Avioliitto!

Kotunako

Onko todellakin niin, että ei ole edes yhtä onnistunutta avioliittoa Suomi /Gambia?

9

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soomineito

      Kyllä ne miehet on lieroja ja yhtäkään en lähtis yrittään suomeen. Rahat menee ja jos pääsee suomeen niin vie loputkin ja lähettelee perheelleen myös. Monta kertaa gambiassa käyneenä asia vaan vahvistuu mulle. Onneksi ne rastajuipit ei vedä yhtään puoleensa.

      • iwantmoney

        Gambiassa voi pitää hauskaa mutta en sieltä kyllä äijää tänne ottaisi, menisi rahat ja kukkarot, he ovat vain ja ainoastaan rahan perään. Vanhat muijat niitä makselevat tänne ja jäävät sitten ruikuttamaan kun ukot löytävät nuorta lihaa täältä.


    • duiddu

      Mä oon hakenu Gambiasta vaimon aikanaan.Ero tuli mutta akka on kova painaan duunia ja elämä hänellä on kunnossa.Mä oon aidosti onnellinen ja ylpeä hänestä,hän elää niinku vannoi,ei pyöri miestä hakien joka hänet elättäis.

    • YritystäLöytyy

      Mitä näitä Suomi-Gambia-liittoja olen läheltä seuraillut, niin tuntuu, että täällä tavanneet parit pysyy paremmin yhdessä kuin ne, joissa puoliso on tavattu lomamatkalla Gambiassa.

      Joku (eronnut)mies joskus sanoi, että vaimo näytti paremmalta Gambiassa. Suomessa oli jotenkin nuutunut ja ei niin naisellinen. Ja onhan se lomalla ihan eri fiilis kuin kotona arjen harmaudessa. Kaikki on niin ihanaa kun on siellä lämpöisessä ja on rento meininki.

      Kun tulee sieltä tänne ja kohtaa kaiken ikävän paskan, niin kyllä siinä on liitto koetuksella. Ei ole töitä, ei osaa kieltä, ihmiset on tympeitä ja epäileviä, sää on lähes aina kamala paitsi parina kesäkuukautena ja vaimo vaatii tekemään kaikenlaista mihin ei ole tottunut. Vaimo taas ei jaksa miestä joka vetelehtii kavereiden kanssa eikä osallistu oma-aloitteisesti kotitöihin eikä tuo rahaa perheeseen ennen kuin oppii kieltä ja saa töitä (ellei suostu siivoushommiin).

      (huom.kärjistettyä tekstiä,en tarkoita että kaikki olisivat samanlaisia)

      Niin joo, mulla on gambialainen aviomies...toistaiseksi ainakin liitto jatkuu vaikka välillä on ollut todella vaikeaa. Onneksi ollaan opittu jonkin verran rakentavaan vuoropuheluun ongelmien ratkaisemiseksi tässä neljän yhdessäolovuoden aikana.

    • Vaimonen

      Ei todellakaan ole niin :-)

      • Kotunako

        Kertoisitko enemmän?


      • Vaimonen

        Mistäs nyt sitten haluaisit että kertoisin? Alkuperäiseen kysymykseesi kun jo vastasin. Vaan kylläpä minä kerron jos et kovin henkilökohtaisia kysele :-)


    • Gambivaimo

      No ei ole. Täällä saa asioista varsin yksipuolisen kuvan, lähinnä siitä syystä että petetyt purkavat omaa kiukkuaan, ja huonon itsetunnon omaavat miehet käyvät parjaamassa kulttuureita joista heillä ei ole pienintäkään ymmärrystä. Onnelliset harvoin tänne vaivautuvat, ja miksipä kävisivätkään? Mä käyn n. 2 kertaa vuodessa "huvittamassa" itseäni näillä uskomattomilla stooreilla ja väittämillä. Elän todella onnellisessa, tasaveroisessa avioliitossa Gambialaisen miehen kanssa suomessa. Hän on myös paikkansa täällä löytänyt, tulee loistavasti toimeen ja käy töissä. Suomen kielikin sujuu. Tiedän ja tunnen useita muitakin pareja joilla asiat on varsin hienosti.

    • burlowski

      No sun suomenkieli ei ainakaan suju elikä olet niitä vähemmän koulutettuja suomalaisia, joille kelpaa mikä vaan. Koulutetut, fiksut suomalaiset eivät heidän kelkkaansa lähde. Tungosta on sukupuolitautipoliklinikalla ennen kun tulevat Suomeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe