Näinhän se aina menee: "Onko suomalainen nainen niin helvetin tyhmä että se ressu kuvittelee että "mun rakkauteni muuttaa täysin sivistymättömän apinan sivistyneeksi länsimaalaistuneeksi mieheksi joka tulee kohtelemaan mua kun prinsessaa!!"
On se. Sarjamurhaajat saa vankiloihin kaikkein eniten kiimakirjeitä naisilta. Ja muutenkin naiset kilvan riekkuvat rikollisten kanssa: http://mvlehti.net/2016/01/21/sprn-tyontekija-jatti-miehensa-ja-kihlautui-turvapaikanhakijan-kanssa/
Niin. Siksihän minä ilman jäinkin kun olen nössö. Liian myöhään opin sen, mikä tuossakin todistetaan: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1453341769765.html
Nyt osaisin, mutta en ilkeä huijata toista. Ja vanhakin olen.
Näinhän se menee
7
169
Vastaukset
- jotainnoin
ehkä 70
- Merhaba-ah
Kun ei edes yksi riitä: http://mvlehti.net/2016/01/21/46-vuotiaan-spr-naisen-kihlaama-turvapaikanhakija-on-naimisissa/ ja pyssylupakin on!
- Merhaba-ah
Nyt löytyy jo nimeä ja kuvaakin: http://mvlehti.net/2016/01/21/heinon-ex-sprlaisen-naisen-rakkaustarina-naimisissa-olevan-turvapaikanhakijan-kanssa/ vaan ei löydy valtamediasta...
Mitäpä on muut 40 naiset mieltä tämän rouvan valitsemasta tiestä? Kommentteja, kiitos!
- Yleistäminenontyperää
En ole tyhmä; ei kelpaa sarjamurhaaja sen enempää kuin nössökään.
- att2
så kan de vara, aporna i Finland är inget ynöiligt.
- wwwwwwwwwww
Kovin olet katkera suomalaisille...
- Eihänmenekään
Tarkoittaako aloittaja todella ja tosissaan, että kaikki länsimaalaiset miehet ovat sivistyneitä ja hyvätapaisia? Omasta mielestäni apinanaivoisia on heissäkin enemmän kuin laki sallii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614