kokemuksia Moppi.com kotisiivouksesta?

Jarkko230

Mitä kokemuksia teillä on tästä firmasta? Ja en ole omistaja/osakas/työntekijä/pomon serkku. En mainosta tät firmaa vaan haluan lisäinfoa.

Tekevätkö hyvää jälkeä ja onko luotettava?

47

5858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikuri1

      Ei ole tuttu,.Minulla käy 50 sari siivoamassa on pieni hoiva &kotisiivous firma mellunmäestä. Jälki on erinomaista. Minulla 140 neliötä .kahdenviikon välein 190 euroa ja siitä kotitalous vähennys, mielestäni hinta laatusuhde täys kymppi ..Ikkunoiden ja mattojen pesukin onnistuu tarvittaessa

      • huhhhuhuhuh

        Siis kertasiivous 140 neliötä 190 e?? Jos noin, niin onpa kallis!


    • Hannaliu

      Tämä ketju on jo vähän vanha, mutta otsikkoon vastatakseni: Palvelun taso riippunee alueesta ja alueella työskentelevästä siivoojasta. Joillakin paikoilla voi olla hyväkin palvelu, mutta meillä siivoustulos oli todella huonoa ja siivooja kokematon ja ihan perusasiatkin oli hakusessa. Käytän jatkossa vain sellaista palvelua, jonka työntekijöistä saan hyvän vinkkauksen eli valitsen siivouspalvelun siivoustyön tekijöiden perusteella, en niinkään yrityksen perusteella.

    • Kotiäiti1984

      Ovat kaikki omia yrittäjiä, ei työnjohtoa, koulutusta, riippuu ihan tuurista mitä saa..

    • Pettynytx2

      Pari kertaa ovat käyneet. Ekalla kerralla olin tosi tyytyväinen työnjälkeen. Oli ihana palata puhtaaseen hyvän tuoksuisen kotiin. Seuraavalla kerralla ei oltu imuroitu kunnolla lattioiden pyyhkimisestä puhumattakaan :(

      Siivousalaa pitäisi arvostaa enemmän..miksi kuka vaan pääsee näihin hommiin? Kannatan opiskelijoiden, maahanmuuttajien yms, työllistymistä mutta vika taitaa olla firman perehdytyksessä. Vaikuttaa ettei heillä ole koulutettuja siivoojia nimittäin töissä.

      • Reijan888

        En todellakaan suosittele 😬 tosi huono jälki ja asiakaspalvelu surkeeta


      • Kikka54

        Olen nyt pari viikkoa vääntänyt sähköpostia kun alkoivat periä marraskuun siivouksesta. Olin tilannut kaksi tuntia ja yrittävät veloittaa kolmesta. Tänään tuli postia,että minun olisi pitänyt ilmoittaa yksi huone,keittiö ja wc. Mulla kaksi huonetta. Jos tilasin ja maksoin kahdesta tunnista niin se pitäisi olla sillä selvä.
        moni ei välttämättä muista lähes puoli vuotta tapahtunutta siivousta ja maksaa
        kiltisti. Siivouksen jälki oli hmmm,,okei.


      • Kotisiivooja

        Tilasin siivouksen tästä firmasta en todellakaan voi suositella! Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kotisiivouksen otan parasta jälkeä saa kun siivoaa itse ;)


      • Pöyristynyt

        Otimme Mopilta viiden tunnin muuttosiivouksen (n. 60 neliön kaksioon), jonka heidän myyntitekstiensä mukaan piti olla "perusteellinen syväsiivous". Asunto näytti siivouksen jälkeen siltä, ettei sitä olisi siivottu lainkaan. Yksikään hylly koko asunnossa ei vaikuttanut siltä, että niihin olisi edes koskettu tuon viiden tunnin syväsiivouksen aikana. Liesituulettimen suodatin oli mustan lian peitossa, keittiön ja kylpyhuoneen lavuaarit olivat likaisia, pölyä oli kaikkialla eikä oikeastaan mikään osa asuntoa näyttänyt kunnolla puhdistetulta. Vajavaisen siivouksen lisäksi Mopin siivooja oli vaurioittanut juuri maalattua seinäämme. Sekä siivouksen laatu että asiakaspalvelu olivat täysin ala-arvoisia: reklamaatioihin ja korvauspyyntöihin ei reagoitu lainkaan.


      • HeikkiKa

        Käytin palvelua kaksi kertaa, joista ensimmäisellä olin tyytväinen tulokseen kun näytin siivoojalle 119m2 asunnon alueet ja aineet joita tulisi käyttää eri pinnoilla. Työstä veloitettiin tunti enemmän kuin mitä alunperin tilattu. Minulle kerrottiin, että siivooja olisi sama, joten käytin aikaa ensimmäisen perehdyttämiseen. Toisella kerralla oli toinen siivooja ja kolmannella olisi ollut ilmeisesti kolmas, mutta avaimeni jonka luovutin edelliselle siivoojalle ei ollut kulkeutunut mukaan. Minulle on luvattu että avain palautetaan huomenna. Ilmoitan tänne palautuuko.

        Moppi käyttää alihankkijoita ja siivoojilla ei ole ilmeisesti perehdytystä eikä koulutusta tehtäviin. Mopin asiakaspalvelu ei ole kertaakaan vastannut minun puheluuni ja sähköposteihin saa odottaa vastausta vähintään kaksi vuorokautta.

        Olen pettynyt palveluun ja menettänyt luottamuksen sekä moppiin, että sen alihankkijoihin.

        Olen toisella asunnollani käyttänyt Freskaa, joka on toiminut moitteettomasti niin siivousjäljen kuin asiakaspalvelun suhteen.


    • Todellatyytymätönmoppiin

      Täyttä paskaa heidän sanoma 100% tyytyväisyystakuu! Siivousjälki ei ollut hyvää jotain hajosikin siivouksen aikana,joten otin yhteyttä asiakaspalveluun, jossa oltiin todella piittaamattomia ja kuvien perusteella he sitten käynnistivät jo 5 päivää kestäneen reklamaatioprosessin....Miksi helvetissä eivät tule paikan päälle katsomaan! Laskun kyllä kerkesivät lähettää! VAROKAA TÄTÄ PAIKKAA! Mahtaakohan olla edessä kunnon tappelu mm. paskasesta pienestä keittiöstä (hellan levyt ja keittiön seinät samassa kunnossa kuin ennen siivoojaa)...... Tyhjästä en maksa, koska olen köyhä!

      • Vihainenmuuttaja

        Olin tilannut muuttosiivouksen, joka tehtiin eilen. Jälki oli todella luokatonta, eikä täytä mitään vaatimuksia muuttosiivouksen suhteen. Pinnat olivat jääneet kauttaaltaan puhdistamatta, kaappeihin ei oltu koskettukaan. Wc:ssä oli vielä jarrutusjälkiä, ikkunat pesemättä, pakastin koskematta... Vältä tätä firmaa kaikissa olosuhteissa!!!!


    • paskamoppi

      Hei Moppi!
      Missä on työntekijöittenne paikka pestä likaantuneet siivousvälineet?
      En voi uskoa, että eivät pese ollenkaan ja teillä ei olisi pesupaikkaa/tukikohtaa tarjota välinehuoltoa varten.
      Tuttavani luona oli siivoojanne laittanut laukustaan ottamansa mopin ämpäriin kastellakseen sen ja vesi oli mennyt mustaksi. Normaalisti puhdas moppi ei mustaa vettä. Tuttavani tietää sen ja huomattuaan tapauksen sanonut siivouksen loppuvan nyt.
      Täysi hinta oli tietenkin peritty.
      Jotkin aineet, kuten Optimal harmaannuttavat tai samentavat veden.
      Onko teillä jotain erikoispuhdistusainetta joka tekee vedestä mustaa????????
      Vai oliko moppi jo valmiiksi likainen, muutaman talouden läpikäynyt bakteeripommi?
      Miten on muiden siivousvälineiden laita? Voiko asiakkaanne tarttua ovenkahvaan luottaen, että se on pesty puhtaalla liinalla, vai täytyykö hänen pelätä edellisen asiakkaan WC-pöntön pöpöjä? Jos pesupaikkaa ei ole, niin onko liinojakaan pesty ollenkaan? Ja miten on liinan vaihto kohteen mukaan , jos ovat jo ennestään likaisia?
      Pöpöt leviävät talosta toiseen likaisten välineiden mukana.

      Moppi ei ole laittanut varmaankaan tuota peukkumainintaa itse tänne.
      Jos joku moppiin tyytyväinen vastaisi mopin puolesta väitteisiin heidän saastan levittättämisestään.

    • Maalaismuija1

      Erehdyin tilaamaan kerran, ensimmäisen ja viimeisen!!!!!!
      Moppihan tilaa siivoojat milloin mistäkin firmasta ja minulle tuli nuori ulkolainen tyttönen vailla minkäänlaista ammattitaitoa. Työnjälki oli todella huonoa ja noin puolet jäi tekemättä mitä olisi kuulunut tehdä. Roskakoritkin tyhjentämättä, pölyt pyyhkimättä jne. 30e/h veloitus tästä on aivan liikaa. En suosittele kenellekään tätä firmaa. Miron kupu kuuluu pestä muttei mikroa :-D Pöydiltä ei nosteta edes pieniä pitsiliinoja vaan koitetaan pyyhkiä hiukan reunoilta pölyjä jne.
      Kyllä minä vastaisuudessa koitan jotain toista firmaa vai lienevätkö kaikki samanlaisia.

      • TaiskaTurusta

        Hyvä tietää etten tilaakaan sieltä siivoojaa, olin jo ajatellut sieltä ottaa mutta hyvä kun tämä ketju osui silmiini. Kiitos tiedosta!


      • sopiivaa

        Tekeekö tämä moppi perusteellisen tilaussopimuksen, jossa asiakas saa laittaa ne työt, mitä tehdään? Minun työnantaja tekee paikanpäällä ensimmäisellä kerralla asiakkaan luona kirjallisen tilaussopimuksen minun ollessani läsnä, mitä töitä tehdään siivouksessa. Osa asiakkaista esim. ottaa matot, lattiat ja vessat. Toiset taas tahtovat, että siivouksen lisäksi pyyhitään pölyt ja vaihdetaan vuodevaatteet jne. Samalla on tiedot laskutuksesta ja lopuksi asiaks kirjoittaa sopimuksen ja saa siitä myös jäljennöksen.


    • moppi.com

      No olen neuvotellut kyseisen lafkan kanssa ja odotellut vastaus ( s-posti ) yli 3kk eivät vaivaudu edes vastaamaan puheluihin eikö s-posteihin. En suosittele jos eivät vaivaudu edes vastaamaan mailehin kiertäkää kaukaa tää pulju :

      • Kiira123

        Sama täällä!! Olen lähettänyt tasaisin väliajoin kyselyä, että miksei vastausta reklamaatiooni ja viesteihini kuulu! En ole saanut minkäänlaista vastausta, mutta 190 € siivouksesta on kyllä veloitettu. Vien asian eteenpäin, niin eivät pääse näin helpolla pälkähästä! Surkea yritys, miten voi olla edes pystyssä!?


    • SSSSSSSS

      Mistä sitten löytyy hyvä siivousfirma?

    • Nopemoppi

      Yksi kokemus ja viimeinen. Tilasin simppelin osittaisen muuttosiivouksen: pelkkien kaappien pyyhintä ja seinien pyyhintä. Tulos: osa kaapeista täysin siivoamatta: mustaa pölyä pohjalla. Seiniin ei oltu koskettukaan kaikissa huoneissa. Eli itse piti kiireellä pestä sen minkä tältä "tulkoon puhtaus" firmalta tilattiin.

    • Ex-customer

      Tänään olin tilannut 14h siivouksen 93 neliön asuntoon, sis. ikkunat, jääkaapin, uunin, saunan ja sisäseinät (nämä lisätöinä).
      Yksi ikkuna oli unohtunut auki (ulkona pakkasta -16 ja kämppä sen myötä kylmä, myös ikkuna jäätynyt ja sitä sitten piti itse kotiin tullessa sulattaa föönillä!!), uuni pesemättä, vain hieman uunin pohjaa sutaistu rätillä. Saunassa edelleen likaisia kohtia, näytti omaan silmään siltä että olisivat vain pyyhkineet lattian. Sisäseinissä edelleen sormenjälkiä. Ovenkahvat pyyhkimättä. Kylppärissä saippuajäljet lattiassa.
      Ärsyttävintä oli tavaroiden jättö hujan hajan, mm. lapsen koulupöytä oli käännetty nurinpäin, koriste-esineitä jätetty sinne tänne, likaiset astiat jätetty tiskialtaaseen, likainen veitsi laitettu puhtaiden sekaan. Jääkaapin pesun yhteydessä yksi kylmäsäilytettävä purkki jätetty huoneenlämpöön jne jne...
      EN SUOSITTELE!!

      • eivoiollanoin

        14h siivous?? Taisi tulla lyöntivirhe.


      • MopAsiakas

        Selkeesti joku provo, kukaan siivousfirma ei pese -16 asteen pakkasella ikkunoita. Olen myös soittanut heidän asiakaspalveluun keväällä kun oli miinusasteita ja he kieltäytyivät ikkunanpesusta pakkasella ja perustelivat sen hyvin. Itsellä todella hyvät kokemukset Mopin palveluista.


      • kaikenkuullut

        Meille tehtiiin tammikuussa ikkunaremontti ja ikkunoita ei voinut pestä kuin sisäpinnan. Nyt touko-kesäkuun vaihteessa avaan ikkunat vasta ja pesen ne. Ei minusta tule kuulloonkaan, että talvella -16 asteen pakkasessa avataan ikkunoita ja pestään ne. Ei taida oikein siivouksen tilaaja ymmärtää siivouksesta mitään. Tämän ikkunanpesun ymmärtää jo maalaisjärjellä, ettei talven aikana avata ikkunoita ja pestä niitä. Kyllä täytyy muutenkin siivouksen tilaaja ymmärtää, ettei 14 tunnin siivousta yksi ihminen kerkiä päivässä tehdä, kun on nuin paljon hommia.


    • mopitar

      Hehe. Ikkunanpesu tilattu -16??

      Tuo provo ei mene läpi

    • Toisenlainen

      Tilasin vuoden alussa siivouksen Luxus siivoukselta (www.luxussiivous.fi). Hinnoittelu ja palvelu toimivat erilailla kuin perinteisessä koti siivouksessa. Heillä on otettu tuo työntekijäasia huomioon paremmalla palkkauksella. Meillä on ollut kyllä lupausten mukaista. Hintakin on kiinteä ja kaikki tiedot on näkyvissä nettisivuilla. Heidän välineet vie vähän tilaa siivous kaapissa, mutta puhdasta sentään tulee. En ole juuri tuota moppi.comia käyttänyt aiemmin, mutta vastaavaa, joka laskuttaa tunteina ja siihen verrattuna saan nyt enemmän rahoilleni vastinetta.

    • tyytyväinen

      Minä olen tyytyväinen Iriksen ja Khalidin työn jälkeen, ikkunat ovat kirkkaat ja se on tehty, mitä tilasin. Laskutuksesta en vielä osaa sanoa, mutta asiakaspalvelu kyllä heti vastasi kyselyihini kun alennuskoodia ei pystynytkään syöttämään.

    • NNN

      Todella sekavasti ja huonosti johdettu yritys. Jouduimme vaatimaan uuden siivouksen, koska ensimmäisellä kerralla ei oltu tehty mitään - oikeasti. Jostain meille arvoitukseksi jääneestä syystä siivooja oli todella jättänyt siivoamatta vaikka tuli paikalle. Vaivalloisesti uusi siivous onnistui, mutta kommunikaatio vaikeudet olivat merkittäviä ja jälki ei hyvää. Jälleen oudosta syystä paikalle tuli tällä kertaa toisistaan tietämättä tuplamiehitys. Näkemyksemme on, että yrityksen sisäinen kommunikaatio ei toimi ja johto ei aidosti piittaa työntekijöiden perehdytyksestä

    • Tyytyväinen

      Tilasin moppista muuttosiivouksen (6h) Helsingissä. Siivouksen jälki oli erinomainen. Siivooja tehokas ja ystävällinen. Ei valittamista. Asunto oli kuolinpesä, ja erittäin epäsiisti. Siivouksen jälkeen asunto oli täysin valmis myyntiin.

    • Suosittelen

      Tilasin mopista viimeviikolla yksiön muuttosiivouksen 3h. Paikalle tuli 2 iloista ja ystävällistä siivoojaa, jotka kummatkin siivosivat tehokkaasti ja ilman taukoa 1h 40 min. Siivousjälki oli hyvää, suosittelen. Olin itse paikalla koko ajan ja siivoojat pyysivät minua välillä tarkistamaan olenko tyytyväinen jälkeen. Kahdesti olen tilannut mopista siivouksen ja olen tyytyväinen saamaani palveluun

    • Itsepitääsiivota

      Erehdyttiin tilaamaan moppi.comista siivous ikkunan pesulla. Jälki oli luokattoman huonoa. Aikaa oli varattu siivoajalle reilusti, mutta töitä hän ei ollut tehnyt. Ne työt, jotka oli tehty, oli tehty myös likaisilla välineillä. Saimme uusintasiivouksen, jonka lopputulos oli lähes yhtä huono. Siivoaja oli eri kuin ensimmäisellä kerralla. Itku meinasi päästä tästä touhusta. Suosittelen pysymään erossa firmasta. Ongelmallista on kyllä löytää hyvä yritys. Etsintä jatkuu.

      • Ärsyyntynyt

        Tilasin muuttosiivouksen kaksioon ja kävin onneksi tarkistamassa työn jäljen . Asunto oli ehkä vielä sotkuisempi kuin ennen siivoojan menoa . Kaappeja oli pyyhitty märällä likaisella rätillä ja likavesi vanat näkyivät ovissa . Lattiat , kylpyhuone kaikki likaisia . Olivat arvioineet siivoukseen menevän 4 tuntia , menin itse paikalle 3 h jälkeen ja ketään ei enää paikalla näkynyt . Reklamaatio kuvien kera jätetty asiakaspalveluun , saa nähdä miten käy ja kuinka kauan kestää vastaus. Toivottavasti nyt vastaavat . Itse sain asunnon 5 h siivouksen jälkeen luovutuskuntoon. EN todellakaan voi suositella ko yritystä !!! Ala-arvoista jälkeä !


    • Ihanok

      Eka kerta siivoja Mopista. Tumma poika teki perussiivouksen kodissaniu ja puhdasta tuli kylpyhuoneesta keittiöön.

    • Miiru52

      VAROKAA MOPPIA! Siivoamaan tuli ulkomainen mies pieni rätti mukanaan ( ei osannut lainkaan suomea. Tilaaja vanha ihminen oli ihmeissään hänen kanssaan, toimin tulkkina puhelimen välityksessä, että joku tolkku saatiin hommaan). Kun pyydettiin puhdistamaan lattia sieniharjalla, rupesi vetelemään kuivalla sienellä parkettia. Piti kädestä näyttää että ämpäriin vettä missä kastaa sienen ja puristaa enimmän veden pois ennen pyyhkimistä. Mielellään pyyhki vain pölyjä. Seinäkellosta meni pyyhkimään pölyjä kolmeen kertaan. Siis ei miehelle ollut annettu minkäänlaista koulutusta. Kyllä siivoojan tulee olla ammattilainen.

    • Heikki1979

      Kannattaa välttää tätä firmaa. Ekalla kerralla siivooja ei saapunut ollenkaan. Luvattiin sitten 20% alennusta seuraavasta siivouskerrasta ja sovittiin, että siivooja tulee paikalle seuraavana aamuna. No ei tullut. Työssäkäyvänä ei ole aikaa aamuisin odotella tuleeko siivooja vai ei.

      Kun nyt tutkin asiaa, huomasin, että toimivat freelance -periaatteella. Ei siis kunnon työehtoja. Siivoojalle on kuitenkin tarvetta. Täytyy nyt vaan etsiä firma, jonka palveluihin voi luottaa.

    • Gjlllfdd

      Kehottaisin välttämään. Siivoojalla sattui esinevahinko, minkä Moppi lupasi korvata. Pyysivät tilinumeronkin sitä varten. Nyt on kuukausi odoteltu suoritusta, koska sitä on kuulemma vaikea tehdä... siis tilisiirtoa?

    • Mira82

      Surkeaa jälkeä! En suosittele Moppia kenellekään!
      1. Siivooja saapui paikalle myöhässä, eikä ilmoittanut mitenkään myöhästymisestään, vaikka olin toimittanut yhteystietoni. Tämän vuoksi myös itse myöhästyin töistäni.
      2. Siivouksen laatu oli järkyttävän huonoa. Odotin kotiin palatessani kiiltävän puhdasta asuntoa, mutta pettymyksekseni asunto näytti samalta kuin lähtiessäni: asunnossa oli pölyä, likaa ja oikeastaan mitään osaa ei oltu kunnolla puhdistettu.
      3. Asiakaspalvelu oli erittäin epämääräistä, eikä viesteihin ja reklamaatioon vastattu lainkaan. Olen pyytänyt toistuvasti rahojani takaisin, mutta en saa Mopilta minkäänlaista vastausta, vaikka mainostavat tyytyväisyystakuuta. Joudun viedä asian seuraavaksi kuluttajariitakuntaan.

      Jatkossa vältän tätä yritystä, enkä suosittele kenellekään!

    • LiisiK

      Eläessäni en ole maksanut näin huonosta palvelusta! Yritys myy siivousta laatutakuulla, mutta jälki näytti siltä, ettei siivooja olisi siivousvälineisiinsä koskenutkaan!?

      Tilasimme Mopista 6 h:n muuttosiivouksen, emmekä ehtineet siivouksen jälkeen tulla asuntoa tarkistamaan ennen itse muuton alkamista pari tuntia siivouksen jälkeen. Kun saavuimme muuttolaatikoidemme kanssa asuntoon, niin näytti siltä ettei asuntoa olisi siivottu lainkaan. Pölyä, likaa ja rasvatahroja oli keittiö täynnä. Lavuaarit keittiössä sekä kylppärissä olivat likaiset eikä pölyjä oltu pyyhitty yhdeltäkään hyllyltä. Imuroitu ilmeisesti oli ainakin vähän, sillä ilmeisesti imurin varrella oli onnistuttu naarmuttamaan uuden vaatekaappimme ovea. Meille ei millään tapaa ilmoitettu, että siivous ei jostain syystä olisikaan onnistunut, joten ihmettelen kovasti mitä siivooja on asunnossa 6 tuntia puuhastellut.

      Yli 200 €:n hinta siitä, että saimme itse siivota asunnon muiden muuttokiireiden ja töiden lomassa tuntuu käsittämättömältä. Viesteihin, reklamaatioon ja korvausvaatimuksiin ei ole Mopin suunnalta vastattu lainkaan. Järkyttävää ja ala-arvoista toimintaa yritykseltä, joka mainostaa palveluitaan 100 %:n tyytyväisyystakuulla. EN SUOSITTELE!

    • EnSuositteleMoppia

      Käytin palvelua kaksi kertaa, joista ensimmäisellä olin tyytväinen tulokseen kun näytin siivoojalle 119m2 asunnon alueet ja aineet joita tulisi käyttää eri pinnoilla. Työstä veloitettiin tunti enemmän kuin mitä alunperin tilattu. Minulle kerrottiin, että siivooja olisi sama, joten käytin aikaa ensimmäisen perehdyttämiseen. Toisella kerralla oli toinen siivooja ja kolmannella olisi ollut ilmeisesti kolmas, mutta avaimeni jonka luovutin edelliselle siivoojalle ei ollut kulkeutunut mukaan. Minulle on luvattu että avain palautetaan huomenna. Ilmoitan tänne palautuuko.

      Moppi käyttää alihankkijoita ja siivoojilla ei ole ilmeisesti perehdytystä eikä koulutusta tehtäviin. Mopin asiakaspalvelu ei ole kertaakaan vastannut minun puheluuni ja sähköposteihin saa odottaa vastausta vähintään kaksi vuorokautta.

      Olen pettynyt palveluun ja menettänyt luottamuksen sekä moppiin, että sen alihankkijoihin.

      Olen toisella asunnollani käyttänyt Freskaa, joka on toiminut moitteettomasti niin siivousjäljen kuin asiakaspalvelun suhteen.

    • HenniH

      Kaksi kertaa olemme käyttäneet moppia, joista ensimmäinen oli hyvä. Toisella kerralla oli no show emmekä saaneet asiakaspalvelusta vastaista kun vasta 30h päästä kun yritimme ottaa heihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse sekä facebookin kautta. Nyt siivooja tuli ilmaiseksi mutta jälki on huonoa, pölyä on edelleen joka puolella ja mitään hyllyjä ei ole siivottu. Itse siivoan paremmin 30minuutin siivouksella kun he 3h siivouksella. En enää ikinä käytä moppi-palvelua.

    • Aatlo

      Oli meillä aiemmin ja kaikki meni hyvin kunnes emme ulkomaille muuton jälkeen tarvinneet.
      'Oltiin tosiaan tosi tyytyväisiä koko toimintaan!
      Nyt päätimme antaa toiselle yritykselle mahdollisuuden.
      Ja meillä tekee nyt
      www.siivousparempiarki.fi
      Ps. En mainosta vaan kehun molempia yrityksiä koska meillä ovat toimineet ja haluan tukea suomalaisia firmoja!

    • Anonyymi

      Tällee kymmenen vuoden kokemuksella alalta voin sanoa, että pesen kyllä kaiken kotona. Mulla on iso läjä kaikenlaisia siivousrättejä ja liinoja sun muuta härpäkettä. Yrittäjänä tehnyt ja freelancerina sekä ihan alaisenakin tuota hommaa. Jos teen sitä ns. itsenäisemmin niin sitten panostan ITSE siihen sen mitä pitää eli kaikki puhtaina seuraavalle asiakkaalle aina jne. En todellakaan pese paskasilla räteillä kahta kertaa :D Mutta jo en nyt enempää rupea tässä "leveilemään". Sanomattakin selvää, että osaan siivota.
      Menkööt omia pesuaineita ja vesiä pyykkäämiseen. Ei voi mitään. Pieni hinta tyytyväisistä asiakkaista ja hyvästä jäljestä. MAALAISJÄRJELLÄKIN täysin selvä asia.

    • Anonyymi

      Lahjakorttia koittanut käyttää viikon ajan tuloksetta, tilaukset ei mene läpi, siivoojaa ei näy, asiakaspalvelusta odottanut viestiä nyt viikon ei mitään vastausta kuulu?? Taidan heittää lahjakortin roskiin ja unohtaa koko lafkan

    • Anonyymi

      Siivooja tuhosi imurin ja Moppi ilmoitti, että eivät korvaa sitä.
      Täydestä hinnasta veloitettiin, vaikka siivooja lähti etukäteen pois.
      Ei voi siivouksen tasoakaan kehua...

      Älkää missään nimessä käyttäkö tätä firmaa, kun muut saman hintatason siivousyritykset toimivat paljon luotettavammin.

    • Anonyymi

      Muuttosiivous heidän oman arvion mukaan 8 h. Maksoin etukäteen. Siivooja tuli tunnin myöhässä. 80 neliön asunnon siivoaminen yksin on aika toivoton urakka. Kaveri oli tullut kolmen tunnin kuluttua. Erittäin hyvää jälkeä mutta aika ylittyi 15minuuttia ja siitä käytiin keskustelua. Keittiön ikkunalasiin tuli halkeama pesun yhteydessä. Varmaankin heidän vakuutuksensa korvaa sen. Mopin ja siivousfirman välinen kommunikaatio ei ole aivan selkeää. Mutta valoisat nuoret miehet ja tarkkaa työn jälkeä.

    • Anonyymi

      Varokaa tätä firmaa! Moppi.com ei ole olemassa, vaan se on Aian Siivouspalvelu. Mahdoton saada yhteyttä. Olin ennakkoon maksanut 8 tunnin muuttosiivouksen. Siivous kesti 8 h 12 minuuttia ja siitä tuli lisälasku 8 h!! 304 €! Kukaan ei vastaa kysymyksiin ja lasku on katevarauksena luottokortillani. Lisäksi keittiön ikkunalasi halkesi pestessä ja firma pyytää minua ottamaan yhteyttä omaan vakuutusyhtiööni. Tätä firmaa ei kannata ottaa siivoamaan.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe