Aattelin ostaa jonkun crossin mökille oon 13v ja mulla ei oo ollu crossia ennen onko teillä jotain hyviä neuvoja mitä pitäisi ostaa. (Mielusti 1000€ kieppeilä tai alle)
uus crossi mökille
7
199
Vastaukset
- kannattaakoehkäei
Jos haluat crossin, jossa on alusta, niin osta japanialainen, mutta jos kelpaa mikä vaan, niin sitten kiinanpommi.
- MatiasKoski
Voitko ehdottaa merkkiä tai mallia
- MatiasKoski
Ei kiinalainen
- kannattaakoehkäei
Honda, Suzuku, Kawasaki, Yamaha, KTM,
Noista löytyy varmaan sopiva. - MatiasKoski
kannattaakoehkäei kirjoitti:
Honda, Suzuku, Kawasaki, Yamaha, KTM,
Noista löytyy varmaan sopiva.Ok aattelin ostaa mad cown 90cc:n tai 120cc:n onko se kestävä ja hyvä ?
- Jabsui
MatiasKoski kirjoitti:
Ok aattelin ostaa mad cown 90cc:n tai 120cc:n onko se kestävä ja hyvä ?
Vitut on! Kaikki kiinalaiset on vaan paskaa... Älkää ostako, uskokaa euromopoja tai japsi laatupelejä kandee ostaa ;)
- piikkinelari
pienet koneet kestää aina huononmin vähintään 125 harraste malli jossa huolto vapaanpi tekniikka.japseja saa tonnilla noin 10vuoden vanhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1021081