Onk onks kolme vuotta suuri ikäero tän ikäsille:
17v syntyny vuonna 99
14v syntyny vuonna 01
ite oon siis toi nuorempi
Suuri ikäero??
19
115
Vastaukset
- woooookie
EI OLE! GO CRAZY!!
- 423542345
Eihä tuossa ole ku 2 vuotta ikäeroa ? Itse olen -99 ja seurustelen -95 naisen kanssa
Ite olin suhtees yhtee Timo soinin sammakko armeijan jäsenee
söpöliini_ kirjoitti:
Nii tais yuggiksella tais käydä vahinko ku se myönsi olevansa pedo
Kuka se oli
Mutsis on
- eräs__
On suuri ikäero. Älä rupee.
- Kylmät_kädet___
En nyt sanois liian isoksi ikäeroksi. Lähinnä riippuu vanhempien suhtautumisesta.
- aloittajaa
Niin no joo,mut eei se oikeestaan niille kuulu.
- miespuolinenihminen
Mielestäni tuo ei ole kovinkaan kummoinen ikäero. Kymmenen vuoden kuluttua tuolla ikäerolla ei ole mitään merkitystä.
- 666.o
Rika?
- pi3333
Ei oo väliä että olisiko 92 syntynyt ja 01 syntynyt noin 20 vuoden päästä.
- fgh
No mä oon 18v tyttö ja seukkaan nyt 29v miehen kanssa eikä mitään ongelmia :D Että haloo joku 3v?
Jaa
- joooooo
Ei todellakaan ole. Isovanhemmillani kai 9v ikeroa..
- Juuuunäääs
Itselläni ja miähel 8v eroo. Mie 16 ja miäs 24
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059