Käytättekö siivouspalvelua

i000000000000i

Mulla käyttö rajoittuu:

2xikkunanpesu/vuosi
2x täyssiivous/vuosi------> ajallisesti 4-5h/krt

19

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma-jälki-paras-jälki

Vain itseltä tilattuna, välisiivouksineen, ja ne kaikki harkinnan mukaan ja viitsiikö. Usein vastaan itselleni, että tilauskirja täynnä, ei ehdi. Kun kivempaa on vaikka tämä, lojua sängyssä ja naputella vastausta tuohon kinkkiseen ja tärkeään kysymykseen.

• siilimuori3

Niin minunkin anoppini 84-vuotias tuumasi vielä viime vuonna mutta nyt on taipunu siihen et verhot käy vaihtamassa joku muu ja siivouspalvelu kahden viikon välein. Valmisruokaakin hakee paikalliselta ruoanvalmistajalta.

• eppu2

En tarvitse minkäänlaista apua arkeen. Ainakaan vielä. Sitähän sanotaan, että tulevien päivien päälle älä valoja vanno, sillä niiden kulku on tuntematon.

• Mikä_milloinkin

Käyttäisin, jos se olisi järkevää. Mutta miten pienessä asunnossa, kun saa ensin nostella kaikkia tavarat pois tieltä, jotta siivooja pääsee siivoamaan?

Sitä paitsi jatkuvasti ei tarvitse siivota. Ja ikkunat voi pestä sitten, kun muuttaa pois asunnosta.

• fönster

Ikkunan pesun voisi teettää kerran vuodessa, jos ei olisi niin kallista. Lapseni oli teettänyt ikkunoiden pesun, viisi huonetta, 90euroa.

• kirkasta-kerralla

Muutamille ikäihmisille olen tehnyt ikkunapesut ilmatteeksi kerran vuodessa. Pitää osata tehdä hyväntekeväisyystyötäkin. Kylhän siihen leivoskahvit on suotuisaa saada. Yks mummo on kyllä huikee ja ovela. Käy salaa laittamassa viiskymppisen mun takin johonkin taskuun tai välinekasssiin. Hän kokee, että ilmainen on liian raakaa hyvettä.

• turhia-ongelmia-on

vanha ihminen ku on vieraskorea,

--
      Käyttäisin jos raha riitäisi siivouspalvelun käyttöön,
      toinen joka tympii on siis kiusallista,
      tunne olevani siivojan tiellä, kun vieras ihminen tulee siivoomaan,
      enkä itte jaksa enkä halua osallistua työhön,
      ja yksin en siivoojaa uskalla jättää kun ei tunne ihmistä,
      se siinä suurin este on kun ei kehtaa ja tuntee olevansa siivojan tiellä,

• näin.minä

Siivous käy kätevästi, turhat kalusteet ym. roinat pois, siisti laminaatti lattia ei kaipaa montaa mattoa, imuroint,i siivouslastalla pyyhkäisy 60 neliön asunto on siisti puolessa tunnissa.

• hytinäx1

Niin mutta kun eihän se riitä, kaikki kukkapurkit pois ikkunalaudoilta, viedä ulos tyynyt ja matot, pyyhkiä pölyt joka paikasta, pyyhkiä keittiössä kaappien kaikki pinnat sisältä ja ulkoa ja päältä. Imuroida sälekaihtimet, sohvat ja lattiat Luututa lattiat, siivota kylppäri ja puistella ne viltit ja matot ja tyynyt.
        Ja järjestää kaikki takaisin paikoilleen. Kyllä mulla menee vähintäänkin 2 tuntia.

• PuhtausPuoliruokaa
        hytinäx1 kirjoitti:

Niin mutta kun eihän se riitä, kaikki kukkapurkit pois ikkunalaudoilta, viedä ulos tyynyt ja matot, pyyhkiä pölyt joka paikasta, pyyhkiä keittiössä kaappien kaikki pinnat sisältä ja ulkoa ja päältä. Imuroida sälekaihtimet, sohvat ja lattiat Luututa lattiat, siivota kylppäri ja puistella ne viltit ja matot ja tyynyt.
        Ja järjestää kaikki takaisin paikoilleen. Kyllä mulla menee vähintäänkin 2 tuntia.

