Ullan Pakari

Petripakoputki

Loppukohan Biltemasta nyt pakoputkien myynti kokonaan kun Ulla Pakari aukaisi liikkeen? Munkit on ainakin sikakalliita. Tosin,meille köyhille kaikki on kallista.

24

4874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulla.korjaa

      Kyllä sen luulisi hiukan vaikuttavan myyntiin... Itse kävin tänään hakemassa fordiin pakoputken korjaussarjan ullalta, enkä varmaan bilteman pakareita osta jatkossakaan.

    • Kurakatriinaa

      Kyllä ABC:lläkin on paljon asiakkaita vaikka kahvi maistuu eiliselle kuselle ja munkit viime viikolta ja kaikki priiman hinnoilla. Ei se ole hullu joka pyytää...

      • Hyväkommentti

        Erittäin hyvin sanottu hehehe


    • Itsekkin_tollo

      Oletko ihan oikeasti maistellut kusta? Aika erikoista.

    • Jampolleiro

      Vanha, jo sulkeutunut Ismon Pakari keskustassa oli kyllä ehdoton ykkönen. Aina kun oli mahdollisuus käydä riihimäellä, oli pakko päästä vierailemaan Ismon Pakoputkessa.

      • yykaakolme

        Missä päin Riihimäkeä oli Ismon Pakari?


      • pakari

        Vanhan linja-autoaseman r-kioskia vastapäätä. Riksun parhaat pakoputket sai sieltä.


      • leevieemeli

        joo kallist oli köyhälle säästy köyhän rahat marssin ulos koko hallista


    • kokemustaon

      Parhaat pakoputket tehdään Riihimäen vankilassa.

      • Anonyymi

        ..siellä niitä myös rassataan


    • Ruotsinope

      Ei se Ullan Pakari tarkoita tässä yhteydessä pakoputkea, vaan vehnästä. Se tulee Ranskan kielen sanasta paakarie.

      • Lamppeeniko

        Väärässä olet ope. Wikipedia sanoo seuraavaa: "Sana on lainattu ruotsin sanasta bagare, leipuri. Suomen murteisiin se on tullut asussa pakari, jolla on myös merkitys leivintupa. Ensimmäinen kirjakielinen maininta pakarista on vuodelta 1609 Ljungo Tuomaanpojan suomentamassa kaupunginlaissa. Asu paakari on tullut kirjakieleen vasta 1800-luvulla.[1]"

        Mutta kun aihe liittyy Riihimäkeen, on asialla pakko olla jotain tekemistä pakoputkien kanssa.


    • kusetusta

      Ja ei ne kalliit munkit ole edes heidän tekemiään.

      • leipiäjasämpylöitä

        Sehän käy ilmi jo heidän verkkosivuiltaan. Siellä on tuotteina erilaisia leipiä ja sämpylöitä, ei lainkaan pullataikinaleivonnaisia.


      • Anonyymi

        Paikallisia eivät munkit ole tuotu kauempaa, mis leivotaan.


    • hmmnn

      kalliit munkit on ja todella kehnoja.Aika varmasti ei pystyssä pysy kauaa se paikka kun ihmiset huomaa laadun ja hinnan miten kusee nii ei jatkossa käy siellä enään eikä muutkaan :/

      • maistanut

        joo hinta laatu suhde ei tosiaan kohdallaan


    • Anonyymi

      Kyllä Pakarin munkit on ihan huippua, ainoastaan Pyynikillä pystyvät vastaavaan ja munkkikahvit 3,40 on edullisimmasta päästä.

      • Anonyymi

        Mielestäni pakarin monella myyjällä on aika hyvä perse


    • Anonyymi

      -74 Tanariin takapönttö ullalta oli tilauskamaa mutta tuli parissa päivässä !

    • Anonyymi

      Perjantaina 18,8 tuli poikettua lounaalla, Ruoka kylmää soppa tosin haaleaa, Terveystarkastajan käyntejä suosittelen useammin,

    • Anonyymi

      Miksei Ullan ruisleipää ole enää saatavissa juuri missään? Ennen sitä sai S-marketeista.

    • Anonyymi

      Ennen puhuttiin paakarista ja pakari oli pakoputki.

    • Anonyymi

      En kyllä haluaisi nähdä ullan pakaria

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe