Vitun nörtit!

Voin kuvitella teko-onnellisen ydinperheen pelleilemässä metsässä kaiken romun ja GPS-laitteiden kanssa. Miksette pelaa vaikka lautapelejä ja käy patikoimassa? On kyllä niin pelleä touhua, että menkää itteenne.
Ilmoita

pakko geokätköilyä harrastaa.

Mutta tietääkseni se kätköily on ihan luvallista ja sallittua, eikä siihen sinun kommenttejasi tai lupaasi tarvitse kysyä.
1 VASTAUS:
löysin hyvän kätkön puusta harmi et linnunpesä oli siinä jätin kätkön rauhaan ja aattelinkin kätköillä metsissä silloin kun koiraa saa pitää vapaana metsässä.
+Lisää kommentti
Kateellisen puhetta.
1 VASTAUS:
kätköilystä tulle niin viisas olo kun pystyy päättelee oman paikkansa,mukava ulkoilla ja pitää jokamiehen oikeudet ajan tasalla
+Lisää kommentti
Aloittajalle: Miksi luulet sinun kuvittelusi olevan kenellekkään muulle kuin sinun pikku pikku minällesi mikään arvoinen.
-kuvittele sinä vain rauhassa pikku pikku sielussasi mitä nyt pikku mieleesi tulee
Ilmoita
Kävin kerran ulostamassa geokätköpurkkiin.
1 VASTAUS:
tyydytyksen himollesi?
+Lisää kommentti
Aloittajalle: tuon voi sanoa myös ehdottamillesi lautapelien ja patikoinnin harrastajille, oikeastaan MINKÄ TAHANSA harrastajille. Harrastatko itse jotakin, tai varmuuden vuoksi ylipäätään yhtään mitään?
Ilmoita
En halua istua ja pelata lautapelejä. Liikun mieluummin luonnossa ja etsin hauskoja kätköjä.
1 VASTAUS:
Sama täällä.
+Lisää kommentti
Yleensä ihmiset valittavat siitä, mihin eivät itse pysty tai kykene! Kateellisten marmatusta!
Ilmoita
Oon työtön perheenisä. Jos geokätken pärssilmäni skutsiin, kasvaako se korkoa, ja voinko mennä pörssiin sen kaa?
1 VASTAUS:
kysyä jostain pankkipalstalta ... että korkoa ??? Ja pörssiin ???
+Lisää kommentti
Ei muuta, mutta että sun mielestä ihmisen harrastuksen pitää aina olla perheen kanssa tapahtuvaa? Ei mulla muuta.
Ilmoita
Niin on niitä varmasti parempiakin harrastuksia, en minä sitä epäile. Vaikkapa nyt golf. Se se vasta on hienoa. Ehkäpä alan pelailemaan sitä sitten, kun tämä oli niin huono harrastus.
2 VASTAUSTA:
Nämä GEO-staattiset kätkeilijät metsissä saattavat kuulua samaan ryhmään jotka "kätkeilevät" maastoon, piikkejä ja myrkkyjä sisältäviä makkaroita koirille syötäväksi.
mutta niin SAATTAVAT kuulua myös keramiikan keräilijätkin. Tai pasianssin pelaajat.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vitun nörtit!

Voin kuvitella teko-onnellisen ydinperheen pelleilemässä metsässä kaiken romun ja GPS-laitteiden kanssa. Miksette pelaa vaikka lautapelejä ja käy patikoimassa? On kyllä niin pelleä touhua, että menkää itteenne.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta