Oletin että täällä käytäisiin eeppistä keskustelua tämän päivän kuumista peleistä tyyliin Witcher 3 ja Falliut 4 mutta eihän tänne kirjoittele kuin jotkut vitun jonnet jostain helvetin runescapesta ja wowista
Tää palsta on ihan PASKA!
12
411
Vastaukset
- Oikeassaolet
Suosittelen siirtymistä pelifirmojen omille foorumeille. Niin minäkin tein.
- imemunaas
palsta on paras ja sä ite oot paska ps wow on roolipeli
- Sedä
Yllättävän vähn juttua kyllä Falloutista. Ehkä niin koukuttava ettei jää aikaa kirjoitella? :D
- pikkupippelit
Tai sit jonneilla ei riitä ikä sen ostamisee ;D
- Hiekkalaatikkopalsta
Tai Witcheristä, ei yhtä ainuttakaan ketjua tästä kaikkien aikojen parhaimmasta tietsikkaroolipelistä.. cs wow rune ja es jonneja kyllä piisaa..
- vitunäpärät
Paska,paskempi,tää palsta
V 2007 ja sama paskuus jatkuu - Jonnetatomeiksi
Toivottavasti Trump tulee ja YDINPOMMITTAA tän paskapalstan!
No mikset sitten itse aloita aihetta Witcher 3:sta jos se puuttuu?
Itsekin pidän kyseisestä pelistä, mutta Skyrim pysynee silti suosikkinani, koska siellä voi oikeasta muokata hahmoaan omakseen.- peräpalsta
Mitä annettavaa rune-jonneilla ja mine-pettereillä on Witcher 3 ketjuun?
- rbgboyyyy
whicher 3 on menneen talven lumia mut rune pysyy ajan kohtaisena aina. se ei vanhene.
- Anonyymi
rbgboyyyy kirjoitti:
whicher 3 on menneen talven lumia mut rune pysyy ajan kohtaisena aina. se ei vanhene.
On myös julkaistu Switchille.
- Maailmanpaskin
Vuodet kulkee mutta paska säilyy. JONNET HELVETTIIN JO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642