Siis tästä:
http://www.mikrobitti.fi/2016/01/uusi-linux-haittaohjelma-ottaa-ruutukaappauksia/
Minä luulen, että tuo on viranomaisten tekosia suomi24:n yhteistyössä, koska kaikki trollit ja muuten vain ilkivaltaisesti viestittävät tuhansilla riviä pitkillä viesteillä, joissa on vain pilkkuja, ovat linukshihhuleita!
Näin heillä on kuvakaappauksin todisteita muuten vaikeasti tavoiteltavia linukshihhuleita vastan, koska he käyttävät mielestään erehtymätöntä kurttausta tor-selaimella.....†
Kuvien analysointi kestää toki jonkin aikaa, mutta kiinni jäänti on monelle varmaa.
Ajatellaanpa esim. sähköpostin kirjoittamista ja silloin räpsähtääkin taustalla huomaamatta......hih hih hih hih hih hi............†
Vielä linuks viruksesta.
8
<50
Vastaukset
- linuks-tubutin
Linux palstalla vikisevät ja haukkuvat valehtelijaki, idiootiksi ja trolliksi kun tuollaisen uutisen heille kertoo.
Kannattaa aina kuitenkin heitä muistuttaa että haittikset jyllää linuksissakin.- Windows_hassahtanut
Peittely-yrityksiä taitavat teidän jatkuvat aloitukset olla.
Miksi tuota aloittajaa sitten voisi nimitellä?
Valehtelijs, valhettelija, jne - Linuks_köksät_housuissa
Se on TOTUUS linukshihhulille vaikea paikka......†
Sitä paljon mieluimmin elää valheessa.......†
Mutta nyt nähdään, tuleeko siihen muutosta......oikein kuvien kera...hih hi hih....†
"Asiaa tutkinut Dr.Web ei suostu paljastamaan, miten haitake pääsee luikertelemaan Linux-koneelle, Softpedia kirjoittaa."
Taas pätkähtivät Sinolit Karin suuhun.- Mika_jauhot_suussa
Siinäpä myös selitys aloitukselle - viranomaisten tai muuten asiallisten tahojen tekemä virus - siis LINUKS-VIRUS........hih hih hih hih......†
- Linuks_vakoilu
Noinhan siinä käy, kun alkaa sielunviholisen kanssa veljeilemään.....†
Hih hih hi hih....†- windows_veljeilijä
Naapurimaata epäilet sielunvihollisen kanssa veljeilystä?
- Linuks_vakoilee
LINUKS-VIRUS........hih hih hih hih......†
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673