Minulle pappa antaa pöytälaatikosta 50e jos saan kympin matikasta.
Pappa on entinen matikan lehtori. Muista kouluaineista en saa mitään.
Papalla on pöytälaatikko täynnä viiskymppisiä. Se tyhjensi yhden
tileistään ja pani rahat pöytälaatikkoon. Siitä se jakelee viisikymppisiä
lastenlapsille jos tulee matematiikan kokeesta kymppi.
Mikä on palkkasi koulunkäynnistä
4
155
Vastaukset
- mukasaaaaa
naapurin pappa antaa mulle satasen aina kun tarviin mutta sen eteen se saa puristella mun tissejä vaikka ne ei ole isot, joskus se haluaa kokeilla myös onko pimppiin kasvanut karvoja, matikkaan tämä nyt ei liittynyt
- Hyvinmuttunnetaan
Mä saan aina tonnin, kun saan jostain kokeesta kiitettävän. Ei kai tarvi sanoa, että oon edelleen persaukinen...
- Fillari_palkaksi
Kahdeksasluokkalainen poika tuli koulusta kotiin, ja äiti tavan mukaan kyseli, miten koulussa oli mennyt. Poika kertoi, että heillä oli ollut sukupuolikoulutusta ja hän oli rakastellut ensimmäisen kerran elämässään ja vielä opettajan kanssa.
Äiti tietenkin kauhistui suunnattomasti, mutta isä oli ylpeä pojastaan, nyt pojasta oli tullut mies. Lähdettiin heti ostamaan maastopyörää, jota poika oli mankunut pitkin kevättä. Pyörä maksoi paljon, mutta isä maksoi mukisematta, pitäähän miehellä pyörä olla.
Kotimatkalla isä kysyi pojaltaan, meinaako tämä työntää pyörää koko matkan. Poika sanoi, että on tuo takapuoli niin kipeä sen rakastelun jälkeen, ettei kärsi oikein ajella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697