Nii pojat mitä mieltä oisitte jos teidän luokkalainen tyttö jonka oot tuntenu jotai puol vuotta ja on ollu kaks kunnollista keskustelua kysyis teiltä onko tänää mitää niinku jos voitas hengata
Pojat! Mitä mieltä
Epävarma_13v
8
88
Vastaukset
- Itekki_haluisi_kysyy_13v
Juu, toioivottavasti en oo minä se poika....
- Epävarma_13v
Oon Espoost
mäki bro
- Juukysyvaa12
Juu kysy vaa jos et näytä sillan alla asuvalta peikolta. Jos näytät tunge kaktus perseesee
- Epävarma_13v
Nii mut siis mitä mieltä oisit?
- Bbsklsk
Sanoisin varmaa ok ja jos tykkäisin hänestä nii toivoisin että hän ei ajattele että en tykkään hänestä ku en muuta pysty sanoo
- Eero888
Panisin heti.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097