Kilpailu kouluissa kuviksen tunnilla käyntiin! Suunnitelkaa itse kiusaamisen vastainen kuva ja painattakaa paitaan. Annoin tällä palstalla yhdelle kiusaamisesta kertoneelle jo vinkin siitä. Kiusaaja on kirpun kokoinen ja useamman kiusaajan ryhmä olisi "kirppusirkus". Tekstinä voisi olla vaikka "kiusaaja = kirppu!", "oletko kirppusirkuksen jäsen, vai meidän muiden puolella?" Kiusaaminen voisi vähentyä jo ihan sillä, että nämä kiusaajat osallistuisivat myös itse paidan ideointiin.
Olisi myös ihan vallan tÖrkeää, jos "olen kirppu" tai "olen pelkkä kirppu"- aiheisen t-paidan saisi lahjoitettua omalle kiusaajalleen isomman porukan läsnäollessa. Siihenhän eivät tietenkään opettajat suostu, mutta olisi hienoa aloittaa uusi perinne, vähän vastaava kuin hymypoika- tai hymytyttöpatsaiden antaminen luokan tai koulun esimerkkioppilaalle. Olisiko monta halukasta tämän kyseenalaisen kunnian vastaanottoon?
T-paita- kampanja käyntiin!
kirppusirkus
3
<50
Vastaukset
Se tunne ku svedut ajaa kuninkaan muna
Merkkisillä autoilla jos niil on rahaa- Puhdistaja
Siinähä vois vaikka muistuttaa minkä takia Pekka-erik ja Matti ampui koulukiusaajansa, kaikille heidän vietinsä ei ole mennyt perille!
- puhdasta
Paidan tekstit ja kuvat vois vaikka muistuttaa, siitä minkä takia Pekka-erik ja Matti ampui koulukiusaajansa, kaikille heidän vietinsä ei ole mennyt perille!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074416- 1862451
- 641452
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961171- 1231089
- 711036
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?951006Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131967- 105943
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54865