Sattuuko pajuvitsa enemmän kuin koivuvitsa tai remmi? Onko kokemuksia pajuvitsalla piiskan saamisesta?
Sattuuko pajuvitsa?
9
2845
Vastaukset
- helvett
En tiedä kumpi sattuu enemmän koivu vai pajuvitsa. Itseasiassa aika mielenkiintoinen kysymys. Jos olisin nuorempi niin noita voisi jopa kokeilla. Olisi saanut vielä kaupanpäälle kunnon teinikännit.
VITTU KUN VANHENEMIMEN VITUUTTAA!!!! Amiksen ekalla on perseestä olla. Olo tuntuu samanaikaisesti liian nuorelta/vanhalta:-(.
PS. Viimevuonna olisikin kehdannut vielä kokeilla tuon jutun.- Tutkimusasistentti
Mitenkä sä olisit sen kokeillut?
- SM.kisat
Ei satu, se tuntuu hyvältä!
- SeSuhahtaa
Sehän riippuu lyönnin nopeudesta, mutta kyllä sattuu. Mitä enenmmän pelkäät ja pistät hanttiin sen pahemmin sattuu. Se on verrattoman pirullinen menetelmä ja melkoisen kovanaaman pystyy vitsalla murtamaan.
- piisk
Minä käsitän asian niin, että vitsa on pajua. Koivuniemen herra taas ei ole vitsamainen. Se on enemmän risumainen. Pelkkä koivuvitsa ei edes oikein edes sattuisi, joten ei siinä olisi hirveästi mieltä. Eli eiköhän ne kaikki kolme satu, mikä on tietysti tarkoituskin. Lapsena muutaman selkäsaunan saanut ja noilla kolmella olen piiskaa saanut. Remmistä en tykännyt kun siitä lähti niin kova ääni. Koko talo kuulee. Koivuniemen herralla toteutus kesti kaikista kauimmin lehtien poisottamisineen jne. Piiskauskin vei ylivoimaisesti eniten aikaa.
- Aasiantuntija
Jos Joulupukki tuo piiskoja, niin ne ovat aina koivua.
- Silmupoika
Koivunoksassa on kaiken maailman nystyröitä, sillä tulee helposti ihoon pieniä haavoja.
- Pajuvitsaasaanut
Kyllä se pajuvitsa sattuu paljon enemmän kuin edellä mainitut ja lisäksi siitä jää aikamoiset juovat jotka näkyy pari päivää
- Anonyymi
Pajuakin taitaa olla ainakin kahta lajiketta, monihaaraista ja sitten aivan suoraa. Ja sitä jälkimäistä tuli haettua kerta jos toinenkin. Ja se kyllä jätti toisinaan melkoiset juomut "
takimmaiseen " pakaraan. Latva iski todella kipeästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779