voiko 10 vuotiaalla ostaa hamsterin
tarvin apua
3
65
Vastaukset
- anitta2
Toki voi,mutta päävastuuhan on aikuisella.näin meillä ainakin toimii. Ei kymppivuotias jaksa olla hereillä hamsterin hereilläoloaikaan:yöllä. Mukavaa tosin mm. Viikonloppuisin kun pikku hamu odottaa pääsyä jalottelemaan aamupuolella.lähinnä eläimen seuraamiseksi ja huolehtimaan opettelemista on kymmenvuotiaan rooli. Oli eläin,mikä hyvään.
- voivoivoivoivoi
Opettaa hyvin vastuuta lapselle. Tietenkin käsittelyssä ja totuttelussa kannattaa olla mukana. Tee myös lapselle selkeäksi että hamsteria ei saa herättää päivällä, siihen ne voi jopa kuolla.
Mutta kyllä minun mielestäni voi. :) - Hamsteriasiantuntija
Jos lapsi on "aika" vastuullinen niin tietenkin hän voi huolehtia siitä mutta päävastuu on tietenkin aikuisella. Mutta en ihan suosittelisi sen ikäiselle vielä "omaa" hamsteria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810