Täyssiivous niin että se on kunnolla tehty huippuammattilaisen tekemänä on yksi suurempia nautintoja. Avaimen annan ja 4-5 tunnin kuluttua tuleen kotiin maksamaan, yhtään huonekalua en siirrä enkä muutakaan.
        Tämä tapahtuu AINA toukokuun alussa ja 2pv ennen joulua. Kaksi kertaa vuodessa yht. 250-350€, josta tulee kotitalousvähennys. Siivousliikkeen naisella on kaikki siivousvälineet mukana, mitään ei tarvitse valmistella etukäteen, muuta kun laittaa puhtaat lakanat ja tilavaatteet esille, jouluna myös matot, jotka pesetän pesulassa.

• Venakkoko-siivoaa

""Avaimen annan ja 4-5 tunnin kuluttua tuleen kotiin maksamaan,""

Haiskahtaa hämärältä jos työ pitää maksaa heti! Rehelliset firmat toimivat lähettämällä laskun maksuajalla 14 päivää netto.
        Oletko tarkistanut taustat?

• siivapu

RAHAKKAAT IKÄIHMISET KERJÄÄ ILMAIS APUJA . ei niille köyhän siivous palvelu kelpaa vaikka 10e tunti tekis kunnon siivouksen. pienempi tuloiset ikä ihmiset kyllä on siistejä ja niille olenkin saanut käydä siivoomassa. ja ovat kiitollisia tarjoavat kahvin ja maksavat . MITÄ RIKKAANPI SEN KITSAAMPI JA SIKA . NÄHTY ON.

• siilimuori3

Jos hoksaavat asenteesi, tarkistas se.

• vaki-työtä-tiedossa

Missä saa 10 euroa tunti kunnon siivouksen, heti tänne,

• siivapu
        siilimuori3 kirjoitti:

Jos hoksaavat asenteesi, tarkistas se.

jaa mikä asenne ?? eikö totuuta voi sanoa. minulla on muutana ikäihminen joilla olen käynyt ei rikkaita ei saa kotitalous vähennystä , mutta on reiluja ja siistejä. kaveri käy joskus hyväntekeväisyys paikoissa ja hän sano että vain rikkaat pyytää ilmais apuja ja ei edes juotavaa anna oli sanonut että tuo juomas tullessa. vettä onneks sai. tässä ei mikään minun asenne vika ole vaan siilimuorin tapaset.

• Ikkunan pesuun olen ostanut siivouspalvelun. Kylillä on 80 neliötä, yksin ollessa en edes käy päivittäin kun kahdessa huoneessa, joten harvoin siivoan muuta kun keittiön ja makuuhuoneeni. Vaihtaisin pienempään asuntoon mutta ei mene kaupaksi, mieluummin vuokralle, olisi huoletonta.
      Mökillä pitäisi tyhjentää vintti ja aitta, ne ovat samanlaisia kuin telkkarin hamstraajilla. En ole kiintynyt vanhoihin tavaroihin enää, mutta ei saa aikaiseksi, on iso homma.

• Paa-myyntiin

Järjestä sinne paikallinen kirpputori. Pistät esineille ja tavaroille hintalaput, ilmoitus paikalliseen lehteen tai Osuuskaupan ilmoitustaululle. A`vot. Asiakkaita on solkenaan ja vievät tavarat mennessään. Ei kaatopaikka eikä muitakaan kuluja.
        - Järvisen puusukset 10 euroa pari
        - Sauvat 2 euroa
        - Vanha trukki 5 - 10 euroa
        - Iso-isän olkihattu 50 euroa
        - Tapio Rautavaara savikiekkolevy 100 euroa
        jne jne jne
        - Joka-kodin Tieto-Fakta kirjasarja (ilmainen)

• siivapu

hyvä mielikki neito kun kevät saapuu voisin tulla avittamaan sinne mökille . Jos kiinnostaa laitan yhteys tiedot .t. siivapu .

• En käytä vakinaista siivouspalvelua, mutta odotan kesää.
      Kunnan kanssa yhdessä palkataan, eli kunta maksaa osan ja minä osan, yläasteen lopettavia nuoria. Sitten meillä siivotaan kunnolla. Tosi ahkeria ja fiksuja nuoria viime kesänä. Ovat käyneet avittamassa kesän jälkeenkin ja kertomassa kuulumisiaan. Toivottavasti ensi kesänä sama systeemi myös pyörii.
      Viime kesänä kaikki halukkaat nuoret työllistettiin tällä kuviolla ja ensi kesäksi keksisin heille jotain muutakin kivaa puuhaa kuin siivoamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe