Aurinkokunnassamme 9 planeetta?

16

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oklanmd

      Onko tämä planeetta nyt sitte se Nibiru mistä on ollu puhetta jo vuosia??

    • voi-tiedeuskovaisia

      "Millainen aikakausi tämä onkaan, kun löydämme aurinkokunnastamme uusia asioita, joiden emme edes uskoneet olevan mahdollisia jokunen vuosi sitten, Green sanoi Washington Post -lehdelle"

      Voi hellantuteli sentään. Emme tunne edes omaa aurinkokuntaamme juuri alkuunkaan. Tiedeuskovaiset julistavat silti mantraansa aktiivisesti. EIOLETIEDETIETÄÄKAIKENEIOLEEIOLEUSKOKAAEIOLEEILOTODISTEITAEIOLE.

      Ei kai niitä tieteellisiä todisteita ole koska tiede ei tunnu tietävän paskaakaan.

      • trolooloo

        Trollivaroitus!


      • f-hattu

        Nyt taitaa foliohattuja hieman potuttaa koska yksikään kanavoija saati joidenkin avaruusystävät eivät tästä mahdollisesta yhdeksännestä planeetasta koskaan ole kertoneet.Mutta koska foliohattuilu on itseään korjaava ala,niin ehkä aivan heti kohta pian joku saa asiaa koskevan kanavoinnin vaikkapa Athabantialaisilta avaruusystäviltään.Siinä tietysti Athabantialaiset vakuuttavat,että olemme jo satoja vuosia tienneet tämän planeetatn olevan ehkä olemassa,mutta annoimme teidän itsenne löytää sen.


      • jkff
        f-hattu kirjoitti:

        Nyt taitaa foliohattuja hieman potuttaa koska yksikään kanavoija saati joidenkin avaruusystävät eivät tästä mahdollisesta yhdeksännestä planeetasta koskaan ole kertoneet.Mutta koska foliohattuilu on itseään korjaava ala,niin ehkä aivan heti kohta pian joku saa asiaa koskevan kanavoinnin vaikkapa Athabantialaisilta avaruusystäviltään.Siinä tietysti Athabantialaiset vakuuttavat,että olemme jo satoja vuosia tienneet tämän planeetatn olevan ehkä olemassa,mutta annoimme teidän itsenne löytää sen.

        Kutsua ei voinut vastustaa! "näinköhän-on" kirjoitti 19.1.2016 10:24:

        "Kanavoinnessa (joihin ei tietenkään yleisesti uskota) kerrotaan, että galaktinen matematiikka perustuu kantalukuun 12. Pysyäkseen tasapainossa aurinkokunnissa on tavallisesti 12 planeettaa, osa niistä voi olla pieniäkin".

        Tässä ainakin vihjataan planeettojen määrään.


      • jkff kirjoitti:

        Kutsua ei voinut vastustaa! "näinköhän-on" kirjoitti 19.1.2016 10:24:

        "Kanavoinnessa (joihin ei tietenkään yleisesti uskota) kerrotaan, että galaktinen matematiikka perustuu kantalukuun 12. Pysyäkseen tasapainossa aurinkokunnissa on tavallisesti 12 planeettaa, osa niistä voi olla pieniäkin".

        Tässä ainakin vihjataan planeettojen määrään.

        Osa pieniäkin? Asteroidivyöhykkeellähän niitä riittää, hyvinkin pieniä, ei ainoastaan 12, vaan tusinoittain.


      • >>Ei kai niitä tieteellisiä todisteita ole koska tiede ei tunnu tietävän paskaakaan.<<
        Et vaan ymmärrä tieteestä mitään. Ei tiede ole se, mitä tiedetään, eikä se, mikä tietää.
        Tiede on menetelmä.


      • hevonhumppaa
        kekek-kekek kirjoitti:

        Osa pieniäkin? Asteroidivyöhykkeellähän niitä riittää, hyvinkin pieniä, ei ainoastaan 12, vaan tusinoittain.

        Totta turiset koska asteroidivyöhykkeellä niitä riittää.Eikä pelkästään tusinoittain van tuhansittain.Suurimpien läpimitta on yli 500 km.Sitä paitsi kanavoinneissa kerrottu kantalukuun 12 perustuva galaktinen matematiikka on hevonhumppaa ja höpöhöpöjuttua.


      • tottahantuoturisoo
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>Ei kai niitä tieteellisiä todisteita ole koska tiede ei tunnu tietävän paskaakaan.<<
        Et vaan ymmärrä tieteestä mitään. Ei tiede ole se, mitä tiedetään, eikä se, mikä tietää.
        Tiede on menetelmä.

        Tuossa käsittääkseni kritisoitiinkin tiedeuskovaisia eikä itse työkalua. Tiedeuskovaisten mukaan kun kaikki on jo nähty ja koettu. Kunnon tiedeuskovaisen mukaan sitä ei ole mitä tiede ei ole hyväksynyt.


      • ååssmmm
        tottahantuoturisoo kirjoitti:

        Tuossa käsittääkseni kritisoitiinkin tiedeuskovaisia eikä itse työkalua. Tiedeuskovaisten mukaan kun kaikki on jo nähty ja koettu. Kunnon tiedeuskovaisen mukaan sitä ei ole mitä tiede ei ole hyväksynyt.

        Enpä ole törmännyt ikinä tuollaiseen henkilöön. Taitaa sellaisia olla vain kuvitelmissasi.


      • jösses.es
        hevonhumppaa kirjoitti:

        Totta turiset koska asteroidivyöhykkeellä niitä riittää.Eikä pelkästään tusinoittain van tuhansittain.Suurimpien läpimitta on yli 500 km.Sitä paitsi kanavoinneissa kerrottu kantalukuun 12 perustuva galaktinen matematiikka on hevonhumppaa ja höpöhöpöjuttua.

        "kantalukuun 12 perustuva galaktinen matematiikka on hevonhumppaa ja höpöhöpöjuttua".
        Kerrassaan upeata, että meillä asustaa tuollaisia tietäjiä. Mistä koulutuksesta tuollainen tietämys on kotoisin?


      • ajlojkijk
        jkff kirjoitti:

        Kutsua ei voinut vastustaa! "näinköhän-on" kirjoitti 19.1.2016 10:24:

        "Kanavoinnessa (joihin ei tietenkään yleisesti uskota) kerrotaan, että galaktinen matematiikka perustuu kantalukuun 12. Pysyäkseen tasapainossa aurinkokunnissa on tavallisesti 12 planeettaa, osa niistä voi olla pieniäkin".

        Tässä ainakin vihjataan planeettojen määrään.

        Nimeä en nyt muista, mutta projekti laski kaikki asteroidit ja niiden kulkusunnat ja kelasi ajassa taaksepäin supertietokoneella. Lähes kaikki olivat samassa paikassa tiettynä hetkenä ja siinä on viides planeetta tiamant, maldek tai mitä nimeä kukakin haluaa käyttää.

        Ihan vaan vinkkinä: tieto ei löydy Tähdet ja avaruus lehdestä


    • asiafaktat

      Mitä tekenmistä sillä on ufojen kanssa? Pysytelkää vain ufoissa ja muussa huuhaassa kun ette mitään muutenkaan tajua.

      • rauhoituspappa

        Tutkimaton tuntematon suuri planeetta aurinkokunnassamme. Onhan se sensaatiomainen uutinen jos se on totta. Kaikki koulukirjat menee uusiksi. Ufoihin liittyen sehän voi olla vaikka ölliäisten tukikohta josta matkaavat tänne. Liittyy miljoonalla tavalla ufoihin. Sehän on ufoplaneetta, tuntematon lentävä planeetta niin kauan kuin se on tunnistettu.


    • styyuip

      "Näitä vastaavanolosia putkahtaa aina silloin tällöin astronomiassa. Väitehän kuuluu, että uloimpien Kuiperin vyön isojen pikkuplaneettojen radat leikkaisivat noin suunnilleen samassa pisteessä ja että tällaisen todennököisyys randomiin verrattuna olisi 0,007%. Jos totta, tietäisi se 3.8 sigmaa, mikä tietysti olisi jo mielenkiintoinen tapaus.

      Mutta kuten Neutroni sanoi, näillä eväillä ei ole mitään syytä uskoa yhdeksänteen planeettaan. Tämä on toistaiseksi vain tarkoitushakuista numeropyörittelyä. Mitään hajuakaan siitä, missä tämä mahdollinen planeetta olisi, ei ole (kiertoaika 10-20.000 v). Näin hatarilla edellytyksillä kallista teleskooppiaikaa ei paljoa heru. (Yli)innokkaat nuoret astronomit etsivät oikotietä onneen."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe