MOi niin miten uskaltaisin mennä bipeen harjotella siellä en uskalla pelkään kaatumista!
enkä tod uskalla lähtee sieltä ylhäältä suoraan alas ku reuna on 5m korkea ja ihan kaarella eli menisin siinä pää kohtisuoraan alas eli ois pakko tippua alas;( yhyy vinkkejä pelkooni
helppiä
3
562
Vastaukset
- Snowboarder
Jollet heti uskalla lähtee sieltä ylhäältä nii mee siihen ihan paipin alkuun, ku paippihan menee alaspäin(yllätysllätys)..nii lähe siitä alusta missä se lähtö ei oo nii korkee ja koko ajan mee korkeemmalle ja korkeemmalle...fly like wind... x)
- pelekuri
Juu mutku en uskalla kun ne reunat on aika jäiset enkä saa pitoa laudan pohjaan ja aina vaan luisun perseelleni tai mahalleni alas ja loukkaan itteni.
pelekuri kirjoitti:
Juu mutku en uskalla kun ne reunat on aika jäiset enkä saa pitoa laudan pohjaan ja aina vaan luisun perseelleni tai mahalleni alas ja loukkaan itteni.
hmm...sanot ettei pitoa löydy, onkohan sun kantit sitten huonossa kunnossa. Itse uskallan mennä laudalla paljon paljon jyrkempään rinteeseen kuin suksilla. Ei muuta kuin lauta poikittain rinteeseen ja kunnolla kanttaat niin kylla se meno rauhoittuu. Ja loukkaantumisia estämään voi hankkia suojat (ainaskin kypärän), sillä lautaillessa niitä voltteja tulee aina kun ylittää sen omien taitojensa rajan, mut sehän lautailusta tekeekin mielenkiintoisen lajin.
t. Vece
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838