Ullan Pakari

Petripakoputki

Loppukohan Biltemasta nyt pakoputkien myynti kokonaan kun Ulla Pakari aukaisi liikkeen? Munkit on ainakin sikakalliita. Tosin,meille köyhille kaikki on kallista.

24

4874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulla.korjaa

      Kyllä sen luulisi hiukan vaikuttavan myyntiin... Itse kävin tänään hakemassa fordiin pakoputken korjaussarjan ullalta, enkä varmaan bilteman pakareita osta jatkossakaan.

    • Kurakatriinaa

      Kyllä ABC:lläkin on paljon asiakkaita vaikka kahvi maistuu eiliselle kuselle ja munkit viime viikolta ja kaikki priiman hinnoilla. Ei se ole hullu joka pyytää...

      • Hyväkommentti

        Erittäin hyvin sanottu hehehe


    • Itsekkin_tollo

      Oletko ihan oikeasti maistellut kusta? Aika erikoista.

    • Jampolleiro

      Vanha, jo sulkeutunut Ismon Pakari keskustassa oli kyllä ehdoton ykkönen. Aina kun oli mahdollisuus käydä riihimäellä, oli pakko päästä vierailemaan Ismon Pakoputkessa.

      • yykaakolme

        Missä päin Riihimäkeä oli Ismon Pakari?


      • pakari

        Vanhan linja-autoaseman r-kioskia vastapäätä. Riksun parhaat pakoputket sai sieltä.


      • leevieemeli

        joo kallist oli köyhälle säästy köyhän rahat marssin ulos koko hallista


    • kokemustaon

      Parhaat pakoputket tehdään Riihimäen vankilassa.

      • Anonyymi

        ..siellä niitä myös rassataan


    • Ruotsinope

      Ei se Ullan Pakari tarkoita tässä yhteydessä pakoputkea, vaan vehnästä. Se tulee Ranskan kielen sanasta paakarie.

      • Lamppeeniko

        Väärässä olet ope. Wikipedia sanoo seuraavaa: "Sana on lainattu ruotsin sanasta bagare, leipuri. Suomen murteisiin se on tullut asussa pakari, jolla on myös merkitys leivintupa. Ensimmäinen kirjakielinen maininta pakarista on vuodelta 1609 Ljungo Tuomaanpojan suomentamassa kaupunginlaissa. Asu paakari on tullut kirjakieleen vasta 1800-luvulla.[1]"

        Mutta kun aihe liittyy Riihimäkeen, on asialla pakko olla jotain tekemistä pakoputkien kanssa.


    • kusetusta

      Ja ei ne kalliit munkit ole edes heidän tekemiään.

      • leipiäjasämpylöitä

        Sehän käy ilmi jo heidän verkkosivuiltaan. Siellä on tuotteina erilaisia leipiä ja sämpylöitä, ei lainkaan pullataikinaleivonnaisia.


      • Anonyymi

        Paikallisia eivät munkit ole tuotu kauempaa, mis leivotaan.


    • hmmnn

      kalliit munkit on ja todella kehnoja.Aika varmasti ei pystyssä pysy kauaa se paikka kun ihmiset huomaa laadun ja hinnan miten kusee nii ei jatkossa käy siellä enään eikä muutkaan :/

      • maistanut

        joo hinta laatu suhde ei tosiaan kohdallaan


    • Anonyymi

      Kyllä Pakarin munkit on ihan huippua, ainoastaan Pyynikillä pystyvät vastaavaan ja munkkikahvit 3,40 on edullisimmasta päästä.

      • Anonyymi

        Mielestäni pakarin monella myyjällä on aika hyvä perse


    • Anonyymi

      -74 Tanariin takapönttö ullalta oli tilauskamaa mutta tuli parissa päivässä !

    • Anonyymi

      Perjantaina 18,8 tuli poikettua lounaalla, Ruoka kylmää soppa tosin haaleaa, Terveystarkastajan käyntejä suosittelen useammin,

    • Anonyymi

      Miksei Ullan ruisleipää ole enää saatavissa juuri missään? Ennen sitä sai S-marketeista.

    • Anonyymi

      Ennen puhuttiin paakarista ja pakari oli pakoputki.

    • Anonyymi

      En kyllä haluaisi nähdä ullan pakaria

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe