö täytynee ainakin viettää bangkokissa kun, on aamulento takaisin. Sitten onkin suomessakin jo kesä :)


      • VihdoinLähtö

        n. kolme tuntia ja lumiset maisemat jäävät taakse kolmeksi viikoksi. Huomenna markkinoille iltaa viettämään.


      • nytonvähän

        Tervetuloa täällä edelleenkin tarkenee,tänään oli ensimmäinen pilvinen päivä kahteen viikkoon jopa vähän satoi.Iltaisin on kyllä sadellut sit vähän enemmänkin,esim juuri tälläkin hetkellä ropisee aika hyvin.Toivottavasti toi yks mielensäpahoittaja ei nyt pahastu vaikka taas laitoin kommenttia täältä khao lakista


      • pulttipoisto

        Tulin kahden viikon matkalta 2.1. kotiin, kyllä Khao lakissa ainakin mun reissulla satoi muutaman kerran, pari kertaa runsaastikin, pari melko pilvistäkin päivää mahtui mukaan. Jos kello täällä 12.51, niin ei Khao lakissa vielä ilta ole, eli jos olet siellä, niin iltapäivää viettelet.
        Muilla Thaimaan reissuilla yhteensä ei ole ennen satanut kuin muutamana päivänä, ajankohta suurinpiirtein sama, joten vuodet eivät ole sielläkään veljeksiä keskenään.


    • työpäiviä14

      20 päivän päästä jo kohteessa! Pääsee lämmittelemään pois näistä pakkasista.

    • huhhuhhhh

      Onko lämmintä? Meillä vielä 12 päivää ja sitten tullaan mukaan nauttimaan lämmöstä :))))))

      • nytonvähän

        Kyllä tarkenee aamulla seitsemältä 27 puol neljältä varjossa 31 tervetuloa lämpimään siis


      • nytonvähän

        Tänään aamulla hieman pilvistä välillä paistoi lämmintä kuitenki aika kova tuuli jota täällä ei usein ole ollut


      • piankuukaudeksi

        Älä välitä pian olet taas Suomessa.


      • huvinsakullakin
        nytonvähän kirjoitti:

        Kyllä tarkenee aamulla seitsemältä 27 puol neljältä varjossa 31 tervetuloa lämpimään siis

        Vaikea kuvitella , että joku viitsi selata suomi24 sivustoa Thaimaassa ja vieläpä kirjoitella sinne kommentteja.


      • huvinsakullillakin
        huvinsakullakin kirjoitti:

        Vaikea kuvitella , että joku viitsi selata suomi24 sivustoa Thaimaassa ja vieläpä kirjoitella sinne kommentteja.

        Vaikea kuvitella, että joku viitsii suomessa selata suomi24 khao lakin sivustoa ja vieläpä kirjoitella sinne kommentteja.
        Minusta on mukava altaalla surffailla aipädillä ja lukea kateellisten kommentteja ja jopa kirjoitella kommentteja. Toki itse olen kanssa suomessa mutta enää viikon.
        Mistä noita taunoja piisaa????


      • ööööööööh
        huvinsakullakin kirjoitti:

        Vaikea kuvitella , että joku viitsi selata suomi24 sivustoa Thaimaassa ja vieläpä kirjoitella sinne kommentteja.

        Mitkä muut asiat tuntuvat sulle vaikeelle? Ajattelu?


      • JaHauskaaOn
        huvinsakullakin kirjoitti:

        Vaikea kuvitella , että joku viitsi selata suomi24 sivustoa Thaimaassa ja vieläpä kirjoitella sinne kommentteja.

        On mukava löhötä altaalla tai rannalla lukea päivän lehdet ja vilkaista katkerien ja kateellisten kirjoituksia Suoli24 palstalla.


      • VihdoinKL

        Perille päästy ja lämmitä riittää. 99-juomia markkinoilla mukavan riittävästi ja huomenna (lue ...tänään) uusi päivä rannalla. Tästä se loma alkoi mukavasti. Lämmintä riittää ja mahdolliset sadekuurot piristäviä.


      • Niceway
        nytonvähän kirjoitti:

        Tänään aamulla hieman pilvistä välillä paistoi lämmintä kuitenki aika kova tuuli jota täällä ei usein ole ollut

        Terkut Suomesta ja odotellaan kuumeisesti Thaimaa Khao lak matkaa ( 3 viikkoa)ollaan siellä elämämme ensmäistä kertaa yleensä ollaan matkailtu kanarialla . heräsi kysyssäri kyn sateita ni mites inisijät siis hyttyset onko lisäntyneet koetko ne vaivaksi ja miten suojaudut vai täytyykö ?


      • TämäMyrkkytehoaa
        Niceway kirjoitti:

        Terkut Suomesta ja odotellaan kuumeisesti Thaimaa Khao lak matkaa ( 3 viikkoa)ollaan siellä elämämme ensmäistä kertaa yleensä ollaan matkailtu kanarialla . heräsi kysyssäri kyn sateita ni mites inisijät siis hyttyset onko lisäntyneet koetko ne vaivaksi ja miten suojaudut vai täytyykö ?

        Tämä hyönteismyrkky tehoa hyvin saa thaimaan apteekeista.
        https://www.google.fi/search?q=thailand mosquito spray&biw=1680&bih=925&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiv7LndrO3KAhUjpnIKHckNA_AQsAQIMQ#imgrc=FlwXJmIs


      • nytonvähän
        Niceway kirjoitti:

        Terkut Suomesta ja odotellaan kuumeisesti Thaimaa Khao lak matkaa ( 3 viikkoa)ollaan siellä elämämme ensmäistä kertaa yleensä ollaan matkailtu kanarialla . heräsi kysyssäri kyn sateita ni mites inisijät siis hyttyset onko lisäntyneet koetko ne vaivaksi ja miten suojaudut vai täytyykö ?

        Kohta kolme viikkoo oltu eikä noista hyttysiä hirveesti haittaa oo ollut illalla kun lähtee liikenteeseen niin muutama suihkaus hyttysmyrkkyy ni ei ne paljon pistele,jokunen nyt tietysti aina löytää suojaamattoma kohdan mutta ei mitenkään oo häiriöksi asti


    • Minusta on ihan kiva lukea hyväntuulisia kuulumisia Khao lakista.
      Eikä se hirveitä vaadi, kun puhelimella voi kirjoitella vaikka ruokaa tai juomaa odotellessa.
      Viettäkäähän hienoa aikaa.
      itsellä vielä 3kk odottelua.

      • taieivaraaharrastaa

        Samaa mieltä. Vaikka Hua Hinissä onyx hemmo joka päivystää 24/7 palstalla joka päivä olvaten ihmiiä ja Pattayaa. Sitä en voi käsittää. On hemmolla varmaa tylsää.


      • kohtakohta
        taieivaraaharrastaa kirjoitti:

        Samaa mieltä. Vaikka Hua Hinissä onyx hemmo joka päivystää 24/7 palstalla joka päivä olvaten ihmiiä ja Pattayaa. Sitä en voi käsittää. On hemmolla varmaa tylsää.

        Noita piisaa joka palstalla. Pattayan ja hua hinin palstat varmaan pahimpia, mutta ei haittaa minua. Enemmäkin huvittaa miten joku jaksaa trollata ja inttää samoja asioita vuodesta toiseen. Hauskaa lomaa sinne khao lakiin, kohta tullaan, sinne tosin vaan muutamaksi päiväksi.


      • hohhoijaaxxx
        taieivaraaharrastaa kirjoitti:

        Samaa mieltä. Vaikka Hua Hinissä onyx hemmo joka päivystää 24/7 palstalla joka päivä olvaten ihmiiä ja Pattayaa. Sitä en voi käsittää. On hemmolla varmaa tylsää.

        No ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa


      • hohhohhoijaa
        hohhoijaaxxx kirjoitti:

        No ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa

        Mutta kommentoida piti. Jos muuta sanottavaa ole niin pitikö tuoda tyhmyytensä esille koko kansalle?


    • KhaoLakPian

      Piakkoin tulossa sinne myös.. Onko ollut kovin pilvistä vai sillä tavalla sopivasti pilvistä? Lämmintä ilmeisesti kuitenkin riittövästi?
      Onko siellä muuten paljon hyttysiä? Riippuu toki paikasta, mutta noin niinkuin yleensä?

    • 2yötäkohteeseen

      Huomenna klo 20 sinivalkoisilla siivillä kohti Phuketia ja siitä sitten Khao Lakiin ;D

    • Mayflower123

      Maanantaina noustaan klo 15:30 ja suuntana Phuket ja Khao Lak. :)

    • taikkufani

      En nyt mitenkään haluaisi kovasti mainostaa, mutta viisi päivää on enää lähtöön! Lauantai-iltaa vietetään jo koneessa..

      • Eämyksellistä matkaa.
        Tasan 2kk odottelua. Matka suunnitelmia tehdään joka päivä. Minusta se on osa matkaa.
        Kerro tutuille terveisiä :)


      • taikkufani
        m.y.m kirjoitti:

        Eämyksellistä matkaa.
        Tasan 2kk odottelua. Matka suunnitelmia tehdään joka päivä. Minusta se on osa matkaa.
        Kerro tutuille terveisiä :)

        Pakkohan siellä Komol´s Cornerissa on käydä. On sitä niin paljon kehuttu.
        : )


      • Elämyksellistä matkaa, piti kirjoittamani. Hyvää on helppo kehua. Hieronta päivässä, tekee hyvää niin mielelle kuin keholle. Siihen kun lisätään trooppinen lämpö, ja vatsaa hemmotteleva ruoka ja lämmin andaman meri, alkaa lomapuitteet olemaan kohdallaan.


    • taikkufani

      Kateutta pukkaa!!!

      Reissu on tehty, mutta on niin väkevästi vielä mielessä, että piti saada sanottua.

      M.y.m!
      Sulla alkaa olemaan vähän aamuja! Kerro Samille terkkuja ja sano, etten julkaise "sitä" hierontakuvaa. :)

    • Hienoa että matkanne oli onnistunut. Kateus on vuorottaista :)
      Terveiset on lähetetty.
      Tasan 2viikkoa odottelua.
      Tänään khao lakissa ollut 33c aurinkoista ja hyvin vähän turisteja.
      Tietänee hyvää omalle matkalleni, joskin ei hyvä paikallisille.

      • kaikennähnyt

        ihmettelen lähtöä tähän aikaan, eihän sielä oo ketään ja liian kuuma :(khao lak rules jälleen ensi 2kk17
        tam-hel :)


    • Toukokuussa khao lak on aivan erilainen paikka kuin sesonki aikaan. On taatusti tarpeeksi lämmintä. Tälläkin viikolla on ollut sellaista 33- 40c. Ei tartte palella :). Kenellekään ei tule mieleenkään varailla paikkoja pyyhkeillä. Tutuilla on enemmän vapaa-aikaa, se usein tietää juhlintaa. Paikallisille suunnatuissa paikoissa on parempi meno, etenkin viikonloppuisin, kun työ ei ole enää niin rankkaa. Voivat nukkua sitten töissä. Keikkatyöläiset tietävät palaavansa pian kotiin, niin toukokuussa ottavat ilon irti.

      Toukokuussa Thaimaassa on kouluista lomaa, niin thailomailijoita on jonkin verran. Etsivät sen varjoisimman paikan, jos sattuvatkin altaille tulemaan. Yleensä mukavaa porukkaakin.

      Mut tosiaankaan ei haittaa jos uima-allas on käytännöllisesti katsoen vain omassa käytössä, tai rannalla ei näy muita. Minulle se on luksusta. Ranta- ja allas baareissakin saa olla rauhassa.
      Lennot on suht. edullisia. Hotellihuone josta huippusesonkiin pyydetään yli satasta yöltä, saa alle 30€ . Aamiaisellakaan ei tarvitse jonottaa munakkaita.

      Skoottereitakin pääsee valkkaamaan, eikä tarvitse ottaa sitä mikä sattuu vapautumaan.

      Ne (me) harvat farangit ovat vähän vanhempaa väkeä, ja useat käyvät jokavuosi juuri samoihin aikoihin, samoista syistä. Möykkärit poistuu viimeistään huhtikuun lopussa. Ilmeisesti Briteiltä ja sakuilta loppuu silloin chartermatkat.

      Ihan kaikki kojut eivät ole tosin auki, mut en khao lakin keskustassa muutenkaan vietä yleensä aikaa. Omat suosikkipaikat ovat kyllä auki.

      Minusta aina on hyvä aika matkustaa khao lakkiin, tosin keskikesällä en ole ollut. Toukokuu on osoittautunut parhaaksi minulle. Alku sesonkikin olisi hyvä, mut silloin satelee enemmän. Eikä rantoja ole vielä laitettu kuntoon. Eikä kaivinkoneiden kanssa samaan aikaan rannalla tunnu oikein paratiisilta. Hotelleissakin ennen sesonkia kunnostustöitä.

      Eikä kotiin tullessa tarvitse enää palella.

    • Meriuimari

      Pystyykö tuohon aikaan uida meressä?aallokko yms.

    • Ei minusta toukokuussa ole mitenkään sen enempää punaisia lippuja rannalla kuin muutenkaan. Isot aallot tosin olisivat plussaa. Myrskyt toki erikseen.

      Muutenkin kun vietän mieluiten aikaa eteläisellä khao lak beachillä, niin poseidonin rannalla on lähes aina tyyntä, etenkin alkupäässä jossa niemenkärki suojaa rantaa.

      Miinusta on se että, toukokuussa joutuu nykyisin lentämää bangkokin kautta, Mut toisaalta sitten siellä onkin miltei vain meitä vakiovieraita ja niitäkin hyvin vähän.

      Eräs toukokuun kävijä luuli mun asuvan khao lakissa, kun olen *aina* siellä :)

    • paratiisiin2017

      Hyvää matkaa ja aurinkoista lomaa m.y.m.! Minä pääsen Khao Lakiin vasta helmikuussa 2017. Olen pari kertaa siellä käynyt ja on paras paikka missä ikinä olen ollut joten sinne päästävä taas talvilomalla :-)

    • Kiitos. Viikon päästä on matka hyvin lähellä :)

      * Khao höpö* on paha pahimillaan, joskaan ei kovin vaarallinen tauti. Hoitokustannukset vuosien saatossa ovat tosin melkoiset. Toisaalta hoitokuuri on sairauden parasta aikaa. Eikä se sairastaminenkaan mitenkään vastenmielistä ole. Valitettavasti suomesta ei tautiin hoitoa löydy, toki vierotus hoitoa voi saada joissakin alaan erikoistuneissa ravintoloissa. Se ei kuitenkaan vastaa itämaista tiedettä, josta avun olen tautiini saanut. Joskaan sekään ei ole sitä parantamaan pystynyt.

      • taikkufani

        Hyvää matkaa!!! Nauti!
        Kiitos vielä kerran kaikesta infosta, mitä olet palstalla antanut. Odotan mahdollista seuraavaa taikkumatkaani taas hartaasti...


    • Palstalle kirjoittelu on yksi selvä taudin oireista minulla :).

    • Toukokuussa matkustelun yksi hyväpuoli on se että, kun täällä kateellisena lukee ihmisten hehkutuksia, pakkasia pakoon pääsemisestä, tietää että oma matka on edessä.
      Toki ulkona näyttää nyt suomessakin varsin hyvältä, kuten usein toukokuussa. No eipähän tarvitse miettiä minne toppatakin survoo. Eikä ihmiset katso haaviauki kun kesäisissä tamineissa liikkuu. Töidenkin sanelemaahan tämä toukokuussa matkustelu osin on.
      Vaan nyt on matkalaukku pakattu. 10min. Lähtöselvitys on tehty. Muutama tunti odottelua, ja sitten alkaa vuorokauden mittainen matkustaminen, täältä syrjäkylältä, kohti toista syrjäkylää nimeltä khao lak.
      Eli taas on Mies yksin matkalla. m.y.m

    • miesyksinmatkalla

      Oli mukavaa aloittaa loma laadukkaalla oluella. Kiitos paljon. Se teki hyvää pitkän matkustamisen jälkeen.
      Täällä sää on parhaimmillaan. Pientä yläpilveä ja öisen ukkosen jälkeen.
      Kun en rekkaudu. Kukaan ei arvaa kirjoittaajaa.

      • taikkufani

        Ole hyvä!
        Kivahan sitä pikku yllätystä oli suunnitella jo kotona ennen lähtöä. : )


    • auringooooo

      HEH täällä on tällä hetkellä kauniimmat kelit kun siellä ;)

      • khaolakfani

        No joo mut yöllä ei Khao Lakissa lämpötila laske yhtä paljon kun meillä. Ja meressä on vesi uintilämmintä toisin kun täällä. Toivottavasti näitä Suomen kelejä riittää vielä kesällekin.


    • miesyksinmatkalla

      Tästä parempia kelejä ei voi olla. Hyvä kun teilläkin säät suosii. Täällä ihan pieniä yläpilvenhattaroita. Niitäkin hyvin vähän. Altaalla päivisin ei muita näy. Edes yhtään pyyhettä ei omani lisäksi ole. Thaikut ilmestyvät kun aurinko laskee. On toki ymmärrettävää ettei he rusketuksesta perusta.

      • talvellalakkiin

        höpö höpö! täälläkin järveen pääsee jo helposti uimaan, nyt on parasta keliä sekä parasta aikaa kun hyttysetkään ei kiusaa :)


    • Aina on hyvä aika matkustaa khao lakkiin. Asioita ei oikein voi laittaa paremmuusjärjestykseen kuin omalta kohdalta. Myös esimerkiksi työt vaikuttavat.
      Minulla on ollut onni matkustaa myös muutaman kerran sesonkiaikaan ja itse olen tykästynyt juuri toukokuuhun. Tuntuu ihan eripaikalta.
      Toki myös varmaankin vietän varsin erilaista lomaa, kuin suuri osa.
      Eilen näytti olevan markkinoilla kymmenkunta suomalaista. Tänään ei lam kaenin markkinoilla muita valkoihoisia näkynyt.
      Mut hienoa että säät suosii teitäkin. Hienoja kelejä vaan kaikille..

      • iijoki

        Täh? Siis minkälaista lomaa sitten vietät kun on niin tosi erilaista kuin suuremmalla osalla? Kuitenkin ymmärtääkseni jättiturismihotelleissa yövyt niinkun muutkin "mullit"? Jos haluaa paikallisia kannattaa, onko järkevää majoittua ns. kansainvälisten matkatoimistojen hotelleihin? Itse monta, monta vuotta Thaimaata kiertäneenä tulen aina majoittumaan niin pieneen perhehotelliin kuin suinkin on mahdollista, oli vuodenaika mikä hyvänsä.


    • miesyksinmatkalla

      Sehän on tietenkin jokaisen oma asia, jos haluaa pihtailla matkalla. Mut jotain on mennyt pieleen kun pitää yrittää haastaa riitaa. Varmaan itsekin olet huomannut.

      Vastaan silti.
      Mitä tulee majoituksiini, olen yöpynyt keikkatyöläisen vuokrakämpän petonilattialla, useissa yksityiskodeissa, luokittelemattomasta luksukseen hotelleissa.
      Tälläkään reissullani yhdessäkään ruokailupaikassa ei ole ollut yhtään valkoihoista, bang niang markkinoita lukuun ottamatta. Myös bilettämässä ollessani ei paikassa ole ollut yhtään valkoihoista. Yhden kerran tosin olen siellä jopa suomalaiseen törmännyt. Sitä ei voitane pitää tavanomaisena.

      Vietän aikaa vain paikallisten seurassa, joten en juuri koskaan viivy khao lakin keskustassa muutamaa minuuttia kauempaa. Mieluiset paikat löytyvät turistialueen ulkopuolelta. Monet paikalliset ystäväni työskentelevät turismin parissa. Siksi tietysti käyn heitä siellä tervehtimässä ja viettämässä aikaakin. Joten päivisin minut saattaa nähdä ihan turistialueellakin, sekin valikoidusti.

      Tänään olen menossa yksiin kotibileisiin, jossa taatusti olen ainut valkoinen. En tiedä kuinka tavanomaista on niihin muiden kutsuja saada.

      Tiedä vaikka mentäisiin thaikaraokeen sen jälkeen. Vois vaikka jotain sek losoa vetäistä. Jospa olisivat jo huang jain saaneet listoilleen. Som sarn nyt löytyyy kaikista. Täytyy katsoa mitä valikoimissa on. Job2doltakin voisi valita jotain vaikka gamlang gai.
      Viimeksi vedettiin duettona phäd dzai. Ja kivaa oli.

      omien matkojeni määrää en viitsi kertoa koska, koska vertailu tuottaa aina pahennusta. Jokainen määrä kun on hyvä, jos siitä nauttimaan on päässyt. Ensimmäinen kuitenkin se minkä parhaiten muistaa.

      viettäkäähän hienoja matkoja, omien mieltymysten mukaan.

      Itse olen nautiskelija ja siksi valitsen mieluusti tasokkaan hotellin. Asunhan kotonakin varsin mukavasti. Tällä hetkellä majoittuneena Balm beach resorttiin. Suosittelen lämpimästi nautiskelijoille. Kirjoittelen hotellista lisää kun kotiudun.

    • söpöliinimassage

      joo minun mielestä kummallakin hyviä perusteluja :) pääasia että kohde on khao lak love ;)

    • JaksaaJaksaaJaksaa

      Lähtöön vielä kolme kuukautta ja kolme viikkoa lomailua edessä.

    • nytonvähän

      Taas on vähän,pari vuotta käyty Intiassa,nyt täytyy katsastaa taas Khao lak,jos vaikka laittais taas vähän kommentteja paikan päältä mielensäpahoittajalle ;-),ens lauantaina sit gintonicii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe