Voidaanko vastuuvapaus myöntää etukäteen? Ts. ennen kuin tiedetään miten on käynyt?
Antaako tilintarkastuksen yhteydessä annettu vastuuvapaus samalla vastuuvapauden myös esim. työsuojeluun liittyviin asioihin?
Vastuuvapaus
2
138
Vastaukset
- Yrittääköjokujotain
Että mitä! Vastuuvapaus annetaan vain menneestä kertomuksen perusteella ja jos sitä on puollettu. Jos jotain vastuuhenkilöille kuuluva jupakkaa ei ole salattu kertomuksessa, vastuu siirtyy vastuuvapauden myöntäjille se ei ole enää vastuuvapauden saaneella. Jotkut asiat saattavat kestää yli tilivuosien. Tiedä sitten jos mitä muuta kuin tilintarkastuksen vastuuvapautta tarkoitat. Jos vaikka hallitus on saanut vastuuvapauden huolimatta toimistaan aiheutuneesta vahingonkorvauskanteesta tai sen valmiista tuomiosta. Juridisesti tarkkana nyt, usein vastuuvapaus on pelkkä rutiinilause ja kopsis.
- vastuulla-vapauteen
Eivät yrittäneet. Tekivät. Vetosivat tilintarkastuksessa annettuun vastuuvapauteen vaikka tilintarkastuksessa ei niitä asioita koskaan käsitelläkään. Ja vastuuvapaus oli annettu ennen kuin tiedettiin miten käy. Ja homma meni kaikille täydestä kuin väärä raha. Pääsivät pälkähästä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069