Monimutkainen kuvio

Eläkesäästäjä

Olen tässä useita vuosia vuokrannut uusia asuntoja.
Eräässä kaksiossani asui suomalainen nuori nainen useita vuosia.
Muutama kuukausi sitten hän ilmoitti että saa lapsen ja lapsen isä muuttaa samaan asuntoon.
No ei aikaakaan kun tuli ilmoitus että he muuttavat isomapaan ja halvempaan asuntoon, asia oli siltä osin kunnossa.
heidän muutettuaan jouduin siivoamaan koko asunnon kun joka puolella oli tahroja ja kylppäriä ei oltu siivottu varmaan kertaakaan 3 vuoden aikana.
Samalla näin vuokralaisen kumppanin nimen ovessa, ei ollut suomalainen nimi.
Tämä mies aloitti kiistelyn siivouksen tarpeellisuudesta mutta suostui sitten siihen että vuokravakuudesta vähennetään 300€ (siivousfirman laskun mukaisesti).
Sitten tämä mies lähetti tekstiviestillä ilmeisesti tämän naisen sukulaisen nimen ja tilinumeron että maksaa vuokravakuus sinne.
En hyväksynyt moista vaan halusin nimen omaan vuokralaisen ilmoittamana tilinumeron jolle vakuus maksetaan, sen hän sitten lähetti (en edes tarkistanut oliko tilinumero sama).
Tämä järjestely ei sitten sopinut miehelle vaan hän lähetteli viestejä ja soittikin ja äkisi kun en kelpuuttanut hänen lähettämää tilinumeroa, ei millään tajunnut kun kerroin ettei hän ollut vuokralaiseni.

Ilmeisesti kultuuriero oli takana ja hän halusi miehenä päättää kaikesta, otti ilmeisesti kunnian päälle kun en hänen ilmoituksia noteeranut miksikään.
Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?

3

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissäNainenSielläOngelma

      Naiselle on riskialtista vuokrata asuntoa, koska usein naisen kumppaniksi ilmaantuu epämääräinen mies, joka ottaa naisen ja asunnon hallintaansa, toinen miestyyppi, joita naiset löytävät jostakin, saa mustasukkaisuusraivareita ja hajottaa asuntoa.

    • Kaketus77

      No ehkä vuokralaisesi ja Muhammed olivatkin jo eronneet ja mies halusi rahat omalle tililleen erehdyttämällä.
      Teit aivan oikein kun et maksanut tuntemattomalle rahoja,,

    • pettäjiäääää

      Juu niille ei riitä että pääsee pesään..... Pitää myös saada rahat. Hyvin toimit. Pitää muistaa ketkä ovat sopimuskumppaneita!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1182
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      975
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      57
      740
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe