Biotie Therapies...

Vittupääää

Siis mua vituttaa ihan helvetisti, jos he oikeasti myyvät tuon lupaavan yhtiön pois, jonka osakkeita mullakin on 20 000kpl ja keskihinta 0,35. Mitä järkeä myydä yhtiö pois juuri nyt, koska yhtiö on ollut jo kohta 20 vuotta toiminnassa, joista 15 vuotta pörssissä ja JUURI nyt kun se raskas työ on kantamassa hedelmää. Silloin kun Biotiellä ei vielä ollut MITÄÄN lääkkeitä, oli osakkeen hinta korkeammalla. Siis ihan perseestä. Onko noi pakko myydä tappiolla pois? Tuo Parkinsoniinkin kehitteillä oleva lääke voi onnistuessaan olla todella merkittävä ihan maailmanlaajuisesti.

Mun ukki sairasti parkinsonia ja olisin valmis laittamaan vaikka rahaa lisää tolle yhtiölle, jotta eivät möisi pois. Ne on vittu ite keksineet ne lääkkeet ja testaavat nyt niitä. Sitten joku ostaa niihin oikeudet sekä patentit ja tekee rahat, jos niistä tulee jotain? Liian halvalla menee ja toinen yhtiö tekee sitten heidän työllään isot rahat. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Ei jumalauta. Ihan yhtä naurettavan alhainen hinta kuin silloin kun pankit pakkomöivät maksuvaikeuksiin laman myötä ajautuneiden asuntoja, jotta velkoja voitiin kuitata. Melkein sama kuin joku paskiainen ottaisi itselleen kunnian hyvin tehdystä työstä, vaikka joku muu on sen tehnyt. En todellakaan kannata myyntiä nyt tai koskaan. Pistää niin vihaksi. Ei niin paljon harmita edes mahdollinen vajaan parin tonnin tappio, vaan tuo miten biotie ei ymmärrä omaa parastaan ja sitä että he ovat tehneet niin hiton kovan työn noiden lääkkeiden eteen ja nyt kaikki saavutukset ovat ostettavissa mitättömällä hinnalla. Olen pettynyt syvästi. Biotie myy sielunsa. Biotie on kuin alihintainen huora, jota pannaan halvalla.

15

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä_päätät

      Itsehän sinä omistajana päätät, myytkö osakkeesi. Jos teitä kieltäytyjiä on tarpeeksi, kauppa ei toteudu. Ainakaan ostaja ei pääse pakkolunastamaan osakkeita.

    • Tiedoksiantaja
    • Vittupääää

      Harmittaa koko juttu. Sentillä osakkeita juuri merkinneet johtajat tahtovat ottaa pikavoiton, kun jättipotti voisi olla nurkan takana. Tuo johtajien toiminta ei valitettavasti kuulosta kovin paljon siltä, että muita kuin heitä itseään olisi ajateltu. Tulee väkisinkin hieman huijattu olo, vaikka tuskin tuossa mitään laitonta on. Ehkä heitä itseäänkin harmittaa sitten, jos parkinsoniin kehitteillä olevasta lääkkestä tulee menestys ja muut tahkoavat rahat sillä. Kovan työn ovat tietysti tehneet lääkkeiden ja tutkimuksen eteen, ja ovat siksi rahansa ansainneet, mutta tuntuu kuin he olisivat luovuttaneet karvan verran liian aikaiseen. Minulla ja tuttavallani uskoa riittää edelleen, koska laitoin noin 7000€ tohon kiinni ja hän laittoi kymmeniä tuhansia. Ainut lohtu mahdollisessa myymisessä on se, että edes tuttuni saa silloin hyvän voiton.

      • hghyuyh

        Zika virukseenkaan ei ole vielä rokotetta.


    • Vittupääää

      Vielä on toivoa, ettei tuo kyseenalainen kauppa toteudu. Minä ja tuttuni emme myy osakkeita pois pörssissä, koska toivomme ettei pakkolunastusta voida toteuttaa. Älkää myykö pois, katsotaan loppuun asti, jos vaikka kauppa ei toteutuisikaan, kun tarpeeksi osakkeita ei saataisi kasaan ;) Mulla ja tutullani on yhteensä noin 350 000 voitolla olevaa osaketta.

      • Harmillista

        Kiitos tuosta edellisestä vastauksesta. Minäkään en myy, vaikka panokseni osakkeisiin oli minimaalinen.


    • totsaamulle

      Eikö noita osakkeita voi vaihtaa tuleviin Acordan tai Biocordan osakkeisiin? Lienee pakko myydä, muutenhan ne pakkolunastetaan tai jäävät arvottomiksi.

    • kulujatuleelunastuksesta

      Aattelin myydä ja jättää 100 kiusallani salkkuun :D

    • Einesaa90prossaa
    • 4xööö
    • Ei_hoppu_hyväksi

      Aika huonosti näyttää olevan innostusta myyntiin. Taidan jättää omat vähän myymättä ja katsoa kuinka käy. Uutta tarjousta odotellessa, mieluiten vaihtoa.

    • bvccvb

      Mä ostin piruuttani lisää, kun tuli suositus myymisestä.Ei kukaan sun osakkeita pysty pakkolunastamaan. Nyt vaan kaikki ostamaan,luultavasti osake on nousemassa reippaasti kun tommosia ostotarjouksia tekevät,minusta on tosi outo juttu, et omat epäilyt heti heräs. Älkää ainakaan myykö pois. Nehän vaan "uhkaili" et jos ei myy,niin myöhemmin osakkeita myydessä rahojen saanti tilille saattaa kestää kuukausia.

    • pienosakas

      Ihmettelen suuresti, ettei Biotien hallintoa ole haastettu oikeuteen. Ovat toimineet rikollisesti: ensin on neuvoteltu myynnistä ja ennen niiden julkituomista pelmautetaan itselle, siis johdolle, hyvät bonukset - mistähän????
      Rikollista. Mitä tekee Osakesäästäjät - ei mitään.

    • Biotie

      Olen entinen Biotien omistaja joka menetti puolet rahoistaan.

      Melkein sain aikaiseksi valituksen tekemisen FIVA:lle mainitsemasi asian vuoksi mutta into ei kuitenkaan riittänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe