Similläni on kehonrakentaja tavoite ja tehtävä treenata 1 tunti energisenä. Se onnistuu, jos simini treenaa energisenä tunnin ajan. No mä laitan simin energiseksi ja treenaan juoksumatolla. Simini jättää sen itse kesken. Miten saan tämän onnistumaan?
Apua Sims 4 tavoite
S1mpsuli
1
442
Vastaukset
- Simahtanut
Hm? Tohon olis huijaus, jolla simit saa jatkamaan aloittamaansa hommaa kai melkein maailmantappiin asti, mut ILMANKIN vois ehkä onnistua se, että naputtaa sille jonoon sitä samaa treeniä useampaan kertaan. Se toimi mulla aika hyvin joskus kuukausia sitten, kunhan simin tarvepalkit vaan oli aluksi ihan täynnä että ne jaksoi painaa menemään. Ei oo mun simit paljoa treenannu viime aikoina, joten ei oo kyllä tuoretta tietoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070