Aihe

Tätini ja minä

Olli

Tätini reilu 50v ja tosi seksikäs ja nuorekas ja hyvin kaunis vaaleaverikkö. Hän pukeutuu seksikkäästi mm. stringeihin ja korkeisiin piikkikorkoihin, on aina pukeutunut. Itse olen 23v. Meillä on kuitenkin jonkun aikaa ollut seksisuhde. Minua kiihottaa vanhemmat naiset ja hän taas haluaa todella paljon imeä kyrpääni ja naida kanssani aina kun se on mahdollista. Nyt se käy hyvin kun olen sinkku, entäpä kun alan seurustella? En missään tapauksessa haluaisi luopua tästä mahtavasta suhteesta tätini kanssá. Suhde alkoi joitain vuosia sitten, kun asuin tätini ja miehensä luona armeija-aikoinani. Hän aina leikkisästi hieroa minua. Nukuin aina alasti toivoen, että hän joskus näkisi seisovan kaluni, näin oli usein käynytkin, hän kertoi myöhemmin. Kerran hän yöllä oli tullut viereeni ja alkanut runkkaamaan ja imemään kyrpääni. Kun heräsin hän keskeytti ja kysyi, haluisinko nuolla häntä. vastasin myöntävästi ja tuolloin pääsin ekan kerran nuolemaan hänen märkää sheivattua vittuaan. Kerran heittäessäni häntä pikkujouluihin hän otti minulta suihin koko automatkan ajan. Silloin minua kiihotti kun olimme matkalla sukulaisiin autolla ja etupenkillä oli tavaraa, joten hän tuli viereeni takapenkille. Hän laittoi kätensä pullottaviin housuihini ja hieroi kyrpääni pitkin matkaa samalla, kun jutteli miehensä kanssa, joka ajoi autoa. Se oli mielettömän kiihottavaa. Mitä teen tämän suhteeni kanssa?

4

30239

Vastaukset

• vaan runkkaamista edelleen sillä eihän sitä tiedä kun tarpeeksi nyrkkikyllikkiä hoitelet vaikka joskus vuosien päästä näkisitkin oikean pelin. Hyvin epätodennäköinen vaihtoehto kylläkin mutta ei mahdoton. Mikäli käsi pysyy terveenä niin ei edes harmita vaikka oikeaa piparia et koskaan näkisikään.

• Kyllä tulee piipaa auto lähinnä mieleen!

Jos lähestyisit paikkakunnan terveydenhoitoviranomaisia "olipas pitkä sana" niin saat apuaa!

• Anna mennä vaan että peppu ryskää.Jos se jo kerran runkkaa hyvin ja ottaa suuhun,nii moloo vaa pilluun siitä se riemu koittaa ja setä ja muut sukulaiset kin tykkää kovaasti

• ... niin heräsit ja huomasit, et oho tää olikin märkä päiväuni ja sottasit juuri kalsarisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      8885
    2. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      7141
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      282
      4744
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      91
      3132
    5. Jättiselvitys: He saivat 100 000 euroa Business Finland tukea

Jättiselvitys Business Finlandin koronatuista: he saivat 100 000 euroa, yli tuhat peruutti hakemuksensa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007660
      Maailman menoa
      51
      2530