Kun kuljen katua ja näen ulkomaalaisia. Ketkä he ovat? Suomalaisia?
Mistä he tulivat ja miksi ovat täällä? Kuka määrää tästä, että Lapissa on Afrikkalaisia? Sehän on epänormaalia, ajattelemme.
Rainbow on Rauhaa ja Rakkautta, joka iästä, rodusta, sukupuolesta ja yhteiskunta asemasta riippumatonta eloa. Ihmisen vastuu on välttää sotia ja edistää rakkautta.
Kotimaan menetys ei tarkoita kuolemaa. Se tarkoittaa muutosta.
Ihmisen joka syntyi 2000 luvulla on joka tapauksessa luovuttavaa Kaikesta, ikään kuin joku suurempi voima tahtoisi ottaa vuorotelleen jokaista ihmisessä olevaa osaa, jotta tarkastelisi sitä läheisemmin luupin avulla. Ikään kuin joku Jumala ottaa vuorotelleen sinun työpaikkasi, perheesi, kotimaasi, psyykkesi, jotta saisi pestä sitä ja tarkistaa mahdollisten muutosten varalle. Ihmiset itkevät tai nauravat, pelkäävät tai iloitsevat.
Sellainen tarkistus on Maailmanlaajuista. Se näkyy viimeisimmillään silloin kun sinä et kasvata ruokaa itse, kun ostat kaupasta kännykän, kun kotona on televisio, kun ihminen lentää avaruuteen ja kun nainen ei halua synnyttää, josta on löydettävä ratkaisua.
Silloin toteamme, että emme selviää. Silloin pyydämme apua toiselta ihmiseltä. Silloin maahan saapuu Afrikkalaisia ja me halaamme heitä ja me menemme naimisiin heidän kanssa. Silloin nukumme rauhassa.
Vesimies on uudistaja. Sininen ja violetti väri. Lännen vuoro puhua, josta on syntyvä uusi vapahtaja - niin uskovat buddistit. Se on tekniikkaa, kommunikaatiota, innovaatiota, naisia ja lapsia.
En ole lapsi enää, enkä osaa sanoa, mitä lapset käyvät. Uskon itse lasten paratiisiin ja että heillä on ihan heitä varten henkiset oppaat. Ja että he voittavat sittenkin.
On paljon ihmisiä, jotka ovat sokeita, mutta Vesimiehen aika on armotonta, sillä jos luulee, että on parempi kuin muut, niin erehtyy, sillä jokainen ego rikkoutuu. Tuntuu kuin ihminen ei osaisi puolustautua enää ja kun hänelle kertyy voimia rahan, tiedon, tahdon, elinvoiman ym muodossa, niin se otetaan pois kaikkien ihmisten käyttöön. Aikamme on sosiaalista.
Suomen ei pidä olla pelästynty, että ihon väri tummuu. Vaikka se tummuu, niin Suomi on edelleen valkoinen.
Suurin haaste on materialismin voitto, sillä tekniikan ylivoitto on tehnyt ihmiset egoiksi. Varauden kasvu on tehnyt Lännestä egon. Materialismi voitetaan henkisyyden opiskelulla. Elämä on henkistä, mutta toisilla menee pitkä aika ymmärtää sitä. Lisäksi avaruus on länsä, mutta se ei poista humaanisuutta, henkisyyttä, vaikka pitää olla erittäin ylipraktinen, jotta tajuaisi kuinka avaruudessa selviytyy. Tätä varten harjoittelemme. Ja aika vasta valkoi. Humanismi on voimissaan myös toisilla planeetoilla.
Lasten hoito on kääntymässä jotenkin uusien päämäärien tarkoituksen mukaiseksi. Vaikka ei haluttaisi, niin joutuu myöntämään. En ole jumala, olen ihminen, - ajattelen.
Kotimaan menetys. News 2000
vihalintu
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623