Hei,
Minulla on excel tiedostossa lista sähköpostiosoitteista ja listoissa on useita samoja sähköpostiosoitteita. Saanko jotenkin helposti poistettua excelissä ne kaksoiskappaleet siten, että minulla on jatkossa lista jossa ei ole kahta samaa sähköpostiosoitetta.
Excel suodatus
HV79
2
361
Vastaukset
- wreywryu
saa
2010:ssä, Maalaa taulukon sarakkeet tai rivit. Valitse yläreunasta Tiedot, Datatyökaluissa on 'Poista kaksoiskappaleet'. Sillä ne lähtee. Jos koko rivin tiedot on tuplana, niin koko turha rivi poistuu.
(jos haluat ensin testata, niin kopioi taulukko uudelle välilehdelle ja leikittele siellä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28011104
- 1326978
- 955653
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385018- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303839- 613494
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222955- 672779