Kyllä yllätti pakkasilla kun Astra lämpiää nopeammin kuin ehtii vetää hanskat pois. Tuo Webaston automaattistartti pakkasella on todella hyvä. Niin bensakone on tässä.
Uusi Astra lämpiää nopeasti
12
119
Vastaukset
- asdkosd
Kai se webastolla lämpiää miten päin vaan, ota webasotn sulakkeet irti ja kokeile miten sitten lämpimää ja tlue uiudellen samonaa.
- opelius
Tyhmiä riittää ja en ihmettele, kesällä se lämpiää vieläkin......
- vivazapato
Ja kesällä keittää liikennevaloissa!
- kiehumistaodotellen
On niin uusi ajokki ettei ole vielä kesäkokemuksia. Keitetään sitten siinä valoissa veden kiehuessa vaikka keitetyt nakit.
- onlämi
ei hanskoja nykyautoissa tarvi
laittaa sisätilalämmittimen niin on lämmin
auto kun lähtee,ja kun ajaa auton lämmitin pitää sen lämpimänä
mulla 22 asteeseen säädetty lämpötila kesät talvet.
INSIGNIA BENSA- Nykyauto
Sinulle: "onlämi"
Kyllä tarvitsee. Hanskat kädessä nahakaratti ei luista". Siis se ote on mahtava. Minulla on nykyauto. - jalämmintäriittää
Nykyauto kirjoitti:
Sinulle: "onlämi"
Kyllä tarvitsee. Hanskat kädessä nahakaratti ei luista". Siis se ote on mahtava. Minulla on nykyauto.Ooppelissa ei tarvitse rukkasia. On nimittäin lämmitettävä ratti niin on mukava ajella kylmemmälläkin kelillä ihan avokäsin.
- LämL
On se pikkuinen "säteilylämmitin" jossakin öljypohjan kupeessa. Mistään kädellä tunnustellen ei lämmitystä tunne.
Onko joku laittanut konetilaan lisälämmitintä, esim. pientä puhallinta?- PaveTK
Säteilylämmitintä ei nyt ainakaan ja puhallin on vielä hullumpi ratkaisu.
- insuliini
PaveTK kirjoitti:
Säteilylämmitintä ei nyt ainakaan ja puhallin on vielä hullumpi ratkaisu.
Miksei voi sisätilan puhallinta laittaa auton moottorin alle?
Tottakai se auttaa lämpenemään paremmin,
Ei säteilylämmittimellä saa lämpimäksi.
Nyt pitäs akkua lämmittää kun virta näytti 11.7v aamulla.
pitää illemmalla kokeilla miten starttaa.
- keinoistaviis
Eikö ole ihan sama millä huippunopea lämpiäminen saadaan aikaan. Webastolla tai miten. Lopputuloshan se on tärkein. Eihän sitä mieti sitäkään, että miksi BMW M5 kulkee 290km/h. Tulos on tärkein.
- senverranvaan
Astrassa ei ole säteilylämmitintä vaan Defan vesilämmitin joka on asennettu näköjään kuljettajan puolelle vaihteiston päälle... Tämä ei ole Skoda/Audi/VW johon ei saa enää kuin säteilylämppäreitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043