Ullan Pakari

Petripakoputki

Loppukohan Biltemasta nyt pakoputkien myynti kokonaan kun Ulla Pakari aukaisi liikkeen? Munkit on ainakin sikakalliita. Tosin,meille köyhille kaikki on kallista.

24

4874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulla.korjaa

      Kyllä sen luulisi hiukan vaikuttavan myyntiin... Itse kävin tänään hakemassa fordiin pakoputken korjaussarjan ullalta, enkä varmaan bilteman pakareita osta jatkossakaan.

    • Kurakatriinaa

      Kyllä ABC:lläkin on paljon asiakkaita vaikka kahvi maistuu eiliselle kuselle ja munkit viime viikolta ja kaikki priiman hinnoilla. Ei se ole hullu joka pyytää...

      • Hyväkommentti

        Erittäin hyvin sanottu hehehe


    • Itsekkin_tollo

      Oletko ihan oikeasti maistellut kusta? Aika erikoista.

    • Jampolleiro

      Vanha, jo sulkeutunut Ismon Pakari keskustassa oli kyllä ehdoton ykkönen. Aina kun oli mahdollisuus käydä riihimäellä, oli pakko päästä vierailemaan Ismon Pakoputkessa.

      • yykaakolme

        Missä päin Riihimäkeä oli Ismon Pakari?


      • pakari

        Vanhan linja-autoaseman r-kioskia vastapäätä. Riksun parhaat pakoputket sai sieltä.


      • leevieemeli

        joo kallist oli köyhälle säästy köyhän rahat marssin ulos koko hallista


    • kokemustaon

      Parhaat pakoputket tehdään Riihimäen vankilassa.

      • Anonyymi

        ..siellä niitä myös rassataan


    • Ruotsinope

      Ei se Ullan Pakari tarkoita tässä yhteydessä pakoputkea, vaan vehnästä. Se tulee Ranskan kielen sanasta paakarie.

      • Lamppeeniko

        Väärässä olet ope. Wikipedia sanoo seuraavaa: "Sana on lainattu ruotsin sanasta bagare, leipuri. Suomen murteisiin se on tullut asussa pakari, jolla on myös merkitys leivintupa. Ensimmäinen kirjakielinen maininta pakarista on vuodelta 1609 Ljungo Tuomaanpojan suomentamassa kaupunginlaissa. Asu paakari on tullut kirjakieleen vasta 1800-luvulla.[1]"

        Mutta kun aihe liittyy Riihimäkeen, on asialla pakko olla jotain tekemistä pakoputkien kanssa.


    • kusetusta

      Ja ei ne kalliit munkit ole edes heidän tekemiään.

      • leipiäjasämpylöitä

        Sehän käy ilmi jo heidän verkkosivuiltaan. Siellä on tuotteina erilaisia leipiä ja sämpylöitä, ei lainkaan pullataikinaleivonnaisia.


      • Anonyymi

        Paikallisia eivät munkit ole tuotu kauempaa, mis leivotaan.


    • hmmnn

      kalliit munkit on ja todella kehnoja.Aika varmasti ei pystyssä pysy kauaa se paikka kun ihmiset huomaa laadun ja hinnan miten kusee nii ei jatkossa käy siellä enään eikä muutkaan :/

      • maistanut

        joo hinta laatu suhde ei tosiaan kohdallaan


    • Anonyymi

      Kyllä Pakarin munkit on ihan huippua, ainoastaan Pyynikillä pystyvät vastaavaan ja munkkikahvit 3,40 on edullisimmasta päästä.

      • Anonyymi

        Mielestäni pakarin monella myyjällä on aika hyvä perse


    • Anonyymi

      -74 Tanariin takapönttö ullalta oli tilauskamaa mutta tuli parissa päivässä !

    • Anonyymi

      Perjantaina 18,8 tuli poikettua lounaalla, Ruoka kylmää soppa tosin haaleaa, Terveystarkastajan käyntejä suosittelen useammin,

    • Anonyymi

      Miksei Ullan ruisleipää ole enää saatavissa juuri missään? Ennen sitä sai S-marketeista.

    • Anonyymi

      Ennen puhuttiin paakarista ja pakari oli pakoputki.

    • Anonyymi

      En kyllä haluaisi nähdä ullan pakaria

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe