Kyseessä siis VirtualBoxissa oleva Windows-virtuaalikone.
Kysymys: voiko virtuaalikonetta käyttää langattoman reitittimen usb-liitäntään kytketyn ulkoisen kiintolevyn kautta?
Eli VirtualBox olisi asennettu kaikille Windows-virtuaalikonetta käyttäville tietokoneille ja varsinainen virtuaalikone olisi usb-kiintolevyllä.
Virtuaalikone käynnistettäisiin tarvittaessa jossain lähiverkon "oikeassa" koneessa.
Onko mahdollista?
Virtuaalikoneen käyttö verkon kautta
4
115
Vastaukset
- nertti
On.
- wertwerttttt
Jos levy näkyy Windowsissa tavallisena kansiona, niin siinä olevan virtuaalilevyn voi todennäköisesti valita VirtualBoxista levyksi ja se todennäköisesti toimii.
- Vbox
Ainakin usb-tikku näkyy osoitteessa:
\\192.168.1.1\sda
Eli ilmeisesti saattaisi olla mahdollista. Se lähinnä tuossa arveluttaa, että sekoaako virtuaalikone, jos verkkoyhteys pätkii jostain syystä. No pitää kopsata se virtuaalikone usb-levylle ja testata.
Toinen kysymys vielä, eli toimiiko sama virtuaalikone Linux- ja Windows-isännillä? - Nertti
Ei onnistu. Mutta jos vaihdat VirtualBoxin VMware Playeriin, niin onnistuu. Myös tuo pelkkä windows-pohjainen juttu paljon yksinkertaisempaa tehdä VMwarella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147404
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444749- 594742
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371568
- 1431317