Tätini ja minä

Olli

Tätini reilu 50v ja tosi seksikäs ja nuorekas ja hyvin kaunis vaaleaverikkö. Hän pukeutuu seksikkäästi mm. stringeihin ja korkeisiin piikkikorkoihin, on aina pukeutunut. Itse olen 23v. Meillä on kuitenkin jonkun aikaa ollut seksisuhde. Minua kiihottaa vanhemmat naiset ja hän taas haluaa todella paljon imeä kyrpääni ja naida kanssani aina kun se on mahdollista. Nyt se käy hyvin kun olen sinkku, entäpä kun alan seurustella? En missään tapauksessa haluaisi luopua tästä mahtavasta suhteesta tätini kanssá. Suhde alkoi joitain vuosia sitten, kun asuin tätini ja miehensä luona armeija-aikoinani. Hän aina leikkisästi hieroa minua. Nukuin aina alasti toivoen, että hän joskus näkisi seisovan kaluni, näin oli usein käynytkin, hän kertoi myöhemmin. Kerran hän yöllä oli tullut viereeni ja alkanut runkkaamaan ja imemään kyrpääni. Kun heräsin hän keskeytti ja kysyi, haluisinko nuolla häntä. vastasin myöntävästi ja tuolloin pääsin ekan kerran nuolemaan hänen märkää sheivattua vittuaan. Kerran heittäessäni häntä pikkujouluihin hän otti minulta suihin koko automatkan ajan. Silloin minua kiihotti kun olimme matkalla sukulaisiin autolla ja etupenkillä oli tavaraa, joten hän tuli viereeni takapenkille. Hän laittoi kätensä pullottaviin housuihini ja hieroi kyrpääni pitkin matkaa samalla, kun jutteli miehensä kanssa, joka ajoi autoa. Se oli mielettömän kiihottavaa. Mitä teen tämän suhteeni kanssa?

4

32411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkaisin

vaan runkkaamista edelleen sillä eihän sitä tiedä kun tarpeeksi nyrkkikyllikkiä hoitelet vaikka joskus vuosien päästä näkisitkin oikean pelin. Hyvin epätodennäköinen vaihtoehto kylläkin mutta ei mahdoton. Mikäli käsi pysyy terveenä niin ei edes harmita vaikka oikeaa piparia et koskaan näkisikään.

• piipaa

Kyllä tulee piipaa auto lähinnä mieleen!

Jos lähestyisit paikkakunnan terveydenhoitoviranomaisia "olipas pitkä sana" niin saat apuaa!

• Panet

Anna mennä vaan että peppu ryskää.Jos se jo kerran runkkaa hyvin ja ottaa suuhun,nii moloo vaa pilluun siitä se riemu koittaa ja setä ja muut sukulaiset kin tykkää kovaasti

• Jormah

... niin heräsit ja huomasit, et oho tää olikin märkä päiväuni ja sottasit juuri kalsarisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1678
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      13
      1463
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1376
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1363
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      301
      1299
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      18
      1219
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      955
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      948
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      923
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      835
    Aihe