Monet ihmiset tykkää pakkasesta,mutta minä inhoan kyllä sydämmeni pohjasta.Ei se pikkanen haittaa,mutta kun menee yli -15,niin sitten on liikaa. :/
Ootteko vilukinttuja vai voisko kuvitella, että menette vaikka ihan ilkosillanne lumihankeen pyörimään niinku jotku ihmiset tekee? :)
Onkos palstalaiset pakkasihmisiä? :)
206
441
Vastaukset
- Semmostapa
Ei haittaa muttei huvitakkaan
Hauska vastaus. :)) Sulla ei sitten ole mitenkään hätäpäivää noitten pakkasten takia. :)
- Semmostapa
tinttu-liina kirjoitti:
Hauska vastaus. :)) Sulla ei sitten ole mitenkään hätäpäivää noitten pakkasten takia. :)
Eipä se tässä sisällä köllötellä ja korkeintaan kipasta ulkona pakkasen purtavana kevyessä vaatetuksessa. Lenkit jääköön keväämmälle. Kuntosalin lämpöön korkeintaan joulukuum kinkkuja sulattelemaan.
Semmostapa kirjoitti:
Eipä se tässä sisällä köllötellä ja korkeintaan kipasta ulkona pakkasen purtavana kevyessä vaatetuksessa. Lenkit jääköön keväämmälle. Kuntosalin lämpöön korkeintaan joulukuum kinkkuja sulattelemaan.
Juuri noin..Mitäpä sitä turhia sinne menee jäätymään,jos ei ole mikään pakko. :)
- Semmostapa
tinttu-liina kirjoitti:
Juuri noin..Mitäpä sitä turhia sinne menee jäätymään,jos ei ole mikään pakko. :)
Jeps :)
- 6etype786
tinttu-liina kirjoitti:
Sine voi otta teme kimeeri mukana trollatessa ollako hyve laitta sinen nummer tenne vainottavana varo.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14064062/hei-mika-tai-kuka-on-kimeeri
- PakkasSuomalainen
Kumpa pian tulis pakkanen,siitä suomalaiset tykkää niin.Näin lauloi Papu ja Pojat yhtye.Kyllä omalla kohdallani valitsen ennemmin pakkasen,kuin helteet.
Muistan tuon laulun.No onhan tuo pakkanen siinä mielessä parempi,että vaatteita pukemalla siitä selviää jotenkin.Kovalla hellesäällä taas ei oikein mikään helpota.
-5 on aika sopiva pakkaskeli talvella. :)- Lue-Kamalistus
tinttu-liina kirjoitti:
Muistan tuon laulun.No onhan tuo pakkanen siinä mielessä parempi,että vaatteita pukemalla siitä selviää jotenkin.Kovalla hellesäällä taas ei oikein mikään helpota.
-5 on aika sopiva pakkaskeli talvella. :)Heipähei. Mitä tykkäät tästä pakkasen kamaluudesta miten kaikki koivuhakalaiset olivat mahdollisessa vaarassa paleltua hengiltä -33C pakkasessa sähkökatkon yllättäessä kodeissaan?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14071658/sahkot-poikki-koivuhaassa!
Itse tykkään parhaiten kesästä. Mutta tässä tammikuussa talvessa, on se hyvä puoli että päivänvalo lisääntyy. Tekee hyvää mielialallle.. :)
Minäkin olen palelevainen, mutta laitan kunnolla vaatetta niskaan kun ulos menen pakkaseen..Minäkin rakastan kevättä ja kesää. :) Pienin askelin tuo päivänvalo lisääntyy ja sitten näkee jo eteensäkkin. ;)
Todella kiva Kittie kun tulit.Älä enää häivy mihinkään....ikinä eikä koskaan. ;)tinttu-liina kirjoitti:
Minäkin rakastan kevättä ja kesää. :) Pienin askelin tuo päivänvalo lisääntyy ja sitten näkee jo eteensäkkin. ;)
Todella kiva Kittie kun tulit.Älä enää häivy mihinkään....ikinä eikä koskaan. ;)Aurinko ja vihreä luonto on vaan niin mahtava.. <3
Oli nyt lunta ja pakkasta vaikka kuinka paljon.. Niin ei haittaa, kun ollaan jo kevättä kohti menossa. :)
Tuo loka-joulukuun pimeä vuodeaika on pahin aika.. : /
En minä kokonaan katoa, älä huoli Tinttu! :)Kittiechihu kirjoitti:
Aurinko ja vihreä luonto on vaan niin mahtava.. <3
Oli nyt lunta ja pakkasta vaikka kuinka paljon.. Niin ei haittaa, kun ollaan jo kevättä kohti menossa. :)
Tuo loka-joulukuun pimeä vuodeaika on pahin aika.. : /
En minä kokonaan katoa, älä huoli Tinttu! :)Tuo asia nyt piristääkin,että kevättä kohti painutaan. :) Minustakin tuo loppuvuosi on niin ankeaa aikaa pimeyden takia.Jouluvalot sentäs vähän piristi.
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo asia nyt piristääkin,että kevättä kohti painutaan. :) Minustakin tuo loppuvuosi on niin ankeaa aikaa pimeyden takia.Jouluvalot sentäs vähän piristi.
Joo, nyt ollaan jälleen paremmalla puolella, kun päivänvalo lisääntyy.. <3
Tuo pimeä vuodenaika tekee minut oikeasti sairaaksi.. : /Kittiechihu kirjoitti:
Joo, nyt ollaan jälleen paremmalla puolella, kun päivänvalo lisääntyy.. <3
Tuo pimeä vuodenaika tekee minut oikeasti sairaaksi.. : /Kiva Kittie,ku sulla on nyt mukavampi olla.<3
tinttu-liina kirjoitti:
Kiva Kittie,ku sulla on nyt mukavampi olla.<3
Kiitos! Kyllä se tästä pikkuhiljaa.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Kiitos! Kyllä se tästä pikkuhiljaa.. :)
Mä tulin kyllä nii iloseks tuosta! :)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä tulin kyllä nii iloseks tuosta! :)
Ja huomenna lähden taas kuntoutumaan, pitkästä aikaa.. Tässä olikin pitkä loma huonon voinnin takia.. Mutta, päivänvalo, lekuri ja mömmöt kai tepsii? ;)
Kittiechihu kirjoitti:
Ja huomenna lähden taas kuntoutumaan, pitkästä aikaa.. Tässä olikin pitkä loma huonon voinnin takia.. Mutta, päivänvalo, lekuri ja mömmöt kai tepsii? ;)
Muitten seura varmasti piristää sit lisää.:)
Kittiechihu kirjoitti:
Mömmöt ja auringonvalo tepsii aina ;-) Meikä tsemppaa.. Oot kuin uudestisyntynyt muutaman viikon päästä :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Mömmöt ja auringonvalo tepsii aina ;-) Meikä tsemppaa.. Oot kuin uudestisyntynyt muutaman viikon päästä :-)
Thänks! :D
tinttu-liina kirjoitti:
Muitten seura varmasti piristää sit lisää.:)
Juuh, se myös. Kaverit siellä kuntoutuspaikassa on myös iso plussa. :)
- lällälläääää
Kittiechihu kirjoitti:
Juuh, se myös. Kaverit siellä kuntoutuspaikassa on myös iso plussa. :)
hullut joutuu kuntoutukseen.
lällälläääää kirjoitti:
hullut joutuu kuntoutukseen.
En joudu, vaan menen vapaaehtoisesti. Ja miten muka pidät minua hulluna? PÖÖÖÖÖÖ!!!
Kittiechihu kirjoitti:
En joudu, vaan menen vapaaehtoisesti. Ja miten muka pidät minua hulluna? PÖÖÖÖÖÖ!!!
Huh ku sä säikäytit mut :D No ei vaiskaan... Sä et kuiteskaan nii hölmö oo et kieriskelisit lumihanges tai menisit avantoon pelkkää kokeilunhaluas niinku täs jotku tekee... ;) Et älä välitä tollasist heitoist :)
- Kunhankiusaan
Kittiechihu kirjoitti:
No ei vaiskaan. :D
artagnan kirjoitti:
Huh ku sä säikäytit mut :D No ei vaiskaan... Sä et kuiteskaan nii hölmö oo et kieriskelisit lumihanges tai menisit avantoon pelkkää kokeilunhaluas niinku täs jotku tekee... ;) Et älä välitä tollasist heitoist :)
No ei kai esim. avantouinti hölmöä ole, eikö se ole vastustuskyvylle hyväksi? Mutta, joo.. Lumeen en kyllä menisi nakuna kieriskelemään.. Hrrrrrr....
Niin, ei me mielenterveyspotilaat olla vaarallisia, ainakaan minä ja muut jotka kuntoutumassa käyvät. :)Kittiechihu kirjoitti:
No ei kai esim. avantouinti hölmöä ole, eikö se ole vastustuskyvylle hyväksi? Mutta, joo.. Lumeen en kyllä menisi nakuna kieriskelemään.. Hrrrrrr....
Niin, ei me mielenterveyspotilaat olla vaarallisia, ainakaan minä ja muut jotka kuntoutumassa käyvät. :)Nykyään mua arveluttaa tosi paljon, jos joku puhuu avantouinnin positiivisista terveysvaikutuksista... Mun oman kokemuksen perusteella en ehkä uskaltaisi suositella :((
Kittiechihu kirjoitti:
Niin, ei me mielenterveyspotilaat olla vaarallisia, ainakaan minä ja muut jotka kuntoutumassa käyvät. :)No en mä sua pelkää ;) Nauratti sit vaan toi PÖÖÖÖÖÖ... :D
- Tuttuajuttua
Kittiechihu kirjoitti:
Niin, ei me mielenterveyspotilaat olla vaarallisia, ainakaan minä ja muut jotka kuntoutumassa käyvät. :)Hullut kissanaiset ainakin on ne kynsii naamasta kuulemma? Niillä on kissojen levittämä aivoloinen päässä joka aiheuttaa skitsofreniaa.
- lumi-pelkääjä
Kittiechihu kirjoitti:
Niin, ei me mielenterveyspotilaat olla vaarallisia, ainakaan minä ja muut jotka kuntoutumassa käyvät. :)Mitä mieltä olet pilaako pakkaslumi nämä maakuntaviestit kokkolalaisilta?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14071858/maakuntaviesti-lahempana-kokkolaa! Kittiechihu kirjoitti:
Niin, ei me mielenterveyspotilaat olla vaarallisia, ainakaan minä ja muut jotka kuntoutumassa käyvät. :)jep. se on vaan silleen et kuka vaan voi sairastua. ei se kohdettaan valikoi. viljelijöilläki on kovasti tota loppuunpalamista. pahin vaiva kait mitä ihmisellä voi kumminki olla on toi asenne vammaisuus et lauotaan päin näköä mitä sattuu. et jätä tommoset kommentit vaan omaan arvoonsa :)
temmirauta kirjoitti:
jep. se on vaan silleen et kuka vaan voi sairastua. ei se kohdettaan valikoi. viljelijöilläki on kovasti tota loppuunpalamista. pahin vaiva kait mitä ihmisellä voi kumminki olla on toi asenne vammaisuus et lauotaan päin näköä mitä sattuu. et jätä tommoset kommentit vaan omaan arvoonsa :)
Oot kyllä niin fiksu mies! :)
temmirauta kirjoitti:
jep. se on vaan silleen et kuka vaan voi sairastua. ei se kohdettaan valikoi. viljelijöilläki on kovasti tota loppuunpalamista. pahin vaiva kait mitä ihmisellä voi kumminki olla on toi asenne vammaisuus et lauotaan päin näköä mitä sattuu. et jätä tommoset kommentit vaan omaan arvoonsa :)
Peukutan myös kommenttiasi jäbä:)
temmirauta kirjoitti:
Totta, kukaan ei ole superihminen...
artagnan kirjoitti:
No en mä sua pelkää ;) Nauratti sit vaan toi PÖÖÖÖÖÖ... :D
No et tietenkääm pelkää. :)
- LeutoTalvi
Ei helle, eikä kova pakkanen. Ei pakkaset muuten haittaa, kunhan vaan asunto pysyy lämpimänä ja putket ei jäädy, kyllä sitä muuten pärjää.
Helle on pahempi, koska hellettä ei voi paeta, kuumuus tekee olosta tukalan ja väsyneen, työnteon ajatteleminenkin helteellä uuvuttaa ja on väsynyt olo.
Pakkasella on paljon virkeämpi olo ja työntekokaan ei tunnu samalla tavalla raskaalta.
Jos tulee vilu, niin laittaa vaan lisää vaatetta päälle ja liikkuu, mutta helteellä ei helpota, vaikka vaatteet riisuu, kuuma olo vaan jatkuu.
Sopiva lämpötila talvella on -5....-10 asetta ja kesällä 10..... 18 astetta auringonpaisteessa mitattuna, koska harvapa sitä saa varjossa oleskella.Tuo on niin kaikki totta mitä kirjoitit.Tosi kuumalla ilmalla on todella raskasta olla.Minulle kesällä sopivin lämpötila on 25.Sen yli jos menee,niin on tukalaa. Vähän enempi kaipaan lämpöä kesällä kuin mitä sinä mainitsit. :)
- Vilukissa1
Onneksi pääsee viikon kuluttua Thaimaan lämpöön, 35 on ihan yes.
- Faktahomma69v
Vilukissa1 kirjoitti:
Mua ei kiinnosta sun thaimaas vittu! Solariumikin on keksitty ja isänmaallisille kelpaa suomalainen sauna.
Vilukissa1 kirjoitti:
Eikös siellä ole ilmanala sellanen kosteampi,niin ei tunnu niin tukahduttavalta?Näin mä olen kuullut.:)
- Faktahomma69v
tinttu-liina kirjoitti:
Eikös siellä ole ilmanala sellanen kosteampi,niin ei tunnu niin tukahduttavalta?Näin mä olen kuullut.:)
Sauna on kostea mutta ilmastoitu ja sielläkin voi paneskella menemään.
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo 35 voisi olla jo liian kuuma? :P
- Thaimaasucks
Kittiechihu kirjoitti:
On se kun ei ole ilmastointia mutta saunassapas on kun avaa räppänän. ja paljon kuumempi ja kivempi varsinkin jos tilaa sihteeriopiston maksullisen naisen sinne saunottajaksi.
- Vilukissa1
Faktahomma69v kirjoitti:
Mua ei kiinnosta sun thaimaas vittu! Solariumikin on keksitty ja isänmaallisille kelpaa suomalainen sauna.
Vaikka sinua ei kiinnosta päätit kuitenkin vastata ja todistaa tyhmyytesi.
- Vilukissa1
Kittiechihu kirjoitti:
Ei minun mielestä ole liian kuuma, eri asia jos siellä joutuisi töitä tekemään.
- Homot-lukittuun-kaappiin
Vilukissa1 kirjoitti:
Vaikka sinua ei kiinnosta päätit kuitenkin vastata ja todistaa tyhmyytesi.
Päätit todistaa tyhmyytesi homoilemalla jostain thaimaasta.
- heteroidenkaribia
Vilukissa1 kirjoitti:
Ei minun mielestä ole liian kuuma, eri asia jos siellä joutuisi töitä tekemään.
Kyllä se on tunnetusti liian tukalan kuuma ja siellä on kosteampi ilma mikä tekee olosta erittäin epämieluisan.
- Vilukissa1
heteroidenkaribia kirjoitti:
Kyllä se on tunnetusti liian tukalan kuuma ja siellä on kosteampi ilma mikä tekee olosta erittäin epämieluisan.
Miten se on tunnetusti liian kuuma? Sinun mielestä ehkä, mutta ei kannata yleistää ja eihän sinun ole mikään pakko sinne matkustaa.
Vilukissa1 kirjoitti:
Miten se on tunnetusti liian kuuma? Sinun mielestä ehkä, mutta ei kannata yleistää ja eihän sinun ole mikään pakko sinne matkustaa.
Mä en ymmärrä noita ihmisiä,jotka mollaa kaiken vain siksi,etteivät itse tykkää.Mukavaa reissua sulle ja nauti olostas täysin rinnoin.Me kateelliset jäädään tänne palelemaan. ;)
- jarppi.duudsoni
Vilukissa1 kirjoitti:
Oletko joku hullukissanainen kun et älyä että siellä on liian kuuma? Ehkäpä psykoterapeuttisi voisi hieman selventää sillä me ei pystytä kun et sää kuitenkaan tajuis mitään kun elät omissa maailmoissasi siellä pääsi sisällä. Ps. kissamiehet ovat femiinejä homoja tutkimusten mukaan.
- tenttu-ukko
tinttu-liina kirjoitti:
Mä en ymmärrä noita ihmisiä,jotka mollaa kaiken vain siksi,etteivät itse tykkää.Mukavaa reissua sulle ja nauti olostas täysin rinnoin.Me kateelliset jäädään tänne palelemaan. ;)
Mitkä me puhu vaan omasta puolestas kehari.
- Vilukissa1
jarppi.duudsoni kirjoitti:
Oletko joku hullukissanainen kun et älyä että siellä on liian kuuma? Ehkäpä psykoterapeuttisi voisi hieman selventää sillä me ei pystytä kun et sää kuitenkaan tajuis mitään kun elät omissa maailmoissasi siellä pääsi sisällä. Ps. kissamiehet ovat femiinejä homoja tutkimusten mukaan.
Sori, ei voi auttaa koska olet selvästi psyykkisesti sairas. Jos joskus pääset sieltä suljetulta osastolta pois ja pääset töihin niin voit matkustaa etelän maihin julistamaan sanomaasi että siellä on liian kuuma.
- Vilukissa1
tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos, ja taatusti nautitaan.
- Vilukissa1
Homot-lukittuun-kaappiin kirjoitti:
Päätit todistaa tyhmyytesi homoilemalla jostain thaimaasta.
Päätit sitten tulla kaapista ulos, taidat olla ressun kavereita, oikein neiti!
- Naistenmies-1
Vilukissa1 kirjoitti:
Päätit sitten tulla kaapista ulos, taidat olla ressun kavereita, oikein neiti!
Keksit nyt kyllä ihan omasta päästäs noita kaappi juttujasi sillä olen sata prosenttinen hetero minulla ei ole ainuttakaan mies puolista ystävää edes.
tenttu-ukko kirjoitti:
Mitkä me puhu vaan omasta puolestas kehari.
Taatusti on monta kateellista olemassa,jotka mieluiten olisivat nyt lämpimässä maassa,ku tääl pakkasessa.
- Karibialle
tinttu-liina kirjoitti:
Taatusti on monta kateellista olemassa,jotka mieluiten olisivat nyt lämpimässä maassa,ku tääl pakkasessa.
Karibia se on oikea turisti kohde missä käydään muutakin kun naimassa prostituituja.
https://www.youtube.com/watch?v=HvLQeKJ8gqM
Lotto voittoa vain tässä odotellaan ensin. :D
Meikälle kovat pakkaset on yhtä tuskaa kun on toi astma.. :-( Elikkä en pyöri hangessa enkä harrasta ulkoliikuntaa tällaisilla keleillä. Pitää olla alle -10 C vähintään..
Voi..olipa kurja juttu toi..:( Nyt mua kyl nolottaa,ku kehtasin terveenä valittaa. No olipa hyvä muistutus taas tämäkin..tänks Butsi. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Tuo astma on kyllä kurja vaiva.. : /
Alkutalvesta meikällä ei ollut ongelmia mutta nää -20-30 C:n pakkaset on suoraan persreiästä.. :-/
butch-cassidy kirjoitti:
Alkutalvesta meikällä ei ollut ongelmia mutta nää -20-30 C:n pakkaset on suoraan persreiästä.. :-/
Isälläni on myös astma, joten tiedän miltä sinusta tuntuu.. Kyllä se pakkanen vielä hellittää. :)
- Fiksujenselitys
butch-cassidy kirjoitti:
meinaatko että pakkasukko pieree niin tulee kylmä?
Mä oon paremminkin kylmän kelin kuin kuuman kelin ihminen, johtuu varmaankin siitä että tuo työni (siis tontun työ) on karaissut mut todella kestäväksi. Lumihangessa kiehnääminen ilkosillaan on mukavaa, se on paljo kovempi suoritus kuin avannossa käynti koska lumi on parhaimmillaan reippaasti kylmempää kuin se vesi.
Mutta pistä sä Tinttu vaan villapöksyt ja sukat jalkaan, vilukissa kun oot Kittien tapaan;)Pysykki tonttuna.:)) On muutes usein tehny mieli kokeilla tuota lumessa köllimistä,ku monet on kertonu et siitä tulee tosi mukava fiilis.Pitäis varmaan pitää ne villapöksyt jalassa silloinki...ihan naapureittenki takia.:)))
Heitätkö vaan läppää vai ootko tosissaan harrastanu avantouintia :-O Tytsiki yritti kerran mutta se tuli kuin hakattu täyteen mustelmia.. :-/
Sä siis ihan oikeasti olet käynyt avannossa?jos,nii miltä se sit tuntu?Mä kuvittelisin,että jos mä menisin niin kylmään veteen,nii mut varmaan joutuis jäätönkkönä nostamaan sieltä pois.
tinttu-liina kirjoitti:
Sä siis ihan oikeasti olet käynyt avannossa?jos,nii miltä se sit tuntu?Mä kuvittelisin,että jos mä menisin niin kylmään veteen,nii mut varmaan joutuis jäätönkkönä nostamaan sieltä pois.
No ei paljo missään tuntunu. Toki tunsin että noustessani vedestä maailman pieninkin raparperinlehti olisi piilottanut kaiken;)
toljanter kirjoitti:
No ei paljo missään tuntunu. Toki tunsin että noustessani vedestä maailman pieninkin raparperinlehti olisi piilottanut kaiken;)
:))))Nyt kyllä repes taas...tonttuparka.;)))
tinttu-liina kirjoitti:
:))))Nyt kyllä repes taas...tonttuparka.;)))
Ootkos kuullu sitä vanhaa kikkaa mikä kuulemma auttaa eli sokerinpalaa..En tiiä kyllä mikä sokerissa on..onkoha tossa joku muu juttu ny pointtina??Aloin vaan miettimää.:P
tinttu-liina kirjoitti:
Ootkos kuullu sitä vanhaa kikkaa mikä kuulemma auttaa eli sokerinpalaa..En tiiä kyllä mikä sokerissa on..onkoha tossa joku muu juttu ny pointtina??Aloin vaan miettimää.:P
Nyt meni ohi.. Mikä tämä sokerijuttu on?
Kittiechihu kirjoitti:
Nyt meni ohi.. Mikä tämä sokerijuttu on?
Samaa miettii tonttu joka on kokenut kamalan kutistumisilmiön... Se kokemani järkytys ei oo mikään naurun asia tytöt:(
toljanter kirjoitti:
Samaa miettii tonttu joka on kokenut kamalan kutistumisilmiön... Se kokemani järkytys ei oo mikään naurun asia tytöt:(
En minä ainakaan naurannut..
toljanter kirjoitti:
Ennen sanottiin,että ku se menee piiloon,niin pitää houkutella sokerinpalalla taas esiin...Mua kyl ny harmittaa etten kyselly tarkemmin et tarkotettiinko siinä ihan kirjaimellisesti sokerinpalaavai jotai muuta..:P
- errytrh
tinttu-liina kirjoitti:
Ennen sanottiin,että ku se menee piiloon,niin pitää houkutella sokerinpalalla taas esiin...Mua kyl ny harmittaa etten kyselly tarkemmin et tarkotettiinko siinä ihan kirjaimellisesti sokerinpalaavai jotai muuta..:P
Eiköhän se ole sen takia ettei jäädy jääpuikoksi, saunan lämpö palauttaa normaalitilaan.
tinttu-liina kirjoitti:
Ahaa, en ole kuullut tuollaista juttua.. :) Mutta minä olenkin liian kiltti tyttö tietämään tuollaista..? :D
Kittiechihu kirjoitti:
Ahaa, en ole kuullut tuollaista juttua.. :) Mutta minä olenkin liian kiltti tyttö tietämään tuollaista..? :D
Ja mä liian kiltti poika, sokerinpala ei kyllä sais mitään positiivista aikaan, pikemminkin päinvastoin!
Kittiechihu kirjoitti:
Oonha mäki kiltti..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Mullakin on kokemusta yhdestä avantouinnista, koska kaikkea jännää pitää kokeilla ainakin kerta ;)) Aluksi minusta tuntui ihan siltä, että mun henki salpautuu ja jäinen vesi tunkeutuu mun luihin saakka. Luulin, että kuolen :(( En ollut vedessä kuin muutaman minuutin ja sitten kun nousin sieltä, ympäri mun vartaloa oli verenpurkaumia. Se oli niin hirveä säikähdys, ettei mulle tule enää mieleenkään mennä alle 10 asteiseen veteen :((
- EmpaattinenMies
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mullakin on kokemusta yhdestä avantouinnista, koska kaikkea jännää pitää kokeilla ainakin kerta ;)) Aluksi minusta tuntui ihan siltä, että mun henki salpautuu ja jäinen vesi tunkeutuu mun luihin saakka. Luulin, että kuolen :(( En ollut vedessä kuin muutaman minuutin ja sitten kun nousin sieltä, ympäri mun vartaloa oli verenpurkaumia. Se oli niin hirveä säikähdys, ettei mulle tule enää mieleenkään mennä alle 10 asteiseen veteen :((
Se on eittämättä viisas ratkaisu, mikäli kehosi reagoi noin voimakkaasti.
Pohdiskelin tässä itsekseni oireilusi alkuperää, sillä mustelmasi saattoivat olla jopa jonkinasteisia paleltumavammoja. Vältäthän jatkossa hyisen kylmiä vesiä - äläkä unohda pukeutua lämpimästi pakkassäällä. - Rehti_ukko_selittää
a--r--i--e--l kirjoitti:
Elimistö kävi ylikierroksilla avantouinnin jälkeen. Taidat olla hentoinen tyttö?
no jäbällä ei sitte taas lumessa pyöriskely tunnu niinku yhtään missään mut toi jäinen vesi on asia erikseen ku siinä kylmyys tavallaan jotenki imaisee sisäänsä..
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mietis ny vähä muru ku noil kylmän veden eläimil niinku hylkeil ja merinorsuil on rasvaa et lätisee siel nahan al mut ku tollasen pajunvarren heittää avantoon nii ei kait se siel muuta ku menee siniseks... :(
a--r--i--e--l kirjoitti:
Olit vedessä muutaman minuutin???? Herrajee.. :O Tuo kuulostaa älyttömän pitkältä ajalta.Mä oisin jo kupsahtanu. :O
Mä kyllä uskon,että ne verenpurkaumat varmasti säIkäytti.Kestikö ne jäljet kauan parantua?Kittiechihu kirjoitti:
Olet, olet. :)
Ööh...Mites Kittie musta tuntuu,että sä vähän epäröit vastauksessasi?? ;))
- uimaanuimaan
tinttu-liina kirjoitti:
Oon käynny 25v avannossa mitä kylmempi ilma sen parempi kun nousee avannosta niin ei oo kiire saunaan poltan sätkän märkä uimapuku päällä kesällä en tarkene uida!
uimaanuimaan kirjoitti:
Oon käynny 25v avannossa mitä kylmempi ilma sen parempi kun nousee avannosta niin ei oo kiire saunaan poltan sätkän märkä uimapuku päällä kesällä en tarkene uida!
Sinä oletkin sitten sillä saralla ihan konkari.Aika jännää ettet kesällä tarkene sit kumminkaan.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Olit vedessä muutaman minuutin???? Herrajee.. :O Tuo kuulostaa älyttömän pitkältä ajalta.Mä oisin jo kupsahtanu. :O
Mä kyllä uskon,että ne verenpurkaumat varmasti säIkäytti.Kestikö ne jäljet kauan parantua?Se oli oikeasti yksi mun elämän kaameimpia kokemuksia :(( Butch oli jo melkein soittamassa hätänumeroon :// Ne verenpurkaumat katosivat parissa vuorokaudessa, eivätkä olleet esim. mitenkään kipeitä... Niin joo, mua ei muuten kukaan saa enää ylipuhuttua mukaansa avantoon :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Se oli oikeasti yksi mun elämän kaameimpia kokemuksia :(( Butch oli jo melkein soittamassa hätänumeroon :// Ne verenpurkaumat katosivat parissa vuorokaudessa, eivätkä olleet esim. mitenkään kipeitä... Niin joo, mua ei muuten kukaan saa enää ylipuhuttua mukaansa avantoon :))
No ei kai kukaan nii hullu oliskaa,et ton kokemuksen jälkee edes houkuttelis sua sinne..
a--r--i--e--l kirjoitti:
Se oli oikeasti yksi mun elämän kaameimpia kokemuksia :(( Butch oli jo melkein soittamassa hätänumeroon :// Ne verenpurkaumat katosivat parissa vuorokaudessa, eivätkä olleet esim. mitenkään kipeitä... Niin joo, mua ei muuten kukaan saa enää ylipuhuttua mukaansa avantoon :))
Öh tuota... Kait oltiin juotu sitte aika monta drinksua siellä etelässä kun et muista juttujasi. Taisit kyllä uhota että kokeneena avantouimarina pystyt olemaan siellä avannossa vaikka puoli tuntia yhteen kyytiin. Mä kyllä myötäilin silloin kun olit vähä 'väsähtäneen' oloinen mutta en herrasmiehenä tietenkään kehdannut epäillä sanojasi;)
- Vituu.teitää
Ettekö te vajakit tajua että lämpimässä on mukavampi uiskennella eikä tule flunssaa tai virtsatietulehdusta tai keuhkokuumetta. se on sitten kiva teidän rykiä keuhko pihalle räkäsenä ja kustahousuunne.
toljanter kirjoitti:
Öh tuota... Kait oltiin juotu sitte aika monta drinksua siellä etelässä kun et muista juttujasi. Taisit kyllä uhota että kokeneena avantouimarina pystyt olemaan siellä avannossa vaikka puoli tuntia yhteen kyytiin. Mä kyllä myötäilin silloin kun olit vähä 'väsähtäneen' oloinen mutta en herrasmiehenä tietenkään kehdannut epäillä sanojasi;)
Ai jaa... Niinkö muka?!! Kysyin sulta, että huvittaako sua kuunnella, jos kerron mun elämästä. Vastasit mulle, että "joo, joo, kerro vain" ja käänsit sun kylkeä. Vähän ajan kuluttua kuului ihan kaamea kuorsaus ja jouduin tökkimään sua mun sormella, että herää mokoma laiskiainen. Sanoin sulle jotain tsiljardi kertaa, että olin avannossa ehkä muutaman minuutin, mutta se tuntui ainakin puolelta tunnilta. Siis oikeasti multa pääsee nyyhkytys, kun et ollenkaan vaivautunut kuuntelemaan mua (;_;) = Surullinen hymiö ja miljarditsiljardi litraa itkua!!!!!
a--r--i--e--l kirjoitti:
Ai jaa... Niinkö muka?!! Kysyin sulta, että huvittaako sua kuunnella, jos kerron mun elämästä. Vastasit mulle, että "joo, joo, kerro vain" ja käänsit sun kylkeä. Vähän ajan kuluttua kuului ihan kaamea kuorsaus ja jouduin tökkimään sua mun sormella, että herää mokoma laiskiainen. Sanoin sulle jotain tsiljardi kertaa, että olin avannossa ehkä muutaman minuutin, mutta se tuntui ainakin puolelta tunnilta. Siis oikeasti multa pääsee nyyhkytys, kun et ollenkaan vaivautunut kuuntelemaan mua (;_;) = Surullinen hymiö ja miljarditsiljardi litraa itkua!!!!!
Olen pahoillani Ariel, yritin kyllä kuunnella mukavaa jutusteluasi täysin keskittyen:( Mutta tuolla reissulla tapahtu niin kamalasti kaikenmoista että mä olin kyllä aika loppu siinä vaiheessa. Ajatus ei tahtonu vaan oikeen pysyä kasassa.
Tuota kuorsaamista en kyllä usko kun meikäläinen ei tosiaan kuorsaa! Tai no en oo ainakaan ikinä ite kuullu noin tapahtuvan...tinttu-liina kirjoitti:
Ööh...Mites Kittie musta tuntuu,että sä vähän epäröit vastauksessasi?? ;))
No en epäröinyt! Kyllä olet oikeasti kiltti. :)
- Avanto_uimari
a--r--i--e--l kirjoitti:
Viivyit vedessä liian pitkään ja ehdit saada paleltumavammat. Noin 30 sekuntia on maksimi. Iskikö neitoon näyttämisentarve? ;)
- TOSIREALiKOKKOLA
Hah hah haaaa, sama turkoosiakka taas juttelee itsensä kanssa nimimerkkejä vaihtaen. Samaa tekstiä kuin sadoissa aiemmissa avauksissa. Yhtä paskaa, hah hah haaa. Mene hoitoon!!!...
- Faktahomma69v
Olet luulo tautinen!
Kateellinen se on, kun kukaan ei sen avauksiin vastaa, paitsi se itse.. Yrittää vaan laittaa luulotaudin meidän niskaan..
Ripulisti on kyllä hullu tapaus.- Luulepois
tinttu-liina kirjoitti:
Sinäkin tarttisit tuohon luulotautiis hoitoa..
Luulotautia ei voi parantaa, vain itse luulotautinen voi kuvitella sellaista.
- TOSIREALiKOKKOLA
4.1.2016 17:43
On se vain kova jätkä.
6.1.2016 7:17
Nöyrä kiitos kaikille kavereille ja ystäville...
6.1.2016 18:31
Tosirealisti on teräsmies.
6.1.2016 20:21
Kiitos!...
9.1.2016 12:00
Tosirealisti on edelleen sivuston sankari. Jutut vain paranee.
10.1.2016 12:02
Nöyrä kiitos!...
10.1.2016 14:43
Sivuston luetuin ja ehdoton kunkku on TosirealistiKokkola.
11.1.2016 7:33
Totta puhut. Typeryyksiä ei kaivata.
11.1.2016 19:28
On siinä vain tosimies, TOSIrealistiKokkola. Ei ole eikä tule hänen voittanutta...
11.1.2016 20:14
Ressu on kingi.
12.1.2016 11:52
Nöyrä kiitos. Tavataan taas VesiVeijarissa...
12.1.2016 18:15
Se on totta. Ressu on Kingi.
13.1.2016 18:14
On siinä aivan mahtava tyyppi, kaverimme tosiressu.
14.1.2016 16:59
Kiitos kamut...
17.1.2016 8:59
Ressu on mainio runoilija.
20.1.2016 13:21
Nöyrin kiitos... - TOSIREALiKOKKOLA
On se vain kova jätkä.
Kiitos!...
Nöyrä kiitos!...
On siinä vain tosimies, TOSIrealistiKokkola. Ei ole eikä tule hänen voittanutta...
Ressu on kingi.
Kiitos kamut...
Nöyrin kiitos... - Mainio_esimerkki
TOSIREALiKOKKOLA kirjoitti:
On se vain kova jätkä.
Kiitos!...
Nöyrä kiitos!...
Ressu on kingi.
Kiitos kamut...
Nöyrin kiitos...Hoidon tarpeesta.
- KääKkääK
Mainio_esimerkki kirjoitti:
Hoidon tarpeesta.
Jos vanne kiristää päätäs niin mikä ettei. Mua ei ainakaan toisten narsismit haittaa.
TOSIREALiKOKKOLA kirjoitti:
On se vain kova jätkä.
Kiitos!...
Nöyrä kiitos!...
Ressu on kingi.
Kiitos kamut...
Nöyrin kiitos...Loistava kooste, kiitos koosteen tekijälle!
Meille järki-ihmisille tuo kertoo kyllä kaiken kyseisen henkilön mielenterveyden tasosta. Minua (homoa hänen avauksiensa mukaan) hänen juttunsa eivät ole hetkauttaneet aikoihin, toivottavasti myös muut hörhön herjan kohteet osaavat asennoitua laillani eli säälien hymyillen tölväisyihin:)- Ei_ole_edes_kooste
toljanter kirjoitti:
Loistava kooste, kiitos koosteen tekijälle!
Meille järki-ihmisille tuo kertoo kyllä kaiken kyseisen henkilön mielenterveyden tasosta. Minua (homoa hänen avauksiensa mukaan) hänen juttunsa eivät ole hetkauttaneet aikoihin, toivottavasti myös muut hörhön herjan kohteet osaavat asennoitua laillani eli säälien hymyillen tölväisyihin:)Vaan Supersankari Tosirealisti-ketjun loppu.
toljanter kirjoitti:
Loistava kooste, kiitos koosteen tekijälle!
Meille järki-ihmisille tuo kertoo kyllä kaiken kyseisen henkilön mielenterveyden tasosta. Minua (homoa hänen avauksiensa mukaan) hänen juttunsa eivät ole hetkauttaneet aikoihin, toivottavasti myös muut hörhön herjan kohteet osaavat asennoitua laillani eli säälien hymyillen tölväisyihin:)Hyvä todiste taas ripulistin hulluudesta ja hoidon tarpeesta..
- Anonyymi
Mainio_esimerkki kirjoitti:
Hoidon tarpeesta.
Miksei Tosirealistia voi lukita sisälle jonnekin?
- TOSIREALiKOKKOLA
Sydämeen ei mahdu kuin yksi ämmä...
- Faktahomma69v
Voi sitä silti melaa kastaa useammassa lemmen lammikossa vaikka olisikin pikkusydämminen.
- Punttisolli
Ahdas sydämmisenä tunnevammaisena sinun kannattaisi syödä steroideja ja antautua polyamorian vietäväksi.
- Faktahomma69v
Sihteeriopiston naiset kyllä tulevat lämmittelemään jäätynyttä pientä maksua vastaan.
- EmpaattinenMies
Kylmän tunne lisääntyy vanhetessa, se on kieltämättä todettava. Nuorempana pakkasenkestävyys oli huomattavasti parempi.
ilkosillaan on kyllä tullu hangessa pyörittyä mut eipä jäbä silti talvi ihmisiä oo. ei siinä paljo naurata ku ulkona paukkuu liki 30 asteen pakkanen ja työmaalla on oottaa liuta jäisiä pyöröpaaleja. et sais tääki talvi loppua jo..
Ai säkin olet kelliny nakuna lumessa. :))) Ootte te kovia jäbiä. ;)
Oon kyllä niin samaa mieltä,että sais olla talvi jo ohi.Tiiä miten ottaaki nyt niin koville nämä pakkaset.
Mä oon muutes kuullu,että toi jäisen pyöröpaalin käsitteleminen on inhaa puuhaa.- HähHääHää
Oikein sulle paskalle
- tirkistelijäTauno
tinttu-liina kirjoitti:
Oon kyllä niin samaa mieltä,että sais olla talvi jo ohi.Tiiä miten ottaaki nyt niin koville nämä pakkaset.
Mä oon muutes kuullu,että toi jäisen pyöröpaalin käsitteleminen on inhaa puuhaa.meinaakko mennä pillu paljaana kirmaamaan lumihankeen?
tinttu-liina kirjoitti:
Mä oon muutes kuullu,että toi jäisen pyöröpaalin käsitteleminen on inhaa puuhaa.no on se semmosta vihonviimestä hommaa. kädet tuppaa jäätymään ku niitten kans värkkää.. jäbä on vaan saunan jälkeen toisinaan lumessa pyöriskelly et ei se kummiskaan mikään joka päivänen harrastus oo.. ;)
tirkistelijäTauno kirjoitti:
meinaakko mennä pillu paljaana kirmaamaan lumihankeen?
Ei ku tissit paljaana.. :/
temmirauta kirjoitti:
no on se semmosta vihonviimestä hommaa. kädet tuppaa jäätymään ku niitten kans värkkää.. jäbä on vaan saunan jälkeen toisinaan lumessa pyöriskelly et ei se kummiskaan mikään joka päivänen harrastus oo.. ;)
Varmaan mukava fiilis ton jälkeen,mut minä ku oon vilukinttu,niin varmaan tärisisin koko seuraavan viikon. :))
tinttu-liina kirjoitti:
Varmaan mukava fiilis ton jälkeen,mut minä ku oon vilukinttu,niin varmaan tärisisin koko seuraavan viikon. :))
olisko toi sitte silleen et ku teissä naisissa on vähempi massaa ku meissä miehissä et kylmän sietoki on heikompi. ku 45 kilonen palelee takuulla herkemmin ku vaikka yli 80 kilonen jäbä. typykkäki olis voinnu vaikka ittensä sinne avantoon tappaa.. :(
temmirauta kirjoitti:
olisko toi sitte silleen et ku teissä naisissa on vähempi massaa ku meissä miehissä et kylmän sietoki on heikompi. ku 45 kilonen palelee takuulla herkemmin ku vaikka yli 80 kilonen jäbä. typykkäki olis voinnu vaikka ittensä sinne avantoon tappaa.. :(
No ollaanhan me naiset vähän hepposempia sieltä puolen,mutta tuota järkiaivomassaa on sitäkin enemmän.Nyt muutes tajusinki,että miks me naiset ollaan paljon älykkäämpiä ku miehet...sori vaa... ;))))))
tinttu-liina kirjoitti:
No ollaanhan me naiset vähän hepposempia sieltä puolen,mutta tuota järkiaivomassaa on sitäkin enemmän.Nyt muutes tajusinki,että miks me naiset ollaan paljon älykkäämpiä ku miehet...sori vaa... ;))))))
No mää en kyllä tajunnu pätkääkään tuosta jutustasi, sori vaan;)
toljanter kirjoitti:
No mää en kyllä tajunnu pätkääkään tuosta jutustasi, sori vaan;)
Tässä se nähdään..Tonttu on elävä todiste. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tässä se nähdään..Tonttu on elävä todiste. ;))
Joteski kyllä arvasinkin mitä tulet vastaamaan. No kiltti kun oon niin tarjosin sulle mahdollisuuden tuohon 'voitontanssiisi'...;)
Suakin näköjään osaan lukea kuin avointa kirjaa:)tinttu-liina kirjoitti:
Mä en kyl väitä vastaan. Naisil toi ihmistuntemuski on näköjään täysin eri tasol ku miehil. Tais olla sit viime elokuus ku me vähä läpäl väitettiin tolle meidän murul siel rantsul et naiset ei tunne miesten ajatuksenjuoksuu samoin ku miehet ite. Sit lyötiin vetoo miehest joka me kaikki 'tunnettiin'. Muru lupas et saadaan käyttää sit mitä vaan keinoi ikäin keksitään. Eipä oo sit kuiteskaan onnannu et koitas Toljanter pelastaa kahen jäbän miehinen kunnia et meil ei aivan luututa lattioit... ;)
toljanter kirjoitti:
Joteski kyllä arvasinkin mitä tulet vastaamaan. No kiltti kun oon niin tarjosin sulle mahdollisuuden tuohon 'voitontanssiisi'...;)
Suakin näköjään osaan lukea kuin avointa kirjaa:)Älä viitti..:))) Tiiäkkö,että kyllä mua naurattaa ny ihan kamalasti,ku sä yrität siinä selitellä.. :)))))))))))
artagnan kirjoitti:
Mä en kyl väitä vastaan. Naisil toi ihmistuntemuski on näköjään täysin eri tasol ku miehil. Tais olla sit viime elokuus ku me vähä läpäl väitettiin tolle meidän murul siel rantsul et naiset ei tunne miesten ajatuksenjuoksuu samoin ku miehet ite. Sit lyötiin vetoo miehest joka me kaikki 'tunnettiin'. Muru lupas et saadaan käyttää sit mitä vaan keinoi ikäin keksitään. Eipä oo sit kuiteskaan onnannu et koitas Toljanter pelastaa kahen jäbän miehinen kunnia et meil ei aivan luututa lattioit... ;)
No no...toi peli olis kuule epäreilua vetopuolien naista kohtaan,jotes älä yhtään yritä sopupeliä siinä hieroa.Onneks Ariel on fiksu neitonen. ;))
- Ex-uintikaveri
artagnan kirjoitti:
Vedätte vesiperän. Kukaan mies ei suo toiselle iloa, mistä itse jää paitsi. En minä ainakaan niin tekisi. Arielin kaltainen kaunotar on aina etusijalla.
artagnan kirjoitti:
No mulla on Arielin kans semmoinen ylemmän tason yhteys ja tuokin vedonlyöntinne tuli mun aivoihin Arielin välittämänä kuin sähköshokki...
Ootte jäbät tosi heikoilla tässä jutussa, sori vaan;)tinttu-liina kirjoitti:
noin kai se sitte on. me kolme jäbääki ku seurataan tota meidän typykkää ku semmonen lammaskatras vaan.. ;)
toljanter kirjoitti:
No mulla on Arielin kans semmoinen ylemmän tason yhteys ja tuokin vedonlyöntinne tuli mun aivoihin Arielin välittämänä kuin sähköshokki...
Ootte jäbät tosi heikoilla tässä jutussa, sori vaan;)no jäbä onki alkanu jo hiljalleen lyöpyä.. ;)
toljanter kirjoitti:
Ootte jäbät tosi heikoilla tässä jutussa, sori vaan;)Viittiskö ees sanoo et mihin kaikkeen me sit lupauduttiin jos hävitään... ;D
artagnan kirjoitti:
Viittiskö ees sanoo et mihin kaikkeen me sit lupauduttiin jos hävitään... ;D
No oishan tuo kiva tietää, nyt kun ootte jo hävinny;)
toljanter kirjoitti:
Ootte jäbät tosi heikoilla tässä jutussa, sori vaan;)Huh huh!!! Oli N-I-I-N mun onni ja superihana yhteensattuma, että myös sun laserkatseessa sattui juuri silloin olemaan ajatustenlukuominaisuus käytössä ;)) Se mua jäi vain harmittamaan, että sun hiukset menivät ihan käkkärälle, koska käytin "äärimmäisen kauhein superhätä ikinä ja koskaan" -taajuutta :(( Siis se oli v-a-h-i-n-k-o, oikeasti... Niin kuin sekin, että Butch juorusi mun kutsuneen sua yhdellä jännällä nimellä, hahaha ;))
artagnan kirjoitti:
Sun muisti pätkii mokoma kakkiainen ;)) Se oli 3. heinäkuuta ja mulla on siitä sun kirjoittamasta lapustakin otettuna melkein tsiljoona kopiota... Siis ihan siltä varalta, että "kadotat" vahingossa sun oman, hahaha ;))
artagnan kirjoitti:
Viittiskö ees sanoo et mihin kaikkeen me sit lupauduttiin jos hävitään... ;D
N-a-p-a u-m-p-e-e-n, tai näytän sulle mun ruman ilmeen...
a--r--i--e--l kirjoitti:
jäbä vaikenee ku muuri et voit typykkä luottaa.. <3
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mä oon muru ruodus et älä sä sit näytä sellasii... ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Huh huh!!! Oli N-I-I-N mun onni ja superihana yhteensattuma, että myös sun laserkatseessa sattui juuri silloin olemaan ajatustenlukuominaisuus käytössä ;)) Se mua jäi vain harmittamaan, että sun hiukset menivät ihan käkkärälle, koska käytin "äärimmäisen kauhein superhätä ikinä ja koskaan" -taajuutta :(( Siis se oli v-a-h-i-n-k-o, oikeasti... Niin kuin sekin, että Butch juorusi mun kutsuneen sua yhdellä jännällä nimellä, hahaha ;))
No ei siinä onneksi kovin pahasti mulle käyny... Parturini tosin kysyi pari kuukautta tuon tapahtuman jälkeen että onko muhun iskeny salama vai mitä ihmettä on tapahtunu:)
Tuota Butsin juoruilua mä en kyllä nyt muista?toljanter kirjoitti:
No ei siinä onneksi kovin pahasti mulle käyny... Parturini tosin kysyi pari kuukautta tuon tapahtuman jälkeen että onko muhun iskeny salama vai mitä ihmettä on tapahtunu:)
Tuota Butsin juoruilua mä en kyllä nyt muista?Uupsista ;)) Sulla oli sitten samanlaiset hiukset kuin mulla aamuisin, hahaha ;DDD Lupaa mulle, ettet suutu aivan hirveästi, jos h-u-o-m-a-a-t SEN jutun ihan sattumalta... Jooko ;))
- EthänPetyUudelleen
a--r--i--e--l kirjoitti:
Uupsista ;)) Sulla oli sitten samanlaiset hiukset kuin mulla aamuisin, hahaha ;DDD Lupaa mulle, ettet suutu aivan hirveästi, jos h-u-o-m-a-a-t SEN jutun ihan sattumalta... Jooko ;))
Tätäkö sinä pelkäät?
'Minua ei kiinnosta tippaakaan parikymppiset naiset. Yökkistä en ole ikään tavannut enkä tule tapaamaan. Itse asiassa en ole ihan varma onko tuo Yökkis mitä esittää olevansa vai onko kyseessä trollaus vaan.'
Tuskin olet hänelle tunteva ihminen, vaan pikemminkin 'hahmo'.
No ei kait tällasist pakkasist oo muuta ku harmii et samoil linjoil ollaan... :/
Jus niin..pelkkää harmia.Eihän sitä voi edes liikkua normaalisti,ku meinaa mennä jääpuikoks. :/
tinttu-liina kirjoitti:
Jus niin..pelkkää harmia.Eihän sitä voi edes liikkua normaalisti,ku meinaa mennä jääpuikoks. :/
Autookaan ku ei tuumaa saada aamusin enään startattuu... Köhii pentele vaan :(
artagnan kirjoitti:
Anna sille yskänlääkettä...;))) Juuh...huono vitsi oli..;))
- hahhahaaa
artagnan kirjoitti:
oikein sulle ho*olle
- hehheheee
tinttu-liina kirjoitti:
ei kun ihan oikein pilkaa tuommosia onnettomia runkkareita
tinttu-liina kirjoitti:
Ei hemmetis... Joudunkos mä sit tota viel kokeilla ku sä tollai asiantuntevaan sävyyn neuvot mua ;D
artagnan kirjoitti:
Ei hemmetis... Joudunkos mä sit tota viel kokeilla ku sä tollai asiantuntevaan sävyyn neuvot mua ;D
Juu kokeile!! ;)) Kerro sit et tehosko..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Juu kokeile!! ;)) Kerro sit et tehosko..;)
No kuules heti tehos ;) Autto näköjään ku tota säätä manattiin et lauhtu sit viimein... :)
artagnan kirjoitti:
No kuules heti tehos ;) Autto näköjään ku tota säätä manattiin et lauhtu sit viimein... :)
Höh...hetken luulin,että se yskänlääke autto.. ;))
Mua huolettaa eniten, että miten mun päärynäpuut selviävät talvesta... Kotona on viikonloppuisin tosi ihana pitää tulta takassa ja sylissä mun supersöpöä miauta :)) Tykkään myös tooooooodella paljon luistelemisesta, mutta hiihto on niin tsiljardisti yööööök, ettei ole oikeasti tottakaan... xP
Riippuu varmaan lajikkeesta tuo pakkaskestävyys...näin mä muistan joskus lukeneeni. :)
Voiiii...tollanen takka on kyllä niin ihana. <3
Oletko sä millon luistellu viimeksi? Meikäläinen ei ole sit lapsuuden,mut hiihtänyt olen,ku tykkään siitä enemmän.Harmi vaan,että nykyään sekin on jääny vähemmäksi,ku ei ole oikeen hiihtokaveria.Hirveen moni ku inhoaa sitä. :Ptinttu-liina kirjoitti:
Riippuu varmaan lajikkeesta tuo pakkaskestävyys...näin mä muistan joskus lukeneeni. :)
Voiiii...tollanen takka on kyllä niin ihana. <3
Oletko sä millon luistellu viimeksi? Meikäläinen ei ole sit lapsuuden,mut hiihtänyt olen,ku tykkään siitä enemmän.Harmi vaan,että nykyään sekin on jääny vähemmäksi,ku ei ole oikeen hiihtokaveria.Hirveen moni ku inhoaa sitä. :PJa tulikivitakka on siitä ihana, että se pysyy lämpimänä tosi pitkään ja leivinuunissa voi halutessaan valmistaa ruokaa :)) Aika paljon olen luistellut nyt talvella, jäähallissa ja ulkona jääradalla myös. Mun opiskelukaupungissa on ihan superhyvät mahdollisuudet kaikenlaisen liikunnan harrastamiseen :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Ja tulikivitakka on siitä ihana, että se pysyy lämpimänä tosi pitkään ja leivinuunissa voi halutessaan valmistaa ruokaa :)) Aika paljon olen luistellut nyt talvella, jäähallissa ja ulkona jääradalla myös. Mun opiskelukaupungissa on ihan superhyvät mahdollisuudet kaikenlaisen liikunnan harrastamiseen :))
Mä oon ny ihan vihree ton takan takia..:P Miks mulla ei oo sellasta..:(( Tää on nii epäreilua...pitäsköhä täs hyppiä taas tasajalkaa...;)) Muutes ku oot tiettävästi notkee likka,nii varmaa teet kaikkia hyppyjäki niillä luistimilla?
tinttu-liina kirjoitti:
Mä oon ny ihan vihree ton takan takia..:P Miks mulla ei oo sellasta..:(( Tää on nii epäreilua...pitäsköhä täs hyppiä taas tasajalkaa...;)) Muutes ku oot tiettävästi notkee likka,nii varmaa teet kaikkia hyppyjäki niillä luistimilla?
Pakko ihan miehisenä miehenäkin tunnustaa että kyllä elävä tuli on aika mahtava tunnelman luoja...
Niin siellä etelässä Ariel kehui aika monen drinksun jälkeen taitavansa seuraavat hypyt: flippi, lutz, tulppi, ritti, salchow ja axel. Nuo kolme ekaa jotka ovat kuulemma jotain ihme kärkihyppyjä hän väitti osaavana jopa kolmoishyppyinä. Tulihan siinä silloin demonstraatiokin, no onneksi se huoneen peili ei ollut kamalan kallis!toljanter kirjoitti:
Pakko ihan miehisenä miehenäkin tunnustaa että kyllä elävä tuli on aika mahtava tunnelman luoja...
Niin siellä etelässä Ariel kehui aika monen drinksun jälkeen taitavansa seuraavat hypyt: flippi, lutz, tulppi, ritti, salchow ja axel. Nuo kolme ekaa jotka ovat kuulemma jotain ihme kärkihyppyjä hän väitti osaavana jopa kolmoishyppyinä. Tulihan siinä silloin demonstraatiokin, no onneksi se huoneen peili ei ollut kamalan kallis!Tonttuhan sä oot..:)) Mä en mielelläni muistele tuota reissua..oli vähä työläs matka..:P
tinttu-liina kirjoitti:
nätin näkösesti toi meidän typykkä luistimillaan hyppelee mut mikäpä siinä ku osaa :) lutseista ja akseleista jäbä ei taida ymmärtää sitte mitään..
tinttu-liina kirjoitti:
Mmmm... Joo, teen :)) Mutten kehtaa kertoa, koska Toljanter kiusii mua... No en oikeasti tooooooooodellakaan osaa mitään kolmoishyppyjä, mutta helpommat multa onnistuu melko hyvin :))
- 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Joo, teen :)) Mutten kehtaa kertoa, koska Toljanter kiusii mua... No en oikeasti tooooooooodellakaan osaa mitään kolmoishyppyjä, mutta helpommat multa onnistuu melko hyvin :))
Huolisitko mut samoihin porukoihin vai onko pääsyvaatimuksena sixpäkki;)?
a--r--i--e--l kirjoitti:
Sä oot kyl nii taitava monessa asiassa. :) Äläkä sä tosta hömppätontusta välitä,ku sillä on vaa iso ego.. ;))))))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Sä oot kyl nii taitava monessa asiassa. :) Äläkä sä tosta hömppätontusta välitä,ku sillä on vaa iso ego.. ;))))))))))
No ei se nyt niin kamalan iso oo, siis se egoni;)
toljanter kirjoitti:
No ei se nyt niin kamalan iso oo, siis se egoni;)
Mites musta on ihan tuntunu siltä,että sulla ois iso...siis se ego. ;)) Olin sit niiii väärässä. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
On siinä tottamaar tytsin ahteriki ollu lujilla.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Mites musta on ihan tuntunu siltä,että sulla ois iso...siis se ego. ;)) Olin sit niiii väärässä. ;)
Kukas sen alfauros jutskan keksi? Olitko se sää Lana vai PPP..?
butch-cassidy kirjoitti:
On siinä tottamaar tytsin ahteriki ollu lujilla.. ;-D
Uuh...mahtaa se tuntua. :P
butch-cassidy kirjoitti:
Kukas sen alfauros jutskan keksi? Olitko se sää Lana vai PPP..?
No en minä ainakaa ole keksiny...semmosia ole olemassakaa muuta ku eläinmaailmassa.
tinttu-liina kirjoitti:
toi meidän typykkä on vaan semmosta vaatimatonta sorttia.. :)
- Puu_tarhuri
Onko puiden talvisuojaus kunnossa?
tinttu-liina kirjoitti:
Uuh...mahtaa se tuntua. :P
Muutaman kerran olen loukannut mun ranteita ja polvia, mutta muuten mulle ei ole sattunut mitään pahempaa sen viime marraskuisen puomilta putoamisen lisäksi. Telinevoimistelussa ja luistelussa onnistumisen tunne on siis jotain ihan mahtavaa :)) Mulla oli tosi hyvä liikanope, joka kannusti mua todella paljon ja joka pitää minuun vieläkin yhteyttä :))
- EmpaattinenMies
a--r--i--e--l kirjoitti:
Muutaman kerran olen loukannut mun ranteita ja polvia, mutta muuten mulle ei ole sattunut mitään pahempaa sen viime marraskuisen puomilta putoamisen lisäksi. Telinevoimistelussa ja luistelussa onnistumisen tunne on siis jotain ihan mahtavaa :)) Mulla oli tosi hyvä liikanope, joka kannusti mua todella paljon ja joka pitää minuun vieläkin yhteyttä :))
Sinunlaistasi miellyttävää tyttöä on hänen varmaan mukava kannustaa. :)
EmpaattinenMies kirjoitti:
Etkö helvetti sä tajua jättää tätä porukkaa rauhaan!!Mieelipitees ei kiinnosta ketään nyt eikä koskaan!!Häivy hyvän sään aikana! :/
- Ex-uintikaveri
Annapa hänen olla vai tulenko puristamaan paskan punttiin?
Ex-uintikaveri kirjoitti:
Annapa hänen olla vai tulenko puristamaan paskan punttiin?
lähetäänkö yhessä..?
Mikä on kun et ymmärrä ei-sanaa?? Jätä jo tyttö rauhaan, äläkä enää kiusaa häntä.
- smartis2020
Itse on erittäin huolestunut maapallon ilmaston lämpenemisestä. Sen estämiseen meidän kaikkien tulisi lahjoittaa rahaa kuukausittain.
- eijumakauta
vittu sää oot vajakki etkö tajua että ilmaston muutos on kusetusta ja rahan pummaajat kusee sua silmään.
- tumputsuoraan
vetäkää tumppuu käteen. se lämmittää
- TOSIREALiKOKKOLA
Oikein. Vedä aloittaja käteen, se kuulemma lämmittää...
- EmpaattinenMies
tinttu-liina kirjoitti:
Sehän on sun heiniäs..ai nii,mut sähän olitki niitä ruskeanreiänritareita..
En ole kenties oikea henkilö arvostelemaan ketään, mutta sanonpa tämän silti.
Tuntisin kyseistä 'miestä' kohtaan suurta myötähäpeää, mikäli kysymyksessä olisi ns. täysillä valoilla kulkeva yksilö.
- Apuanyt12
172LKa3NUopnqRZPCTi9QgwFJ6VJ7orCmh
Tänne tarvitaan nyt kaikki apu mitä mahdollista, bitcoinien muodossa, pysyy salassa ja tallessa paremmin. Nämä avut kerrytetään sairaalakuluihin ja vastaaviin menoihin, muuten käy meidän perheelle kehnosti.. - TOSIREALISTiKOKKOLAa
Hah hah hah hah hah hah hah haa, tinttuliinaaa vituttaa, hah hah hah hah hah hah haaa realistia se naurattaaaaa!!!...
Kittiechihu kirjoitti:
Teet itsesi vain hullumaksi näillä kommenteillasi, mahtaakohan diagnoosi riittää?
Mä uskon että ton tyypin eessä lekurit vaa levittelisivät käsiään..toivoton tapaus.
tinttu-liina kirjoitti:
Mä uskon että ton tyypin eessä lekurit vaa levittelisivät käsiään..toivoton tapaus.
Meinaatko niin? No, luin jostain että narsismi on vaikea parantaa, kun potilas ei halua parantua.. Luulee että on terve ja normaali..
Kittiechihu kirjoitti:
Meinaatko niin? No, luin jostain että narsismi on vaikea parantaa, kun potilas ei halua parantua.. Luulee että on terve ja normaali..
Oletki antanu sitten ihan oikean diagnoosin tolle hepulle.
No kyllä se narsisti on, ei tuon diagnoosin tekemiseen tarvi lekuri olla.. :D Mutta, voihan sillä olla muitakin mielenterveysongelmia tuon lisäksi?
Ihan oikeasti ihmetyttää miksei perheenjäsenet tee mitään ukolle..?Jokos siellä Kokkolassakin on alkanut pakkaset hellittää? :)
Mä tos vilkasin mittarii et parin pakkasasteen tietämil toi lämpötila keikkuu. Et paleltuu ei tänään tarvi :) Mites siel sun kotikaupungis? Vieläkös siel hytistään kylmäs :) ?
artagnan kirjoitti:
Mä tos vilkasin mittarii et parin pakkasasteen tietämil toi lämpötila keikkuu. Et paleltuu ei tänään tarvi :) Mites siel sun kotikaupungis? Vieläkös siel hytistään kylmäs :) ?
Kiva että sielläkin pakkanen on laskenut. Ei täällä minunkaan kotikaupungissa ole kuin pari astetta pakkasta. Ihan hymyilyttää koiran kirmailu ulkona, kun sen ei tarvi palella.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Kiva että sielläkin pakkanen on laskenut. Ei täällä minunkaan kotikaupungissa ole kuin pari astetta pakkasta. Ihan hymyilyttää koiran kirmailu ulkona, kun sen ei tarvi palella.. :)
Muakin huvittaisi kirmailla, mutta voihan k-a-k-k-a... Mun pitää lukea tenttiin :((
- EmpaattinenMies
a--r--i--e--l kirjoitti:
Muakin huvittaisi kirmailla, mutta voihan k-a-k-k-a... Mun pitää lukea tenttiin :((
Onnea tenttiin. Minä pidän sinulle peukkuja.
a--r--i--e--l kirjoitti:
No kai pidät breikkiä tentin luvusta? sitten voit välillä kirmailla? :)
Onnea tenttiin. Minä pidän sinulle peukkuja.
Työnnä perseesees ne peukkus! :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156