Lohihentai, kauhamaisteri jne. spämmerit!

Athlete1998

NÄMÄ TYYPIT OVAT KAIKISTA SÄÄLITTÄVIMPIÄ! Tulen aina silloin tällöin tänne palstalle yksin tai kavereitten kanssa naureskelemaan näille kaiken maailman ihmeellisille kysymyksille ja jutuille täällä. Tääl palstalla on yleensä hieman säälittävää väkee mutta nyt on uusi ilmiö tullut ja huomasinkin että aika monessa kysymyksessä on joku vielä säälittävämpi tyyppi kun näitten kysymysten kirjoittaja. Joku on siis jaksanut spämmätä koko kysymys viestin täyteen. Sitten joku on näemmä ainakin parin päivän ajan kirjoittanut jostain ripulistansa kun selasin. Lyön vetoa että nämä tyypit ovat: 1.) Joko läskejä tai laihoja naru ruikkuja jokka tykkää pelata koneella päivät pitkät 2.) Ovat rumia kasvoiltaan 3.) Eivät seurustele eivätkä saa naista koska he kuluttavat aikansa pelaamiseen ja netissä pyörimiseen 4.) Ovat neitsyitä eivätkä ole koskaan päässeet pukille 100% varmasti ja eivät saa ilmeisesti koskaan tunteakaan ainakaan laadukasta pillua 5.) Koulukiusattuja 6.) ei koulussa suosittuja oppilaita 7.) urheilu ja kropasta huolehtiminen ei ole heidän juttunsa. Onneksi itse olen hyvä kroppanen , komea, sosiaalinen, itsevarma. Itse käyn salilla 6-7 kertaa viikossa ja perus treeneissä 3 kertaa viikossa. Jos minäkin olisin säälittävä ihmispaska niin minullakin olisi aikaa tollaseen. No veikkaan että nää tyypit jatkaa vielä pitkään koska omalle rumuudelleen ja laiskuudelleen ne ei voi mitään. Kuuntelin kans tossa yks päivä bussissa kun joku 4 datanomi puolen nörttiä höpötti vaan jostain vitun koneista ja jostain kuinka paljon niitten kone ja näyttö makso. No 3 niistä oli just sellasta luikkua paskaa ja 1 oli sit selvästi ylipainonen. Yks sano et se on pelannu 2 päivän aikana 18 tuntia cs:sää. No jos koneet kiinnostaa enemmän kun naiset niin mikäs siinä. HEI NÖRTIT! Tulkaa tääkin spämmään. Voitte runkata siinä samassa koska omaa kättä parempaa pillua ette saa XD! Nää saatana ihan oikeesti saa jotain mielihyvää trollaamiseta samalla kun meitsi pääsee höylää oikeeta naista. Ei vittu miten ironista XD. No suomi24 ollaan ennenkin kavereitten kanssa käyty ottaa vähän nauruja mut nyt on löytynyt jotain niin surkuhupaisaa että oksat pois.

18

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eero888

      Veikkaan että se johtuu noista kaikista ; D

      • Lolihentai ei ole! Se on söpö! Ja kiitos että olette vihdoin hyväksyneet minut ylisöpöyteni kanssa;3!


    • ei.käy.päinsä

      Tätähän ne just haluaa. Ne haluaa että te reagoitte niiden viesteihin. ÄLKÄÄ SIIS REAGOIKO! Antakaa niiden spämmiä miten lystää, kyl ne lopettaa ku huomaavat ettei kukaan suutu.

      • Athlete1998

        Haha! Luuletko sää kuule et mua kiinnostaa yhtään tää palsta ja luulekko sää että onn suuttunut? Menköön tukkoon koko palsta jos ovat niin no lifeja että jaksvat tehä tuota. Mun puolesta koko suomi24 vois poistaa koska se ei vaikuta mun elämään mitenkään. Nää tyypit on oikeesti jotain koulukiusattuja ja koska niitä on niin paljon kiusattu niin nyt he kostavat tämän teille. No teitä se ehkä haittaa mutta samalla voitte lämmittää mieltänne sillä että jollain menee vielä huonommin kuin teillä. Ja muutenkin ei ketään kiinnosta 13vee kakrujen seurustelu suhteet. Ne on vaan jotain niin hauskaa luettavaa kun joku 14 poika jolla on muka sickspackillä etsii seuraa. No just joo. Annan nyt pojille lyhyet vinkitvinkin jotka tahtovat naisia: 1.) Hommatkaa joku harrastus tai ainakin rupeette käymään salilla ihan kunnolla. Muistakaa aerobinen liikunta. Itse olen entinen telinevoimistelija ja kyseinen laji on erittäin hyvä rakentamaan luonnolliset lihakset. Syökää, nukkukaa ja treenatkaa kovaa. Jos on läskiä niin polta kalorit pois. Jos olet laiha syö paljon ja muista levon tärkeys Netistä löytyy hyviä asi kirjotuksia.Treenaa eri lihasryhmiä (ojentaja, koukistaja, rinta, selkä, niska, vatsat, pohkeet, reidet, vatsat) Hyvä kroppasena on mukavampi olla ja tytöt tykkää. 2.) Ole itsevarma ja sosiaalinen naisten seurassa. Ei liiaan ylimielinen mutta itsevarmuudesta naiset tykkäävät uskokaa pois. No naisilla on kyllä omia makujansa mutta hyvä kroppa ja sosiaalisuus ja itsevarmuus ja tietynlainen kohteliaisuus ja kiltteys on hyvästä. Liian neidiksi ei kumminkaan sovi heittäytyä.


      • Eiherranenaika

        Jos sinua ei kiinosta tää palsta niin MITÄ HELVETTIÄ SÄ VALITAT


      • Eiherranenaika kirjoitti:

        Jos sinua ei kiinosta tää palsta niin MITÄ HELVETTIÄ SÄ VALITAT

        Niinpä xD


    • suomikaksneljäraiskattu

      Aloittajalla on pointti tän jutun kaa, mutta vähän kyllä haiskahtaa ylimieliseltä "mä on komee ja saan oikeeta naista" - höpinä. Ette tekään ehkä oo mitään fiksuimpaa porukkaa, mutta toisiaankin tää palsta menny vaa naurettavampaan suuntaan.

    • AlexDeLarge

      Kyllä muakin vituttaa huomattavasti tää urpåilu kun kerta ei pysty uusia keksusteluja lukemaan ilman että siellä on näitä pisteitä sen kaheksantoistatuhatta. Silti, onhan tää tavallaan nerokkaan vittumaista.

      KauhaGuru, syljen sua silmään mutta nostan samalla hattuani.

      • Olet ymmärtänyt lolihentai ja minä ei olla spämmejä! Ollaan vaan nii söpöi:33


      • MielipiteeniOnTämä

        Ok, mun mielipide on et söpöliini ja lolihentai on ok, koska ne ei sentään spämmi... Ainakaan En ole nähnyt. Mut KauhaGuru taas on sitä mitä en halua edes mainita täällä...


    • Ituhippikusistabongii

      Se tunne kun kirjottaja onki 11v jonne joka pelaa konnellaa minecraftia ja tulee viettämään aikaa Suomi24 leikkimään lihaksikasta urheilianuorta josta todellisuudessa on aika helvetin kaukana XDD "Samalla kun meitsi pääsee höylää oikeeta naista" höylää sää vaa vittu kirjotustaitoas ja läpäse peruskoulu ni sit saatatki saada pillua jos vaan saat lopetettuu Minecraftin pelailun :))

    • pussiråtta

      Moi oon pussiråtta

    • Ftftftfft

      Se on täysin totta! Varsinkin lolihentai on kyllä täysi tollo! Se on sanonut olevansa pieni 12 v tyttö mutta samalla on kehunut kuinka on vetänyt viiden hengen 16-v poikaporukkaa turpiin. Se valehtelee kaikesta eikä ole missään nimessä normaali ihminen. Sen sanomisia ei IKINÄ PIDÄ USKOA.

      • Fftftftft

        Tällä tarkoitettiin ensimmäistä viestiä


      • KurapaIIigerbiiIi

        Oliko kurapalligerbiili liikaa?

        KURAPALLIGERBIILI!!!!!!


    • Hah lol ei oo aikaa "tälläseen" ja silti oot suomi24:ssä ja tiedät näistä spämmijöist lolihentaista jne. Repeen tosta tekstistä näkee ihan selvästi että valehtelet :D

    • Ftfttft

      Jos Animefreak mua tarkoitit niin mulla on ihan aikaa katella mitä se lolihentai ynnä muut valehtelevat!

      • Tarkoitin ton aloittajalle xD


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1747
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1547
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1072
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      993
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      120
      921
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      799
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      654
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      632
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe