Huomasin äskettäin chinchillan häkin yhdessä tasossa ja kopin päällä 2 valkoista länttiä, mietin mitä ihmettä se voisi olla koska ne ei ollut siinä vielä alkuillasta. En ollut kuullut mitään. Putsasin ne ja oli aika semmosta tahmeaa mägmää.
Chinchillalla on juuri siivottu häkki ja uudet heinät ja pelletit vaihettu. Vesi myös. Onko kellään ollut vastaavaa? Olisiko jotain oksennusta vai? Nyt on todella syrjäytyvä eikä suostu tulla pois häkin alakerrasta(mikä on siis aivan pimeä)
Jotain outoa????
mitäseon
3
281
Vastaukset
- justiinaM
Minullaon chinsu sairas ja olen tutkinut sitä ja sen alapäässä on aina välillä jotain valkoista.
- justiinaM
Minun chinsu on honossa kunnossa ja olen tutkinut chinsua ja sen alapäässä on jotain valkoista
- justiinaM
Minun chinsu on huonossa kunnossa ja olen vähän tutkinut sitä ja sen alapäässä on välillä jotain valkoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770