Muuttuuko tulot jos käyn maanatait töissä?

työtönautokuski

Olisi töitä maanantaisi 5,5h eli kuukaudessa 22h palkka jotain 13e/tunti. Vaikuttaako tukiin. Saan asumistukea 290 päivärahaa n520e tt-tuki n120e.

3

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venkuraattori

Tienaisit siis noin 300 euroa. Uusien lakien mukaan tämän ei pitäisi vaikuttaa päivärahaan, mutta tulojen noustua toimeentulotuki loppuu. Asumistuki tuskin pienenee.

• suosittelennn

Saat täyden työmarkkinatuen, jos palkkasi on enintään 300 €. Asumistukeen on myös tuo 300 euron suoja. Kyllä töistä saatava raha aina mukavampaa on, ainakin omasta mielestäni. Yleensä on myös niin, että töissä oleva saa helpommin töitä. Eli kun olet edes osa-aikatyössä, niin mahdollisuutesi työllistyä kokopäiväisesti paranevat. Itsekin olen osa-aikatyöläinen ja rahan ohella pidän tärkeänä tiettyä rytmiä, mikä töissä ollessa elämään tulee. Vapaapäivät tuntuu monin verroin mukavammilta kuin jatkuva työttömyys. Samoin on mukava nähdä työkavereita. Kenties olisit oikeutettu myös työterveyshuoltoon, mikä olisikin iso etu.

• Ja jos jokatapauksessa sossun pitää jättää nettotulosta 20% huomioon ottamatta. Varmasti ottavat tuon ylittävän osan tulona huomioon, Itse lähtisin valittamaan lakimiehen avustuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5756
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2949
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      158
      2647
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2469
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82