Mikä on palkkasi koulunkäynnistä

JaloTauriainen

Minulle pappa antaa pöytälaatikosta 50e jos saan kympin matikasta.
Pappa on entinen matikan lehtori. Muista kouluaineista en saa mitään.
Papalla on pöytälaatikko täynnä viiskymppisiä. Se tyhjensi yhden
tileistään ja pani rahat pöytälaatikkoon. Siitä se jakelee viisikymppisiä
lastenlapsille jos tulee matematiikan kokeesta kymppi.

4

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukasaaaaa

naapurin pappa antaa mulle satasen aina kun tarviin mutta sen eteen se saa puristella mun tissejä vaikka ne ei ole isot, joskus se haluaa kokeilla myös onko pimppiin kasvanut karvoja, matikkaan tämä nyt ei liittynyt

• mää saan munaa joka kerta ku tulee nelonen ja se on kivaa.

• Hyvinmuttunnetaan

Mä saan aina tonnin, kun saan jostain kokeesta kiitettävän. Ei kai tarvi sanoa, että oon edelleen persaukinen...

• Fillari_palkaksi

Kahdeksasluokkalainen poika tuli koulusta kotiin, ja äiti tavan mukaan kyseli, miten koulussa oli mennyt. Poika kertoi, että heillä oli ollut sukupuolikoulutusta ja hän oli rakastellut ensimmäisen kerran elämässään ja vielä opettajan kanssa.

Äiti tietenkin kauhistui suunnattomasti, mutta isä oli ylpeä pojastaan, nyt pojasta oli tullut mies. Lähdettiin heti ostamaan maastopyörää, jota poika oli mankunut pitkin kevättä. Pyörä maksoi paljon, mutta isä maksoi mukisematta, pitäähän miehellä pyörä olla.

Kotimatkalla isä kysyi pojaltaan, meinaako tämä työntää pyörää koko matkan. Poika sanoi, että on tuo takapuoli niin kipeä sen rakastelun jälkeen, ettei kärsi oikein ajella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe