kanin nylkytys

Ongelmakani

Uroskanini.alkoi tänään.nylkyttämään kättäni, joka ei.ollut tosiaankaan.kivaa xD mutta siis kani täyttää parin viikon päästä vuoden. Saako nylkytyksen pois vai lähteekö se itsestään vai pitääkö leikata? En.millään haluaisi leikkauttaa sitä. Ja voiko tuo tulla vielä pahemmaksi se on sisäsiisti ja jos alkaa ruikuttelemaan kunnolla niin en kestä sitä. Yritän ainakin opettaa että se ei käteen nylkyttäisi. Kauheasti se myös kurnuttelee ja "tuhisee".

4

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pippurikani

      Mulla on saman lainen hormooni hirvö (tosin 3v) ite vaan otan yleensä käden pois ja tarjoan siksiaikaa jotakin muuta tekemistä. Lähden pois hetkeksi (10 min) ja tulen takaisin. Meillä toimii. ;)

    • ongelmakani

      Okei! Itsekin oon nyt kokeillut vetää kättä pois ja kyllä se sen tajuaa.. jos vaikka rauhoittuisi sitten kun ikää tulee mutta tosin en haluu viedä leikkaukseen. :) toivon että juuri toi nylkytys nyt riittäis ettei vaan alkais just kusee joka paikkaan D: hormoonit taitaa vähän hyrrätä :-P

      • Pippurikani

        Mäkään en halua leikata, koska pelottaa että kanin täydellinen luonne katoaa.


    • mulla hoidos "paremman puoliskon" uroskani onhan Kanin nimi Aapo ja kanssa juurikin vähääylitte vuoden ja nylkyttää mielellään jalkaani jossa villasukka... ei tosiaankaan kivaa mutta ei ainaskaan vielä olla ajateltu leikkausta, ei pissaile vapaanaollessaan eikä kakkaile...Luonne <3 mies koki samaisen käsivarteen joka paljas eikä tykänny kans mutta minkä voi kun iski himo Aapolla "omaansa" kohtaan? ;-/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe