Sisältyykö maatilavakuutuksen ALV vai ei?
Maatilavakuutuksen ALV
eiEriteltyLaskulla
4
115
Vastaukset
- öööööööööööö
ei kuulu
- skännäkö
Kunnon spurgu aloittaja, ei omista edes autoa, missään vakuutuksissa ei tunneta alvia.
- Pökkelöt
Moni luulee että on, kun vakuutuksissa on vakutusveroa 24%, eli sama kuin ALV, joka on täysin eri asia.
- eipäole
Eihän niissä laskuissa ole sitä alv:a eroteltu, joten ei sitä silloin ole. Vähennettävä alv pitää olla kuitissa tai laskussa eroteltu, että sen vähentää.
Vakuutusmaksut eivät siten sisällä vähennettävää arvonlisäveroa. http://www.kirjanpitofoorumi.com/viewtopic.php?t=330
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849