eli ollaan veljeni kanssa molemmat alle 15, mä nuorempi. oltiin mummolassa yötä joten jouduttiin nukkuu samas sängys (pari sänky). menin aikasemmin nukkuu ku se. olin ollu sängyssä jo n.1h nii tää tulee kans nukkuu. en siis ollu vielä kunnol nukahtanu. ja mummo ja ukkiki oli jo nukkuu. siit pari minaa nii tää työntää kätensä mu rintsikoihi ( en uskaltanu sanoo mitää :/ ). no sekää ei sille riittäny vaa sit työns kätensä mu alapäähä. sit siit vähä aja pääst se laski mu alushousui ja alko ottaa suihi, kerkes vaa ehk 2sekkaa ja sit mä nousin ylös ja huitasin sitä et "mitähä luulet tekeväs" ja menin käymää vessas sen jälkee vaik ei ollu hätä (et pääsisin siit eroo). salaa toivoin et mul ois ollu menkat sillo if u know what i mean :DDD en oo kertonu kellekkää viel vaik siit o ainaski 5kk, ja sit jouduin istuu sen vieres autos seuraavan päivän siit 2h ja se oli iha fine et mitää ei ois tapahtunu. jjjaa anteeks kirjotusvirheet :)
en tiiä oliko raiskaus
kattilakissa
5
144
Vastaukset
- lakimiesöh
Jos velipuolesi ihonväri on kakanvärinen se ei ollut raiskaus, se on normikäytöstä värivikaisilla.
Sait niin sanotun rikastuttavan kokemuksen.- kattilakissa
ei ole kakanvärinen veli ja mistä tuo velipuoli nyt :D
- kakanvärinen
Hauska kaveri lakimiesöh
- kakanvärine
Lakimiesöh
Melkee olit hauska - Trollitrallallllaaaa
Just joo. Aloitus on trollaus. Joku henkisesti sairas, keski-ikäinen muija saa orkkuja fantasioistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3381376Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941335- 1581218
- 681041
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos60897Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27852Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46829