Sattuuko pajuvitsa?

pajupajuon

Sattuuko pajuvitsa enemmän kuin koivuvitsa tai remmi? Onko kokemuksia pajuvitsalla piiskan saamisesta?

9

3467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvett

En tiedä kumpi sattuu enemmän koivu vai pajuvitsa. Itseasiassa aika mielenkiintoinen kysymys. Jos olisin nuorempi niin noita voisi jopa kokeilla. Olisi saanut vielä kaupanpäälle kunnon teinikännit.

VITTU KUN VANHENEMIMEN VITUUTTAA!!!! Amiksen ekalla on perseestä olla. Olo tuntuu samanaikaisesti liian nuorelta/vanhalta:-(.

PS. Viimevuonna olisikin kehdannut vielä kokeilla tuon jutun.

• Tutkimusasistentti

Mitenkä sä olisit sen kokeillut?

• SM.kisat

Ei satu, se tuntuu hyvältä!

• SeSuhahtaa

Sehän riippuu lyönnin nopeudesta, mutta kyllä sattuu. Mitä enenmmän pelkäät ja pistät hanttiin sen pahemmin sattuu. Se on verrattoman pirullinen menetelmä ja melkoisen kovanaaman pystyy vitsalla murtamaan.

• piisk

Minä käsitän asian niin, että vitsa on pajua. Koivuniemen herra taas ei ole vitsamainen. Se on enemmän risumainen. Pelkkä koivuvitsa ei edes oikein edes sattuisi, joten ei siinä olisi hirveästi mieltä. Eli eiköhän ne kaikki kolme satu, mikä on tietysti tarkoituskin. Lapsena muutaman selkäsaunan saanut ja noilla kolmella olen piiskaa saanut. Remmistä en tykännyt kun siitä lähti niin kova ääni. Koko talo kuulee. Koivuniemen herralla toteutus kesti kaikista kauimmin lehtien poisottamisineen jne. Piiskauskin vei ylivoimaisesti eniten aikaa.

• Aasiantuntija

Jos Joulupukki tuo piiskoja, niin ne ovat aina koivua.

• Silmupoika

Koivunoksassa on kaiken maailman nystyröitä, sillä tulee helposti ihoon pieniä haavoja.

• Pajuvitsaasaanut

Kyllä se pajuvitsa sattuu paljon enemmän kuin edellä mainitut ja lisäksi siitä jää aikamoiset juovat jotka näkyy pari päivää

• Anonyymi

Pajuakin taitaa olla ainakin kahta lajiketta, monihaaraista ja sitten aivan suoraa. Ja sitä jälkimäistä tuli haettua kerta jos toinenkin. Ja se kyllä jätti toisinaan melkoiset juomut "
        takimmaiseen " pakaraan. Latva iski todella kipeästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      322
      644
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75